Partition professional Rosa Syabitova


Finu finu à pocu tempu, a parola "matchmaker" hè assuciata solu cù a cummedia immortale di Gogol "Marriage". In questa età, quandu l'amatori putevanu parenti in fronte di fattu di creà una famiglia, u matchmaker hè atavism. Dunque, l'apparizione di questu in a persona di a psiculugia cunnisciuta Rosa Syabitova hà causatu una reazione ambigua. Prima. Perchè a nicissità per questu serviziu di serviziu hà longu evidenti da l'amara experience di parechje parechje chì perpetuate u so amori cù u splitto brume. Chì deve esse una sposa in u mercatu di unione? Ciò chì deve esse fattu per dominarse a professione di a mòglia? Chì ghjè u sicretu di a felicità di a famiglia? À quest'annu è parechje altre cose dichje a cuncorsu prufissiunatore Rosa Syabitova - presentatore televistutu famosa di i prugrammi "Venite à marità" è "Cunè sapè i vostri parenti".

Chi razza di Rose Raifovna Syabitova hè una sposa?

- Prima di tuttu, categurichi, cum'è parechji ghjovani donne. A me nanna m'hà amparatu a scienza di diventà una mòglia. Parechji di i consiglii di u cartulare di a so vita aghju cumu cù e brides muderni. Nè a ghjovana bride è a so sposa ùn sò micca immune da i sbagli. Gratu à quelli avemu un prublema impalpable. Ma hè assai impurtante chì un omu sà cum'è quellu chì puderia sapè l'una sola decisione curretta. U me cunsigliu era a mo avutru. Sì ci eranu arguminati cù u so maritu, aghju corriutu à ella. "U maritu hè primariu, i picciotti sò secondarie", disse dinò quandu mi si lamenta ch'e era troppu strettu cun elli. - Ùn ci era micca u maritu, ùn ci hè micca u vostru zitellu. Chì l'assimilà a ghjente, raghjone, ùn pudemu discutiri cun ellu. Avete bisogna chì sò un squadra. Allora, carì u zitellu. Spiega chì hè cusì necessariu, è u babbu t'hà impastatu per pruteggià contru à parechji errretti in u futuru.

Ghjudicate da u fattu chì a me mamma hà avutu l'amma, ampariscenu i pattu di l'avutra è era una bona donna. U primu maritu, aghju visitatu 13 anni, finu à a so morte. Amma spessu repetite: "A maritari hè di andà à u mercatu. Mentre camminava - elettu, toccu, morda, affare. E cumu si maritassi, "manghja", chì hà compru. " U significatu: mentre chì site una sposa, sceglite. È l'aghju maritu - per u restu di a mo vita. Un omu crede à voi è aspetta chì avete guardatu a so fughja, ùn importa ciò duru, è hà da travaglià cù una professione difficili - una bona donna. Eccu è currisponde à questu, è ùn ne scurdate micca à a prima difficultà per falla per u divorziu.

In l'idea di creà una agenza di cunghjunta

- L'idea di travaglià cum'è matchmaker fu suggerita per mè da un figliolu di sei anni. Quandu ellu disse: "Mamma! Ùn hè bonu di esse solu ". Allora dicu di truvà u migliori pienu per i mo figlioli. Hà dumandatu à un amicu chì m'insegna à u so bachelor o à l'amici veduvi. È hà urganizatu un picculu picnicu, durante ellu quandu aghju ncuntratu omi interessanti. Unu di elli ancu pensà à custruisce un rapportu seriu. Allora puderebbe realizatu: avete da sposu per voi stessu. Un zitelli felice pò esse solu cun una mamma felice. Ùn pudete micca marchjà sottu à a corona cù un sulu desideriu, perchè i figlioli anu pare. Dighjà hà ancu elli, anche in memoria. Sì, viugnassi senza l'amore hè immurali. Ma aghju piace l'idea di cunfurmazioni. Quandu quandu, 15 anni fà, principia a mo attività cum'è matchmaker. È hè cun l'aiutu di castagnerie chì aghju truvatu u mo amuri.

Hè difficiu per truvà un bonu maritu in presenza di un zitellu

- Una donna cù i zitelli hè più difficili di truvà un maritu. Qualchissia, m'arrichemu - qualchissimu - ùn vole micca prublemi più in a famiglia. A megghiu sposa hè una donna giovane, bella è bona, è, sicuru, senza u passatu. Un omu hè intrinsu egoista, è questu hè normale. Se ci hè una scelta entre una donna cù un zitellu è un solu sulitariu, ellu preferite l'ultimi. Dopu tuttu, vi dedicerà tuttu u tempu à u so tempu, è poi à i so figlioli. Ùn vulete micca fà sparte a so erudità cù i zitelli d'altru omu. Una donna "cun un trailer" ùn deve esse prestu per u fattu chì i prublemi seranu, da ogni ubbitu: i figlioli è un novu maritu. Hè esse aghjenti chì l'hà pigliatu cù i zitelli. Ma ùn l'esse u mastru, si prustirnanu à a moglia in constantemente à i pedi. Hà fendu a so scelta, pigliatu a so sposa è assumendu a responsabbilità di i zitelli. Ùn puderete dumandà à l'omu per fallu in amore cun elli. Basta à rispittà cù elli, è sò i so. Allora quelli chì sò in questa situazione avè bisognu di fà un grande scopu di maritàu di novu: preparate pè e difficultà è esse pazienti.

Chì hè u puntu di cunfurmazioni è u rolu di cumpagnia di prufessiunale in l'opinione di Rosa Syabitova

- Avanzata, l'ultimu golu di casu era u matrimoniu in a forma di un casale. Questu hè, u cumplimentu di u rituu di u registru in chjesa di u matrimoniu di un omu è di una donna. In i vechji ghjorni, u matchmaker hà purtatu un sistema di accordu cù i genitori, è i zitelli anu stese cun u fattu. U matchmaker prufessiunale mudernu hà da negoziarè cù a sposa è u sposu. Ma, dopu à tuttu, tra un omu è una donna, deve esse lanciatu una chjama d'amore, quì, manifestazione di e cose naturali di l'attrazione sessuale, chì ùn pò micca esse previstu. Hè impussibile d'accordu cù a natura, hà e so proprie liggi. Un matchmaker ponnu fà sapè cumu truvà u cummentu cusì. Hè - u sustegnu. L'armata di un sposu particulari, è e sposi ùn vogliu micca esse nuvole. Aghju sempre à i mo clienti: "I picciotti, ùn aghjunghje micca i genitori, ùn aghju zombie. Puderaghju solu creà cundizioni per l'amici, insegenu ciò chì ci vole à fà per attruvarà un omu è cumu per mantene relazioni cù ellu ". Ma i ghjente donne ùn volenu nunda! Dàteli prestiti groom! Comu u risultatu, ci sò sbagghiati, accusatori, richiesti à u matchmaker. Fortunatamente cù l'apertura di a mo scola, a situazione si cambiò. Parechji donne, dopu avè passatu, era assai rapidamente annunziatu. E i sposi, à circà l'ochji, tiranu ancu eteri. In cunziguenza - un mudellu in a vostra vita persunale per u megliu.

Averaghju dumandà dumande nùvuru: "chì pudete offerte a sposa?", "Sò un campu di rollu, ùn avete micca u vostru angulu" è cum'è questi sperimentanu à parechji mistieri. Ci vò cumu u dirittu d'altri pirsuni?

- Sò un veru matchmaker, è per quessa, aghju adirutu à questa pusizione. Per via, i descrizzioni di u travagliu di u matchmaker avianu scrittu annu. Nisun matrimòniu in Russia avianu mai accuminciatu senza un prucessu di casamentu. U festa di u sposu dimustrò d'altra di e so virtù: l'abilità di esse purtati in u publicu, rispettu a sposa è i so genitori. L'ultime hà fattu tutti i sforzi di assicurà chì nimu hà dettu chì "a cummerciu era prima" o a sposa ùn hà micca fattu. Pruvò à tutti i mani di dimustrà chì a famiglia di a sposa ùn hè micca menu più sicuru chì a famiglia di u groom, u u matrimoniu hè cunclusu entre dui persone uguale di u statu uguale uguale. In l'ordine di u 20 Carta di a Famiglia Rughju di u Domostroi (in a versione di Vasily di Cesarea), era determinatu cumu fà riesce i formule è doti. U principiu di i liga familiale hè stata precedita da l'accordu di i genitori di u sposu è di u sposu, a definizione di un tipu di "cundizioni essenzali" per u matrimoniu, un casale, u grandu di a dote, è cusì. Sta pusizione di rispittà à a nova famiglia hè sempre pertinenti in ghjornu.

Ùn aghju micca scuntatu un coppiu chì si saria cuntentu sulu cù l'amore. U matrimoniu hè un prughjettu di vita, chì a basa hè a parti materiale. I zitelli ùn ponu alimentà una cù l'amore, ùn devenu micca fà per una bona scola. Hè ciò chì dicu à averebbe ghjovanu à i ghjucà contr'à eteri possittite. Di sicuru, assai ùn pò micca esse calculati, ma pò esse vistutu u caratteru di un omu cum'è una prumessa di u futuru. Allora ùn anu micca bisognu di derivà a formula di un matrimoniu felice chì avete a so amma. Sapete ciò chì hè? In obedientzia. A moglia duverà serve u so maritu è ​​cusì aiuta. Una donna muderna ùn cunnosci micca chì ella stessu forma a responsabilità d'una persona per a famiglia.

Hè l'opinione "Hè veramente significatu amori"? Cumu salvià a famiglia?

- Aghju mantenevamu a mo famìglia, invece i periudi difficili di relazioni. Hè bisognu di ghjinirosa. L'aghju, perchè aghju amu u mo maritu è ​​crede in ellu. Un omu precisa una donna chì sapi per perdone. Cami da u modellu di u pirdunu, u sposu per u penitenti. Cercu un ànima in mè. Questu hè assai difficiule. Vulendu dì chì ùn avemu micca pardunatu a trazzu, tradimentu. Ci hè tutte nonsense. Ma l'espirituali hè una cosa diversa. È a dumanda ùn hè micca chì per perdone, ma se sapemu per fà.

Intrèdenu cù u sposu in un statu di l'aerobati di a famiglia superiore. E hà fattu me caru di più cà millioni di persone chì vulete cundisceranu i petri. Aghjunghje chjaru ch'ella sia in u percorsu rittu. Hè divintatu più rispunsevule, hà acquistatu l'intelligenza chì ci hè necessariu di esse capace di stabilisce correctamente. Sò una donna ancu u presidente di u paese, prima deve esse una mòglia è mamma. Nunda pò esse più impurtante.

Chì una donna hà bisognu à salverà a so famiglia

- Quantità. Ma più importantissima - una donna hà rispettu un omu. A me sàvia sàia avia dettu: A "nannu, u maritu duverà esse respeta". E l'aghju risposta: "E s'ellu ùn hè per chì?" - "E truvate in ellu ciò chì vulete rispittà, se ellu ùn cunnosce micca di u so rispettu. Ellu cresce è esse respeta. Comu pudete vede, tuttu hè assai semprici.

Eccu l'opinione di a cumpitenza prufissiunale Rosa Syabitova nantu à a famiglia, u matrimoniu è u rolu di u matchmaker di u mondu mudernu.