Una settimana prima di a morte siveru, a figliola di Lyudmila Gurchenko s'uniscò cù Andrei Malakhov

Uni pochi giorni fa, i mezi di notizia tràghjanu tràggica - à l'età di 58 anni, l'unica figlia di Lyudmila Gurchenko Maria Koroleva hà muratu de brusgiatu. I ghjurnali pudiani sapè chì a causa possibili di a morte sia in Santa Maria era prublemi di cori.
Quelli chì si cumunicavanu cù Maria Korolyova duranu parechje settimane assicura chì a donna hà vistu sana è ùn si chjene d'state di salute.

I medichi chì analizonu a morte di a figliola di Lyudmila Gurchenko, informanu chì u corpu di Maria si truvò in l'entrata di a so casa per una figliola chì chjamava ambulanza. Sfortunatamente, i duttori chì vènenu à u situ puderia micca aiutà. Sicondu insiders, Koroleva stete in l'intrata per una ora finu à ch'ella hè stata truvata.

Andrei Malakhov hà filmatu a trasmissioni cù Maria Koroleva à a vigilia di a so morte

Per una strana coincidentalità, hè esattamente nant'à u canzone di TV "Russia 1" chì l'emissione di Andrei Malakhov, di quale Maria Korolyova hà diventatu un alloghju, deve esse liberatu. Una donna una settimana fa parte parte in u filatu di u liberu di u prugramma "Tonight", in u quandu a so prima reune cù u fratellu di u so babbu.

Sicondu l'infurmazioni ricevuti da i ghjurnalisti, uni pochi ghjorni dopu à l'espetazione in l'espectazione di Malakhov Maria Kovaleva sintì una purga - a donna rinchjina à a famiglia di i friddi è di a februità alta. Questa matina a figliola di Lyudmila Gurchenko s'incoltò in a clinica, ma pirdutu a cuscenza accertata à l'entrata.

Cum'è sapete, Lyudmila Gurchenko avia relazioni difficili cù a so propria figlia. Dopu avè a zitiddina, a gloria di a famosa mamma bruschja Maria.

Avà l'avucatu Maria Korolyova cerca l'autorizazione per intruducirà a donna chì hè vicinu à Lyudmila Markovna. A cumplessità di a situazione hè chì Lyudmila Gurchenko hè intarratu in u Cimiteru Novodevichy. In ogni casu, l'avucatu di a famiglia sperene chì ellu hà da pudè fà per fà chì a mamma è a figlia restanu da a vanda.