Perchè sò e belli neri spessu spessu sia solu?

In a nostra società moderna è guasi u bastamente emancipatu, belle soliti sò pocu diventendu un fenomenu digià bastatu cumuni.

In ogni casu, i ragiuni per quessa cuntinueghjanu à interessa è sò largamente discussioni, perchè sò micca cumpatente. E in factu, pare chì l'apparenza hè assai impurtante per e donne, è avè un apparenza assai brillanti hè un bigliettu di win-win per una vita cuntenente brillanti. In ogni casu, sicondu l'statistiche, maiò belli belle sò privati ​​privati ​​di felicità personali, perchè una persona ùn si pò esse felice sola.

Or ùn hè micca appena? Dopu tuttu, pudete spessu si vede e donne di i più ghjusti ordinariu, cumunziali è di i so "sagghi grisici" chì sò circundati da un gran numaru di masculi ca i so vostri fieri straneriati più efficace. Perchè vene questu avvene? Fighjulà perchè e belli nemini spessu seguitu solu? Ci hè parechje razze per questa.

In a nostra società, a bellezza femina hè una commodità. Questu axiomu da a zitiddina à noi in u capu di culpacciate di media, publicità è notorii publicamente. Ùn importa ciò chì parramu di a bellezza di l'anima, di u mondu internu prufunnu è di a priorità spirituale nantu à u mondu materiale, e fimmineddi, e poi li picciutti volenu esse bèttu in tuttu, è cusì intelligente, amatori è gentile. Perchè e pagine di i magazines di moda - bellezza, perchè i televigenzi televisivi - bellezza, perchè e cunfizziunati è esposi di pulitici, atleti, pop stelle - bellezza. Beauty hè una marca incarna, una cundizione indispensabile per una vita riescita. Se si sò furtunatu per esse natale bè, a to òpera hè di prisirvà, multiplica è vende a vostra biddizza à a fine cun più caru. Ma senza publicità, una edizione sfarenti ensece a mutandine chì a bellezza hè un fenomenu vindu, temporale è pocificà chì, in a lingua di termini ecunomichi, ùn pò micca esse una capitale affidativa.

Inoltre, a bellezza femminili "naked" hè impotente. Cume spessu seguitemu u valore di i capretti chjucchi-dolls charming, e chjovi, chì, apparti l'attrazziu esternu, ùn anu nunda in i so assi: senza educazione, senza disgrazia di fà una cosa in vita, senza ambizioni, senza piacè di a vita, salvu una - truvà un patrocinatore riccu. E sti pezzi sò volte à u lume ughjettu di a ricchezza è crede in questu, chì restendu dopu a successione di novelli cù destinazioni limosati.

Ma passa l'altru viaghju - spessu intellettuale belli cù una educazione brillanti è a carriera si sò stati suli. E quì ci sò parechje razze di manera diversa.

Prima, una chjucu sà dinò a so valuta. E, cum'è regula, stu prezzu hè elevatu per impussìbbilità. Quand'elli dicenu: "micca per voi, cumuni, a mo mamma hà risaltatu una princesa". Hè per quessa l'imaghjina di u friddu, u regnu impregnable di "neve" hè natu. È hè quellu chì hè diventatu un obstaculu per u acquisto cù un cumpagnu potenziale. Un capu maschile sarà scantatu da l'imaghjini di una "dama di ferro", è l'omu debbuli chì sò stati mandatu ùn avè micca a cura di avvicinà una donna arroganti.

Hè per quessu "secondly" - e belli neri spessu spessu nascinu in l'mente di l'omi nantu à sti pensi: "cusì bello, tanti amatori; significa, certamenti micca solu; significa chì certamenti scuntrà, è, per consensus - ùn deve esse micca pruvatu ". Intantu, a zitella puderia esse troppu orgugliosa o tanta timida per esse u primu à avè cunnisciutu u zitellu chì ti piace. O quellu chì l'avè l'hà risuscitatu, chì era stata persista da i so primi anni à a so nimica, chì "e decent girls are not the first to get acquainted" hè a culpa ".

In ogni modu, sicuramenti, l'autismu miserabbilamenti ubbligatu è l'egoismu sanatu anu bisognu di qualcosa nudda, ma (!) Hè abbastanza è hè sana. Ùn avete bisognu di diventà una pècura cumplida, perchè ancu cù l'apparenza più impressesiva, spettaculina, spessu i zitelli sò stati sospiadi per a cunnuscenza propria chì, cusì bella, pò ancu esse sparte indettendu spetta istetiche di mostra. Allora chì un omu ùn si pò riniscende per sapè, hè un diamante caru, chì deve trattamentu speciale, è tuttu permette à ella, è ùn pò esse humillatu di sti tempestu emocionale è preziò per u perdonu, seduzione u so diu cun rigali è rigali.

Eppuru, per esse un pocu predilettu ùn hè micca minatu, sta cumbera femminile cummanda diversifica e relazioni, introducesa in elli un elementu di gustu, ghjocu à u rolu d'una spezia di "pimentu". Ma, cum'è sapete, troppu pezzu pò spoilsi u pianu més delicious. Hè per quessa chì succede tuttu u tempu chì l'omi pruducini i so bè amichevole cù un caratteru sfardatu, è si abbandunate per menu belli, ma tranquillu, brutturi è fuglianti, cù chì sò cunfurmati, chì ùn "micca dumandate un sacrificiu" per a so bellezza, chì puderanu sente, perdulu, o ancu mette a spalla in un momentu difficiule. È ùn hè micca impurtentatu à tuttu, chì per fora sò u più ordinariu, ordinariu.

E una raggiuni cchiù di chì e belli nemini spessu si sò lonadi hè a lege inexorante di u tempu. A spessu, a zitella dice per ella stessu: "Sempre seraghju tannu avè u tempu di spusà cun l'apparenza, ma avà hè più impurtante studienti, per fà una carrera". È cù tuttu u cellu, stà in un mirage. È quandu, finarmenti, questu, scambià chì tutti l'omi interessanti sò oghji o casati o impiegati, è quelli chì sò stati ùn ci piace micca, è l'scelta ùn hè particularmente ricca. Cusì vaghjime ch'ella hè bella, è a vita pari chì hà sviluppatu, ma hè solitaria.

Allora, sumendu, pudemu dì chì spessu in a so solitude i belli zitelli sò di tortu per elli. A bellezza ùn hè micca una guarantzia di felicità personali, è quarchi à ancu u cuntattu. A bellezza ùn hè micca capitale, chì deve esse capaci di purtà in circulazione è benefiziu da ellu. A bellezza di a donna hè un rigalu apprezzante chì duverà guariscenza à u so patronu è à l'altri. E puderebbe fà felici solu chì a zitella, ma l'omu chì sarà vicinu à ella, avete bisognu à vultà è pruvà un pocu. Dopu tuttu, una bella veramente bonita ùn hè fatta da solu una figura chic è e funghi ghjuvuli, ma a capacità di rienognu veramente, sia aperta cù e persone, amuri è tenerezza. Pruvate d'esse cusì è avete da successu. E ùn ci pò micca esse altri ricetti quì.