Verdura snack

Stu picculu vegetale hè stata amparatu da a mo avia, chì era un grande amatori di tagliba di casa. Ancu principianti pò maestru. Ancu per l'omi, hè nantu à l'spalla, perchè hè più faciule per preparà è ùn ci hè nunda. Per questu hè bisognu di 2-3 ore di tempu è un viaghju à u mercatu. Avete travagliatu dopu stu travagliu, perchè ghjè un piace per passà a mità di u settimane nantu à i cosi di a cucina.
In u mercatu propiu più vicinu à a casa o in un locu vegetale chì hè in tutta a strada, compru carru, cipudine, pezzini, pienu, prugne, freschezza è l'agliu frescu. Ogni tipu deve esse 10 pezzi, pudete aduverà legumi sotturànduli, perchè anu chjappu. Sì sti ligumi crescenu in a nostra zona suburban, a più bella manera di processà li hè micca difficiule.

Quandu tutti i verdura avemu resu a casa, avemu bisognu à lavà i latte. Per questi pezzi, aghju vintu di 800 grammi in u soterranu, in generale sò avutu ottanta ottu pezzi, ma aghju coccu cocchi 10 canni è dui fraschi di 0,5 litri per chì micca una goccia d'un frenu vegetale futuru hè persa. 10 minuti in a piacè di a tufera d 'ebbulenza, è in a suluzione di soda u me banchi per brillo, se i banche sò assai pòrti. Allora aghjunghje l'urbellare nantu à una bufalina ordinale, duveranu, cumu si deve sudu. È quandu anu trasfurmatu, sò pronti per l'usu.

Puerdetti sterilizzati si facenu turnà è pusonu una tagale, lascianu aspittà per a cola è stand. Pudete, per suprattuttu, mette nantu à una tavola separata o nantu à un tipu di una superficia di cucina di travagliu, perchè ubbligatu in questu un locu liberatu, per avè più accaduttu.

In un verru di legumu hè megliu per piglià una zuccherata, insalata è beole mediusu, zucca è cipudine. Ci vole esse sbuchjata, è u pumpsu búlgaro debite esse ridutu da u core. A meiaia anu cutatu sempre in i circles, è s'elli eranu grossi è ùn ne mai escalse à u cane, ella si chjava cù a meia aneddu. A listessa manera ch'e aghju fattu. E l'ange sò duverebbe intornu à un centimetru, largheghju, perchè e verdura ùn pèrdite micca forma in quandu. Ma pudete taglià cù e bars, u zucchininu vegetale diventerà più sìmichi.

À l'istitutu, quandu mi studiava, ùn era micca una gran cassola per mè, è preparava un snack verdura in un cozzione di pressa. Quandu ùn avete micca una granca o un olìpressa, pudete cocre un verdura in un bucket o in una bacinu di l'esmalte. Questu hè micca cusì impurtante.

Cù i pezzi determinati, i vegetali sò messi sottu à capi, fendu pruvate di metterà i pumati. Tuttu questu hè chinu d 'un vetru d'oliu vegetale, un coppiu di culleri putenti addisce l'acitu di pumu, se ci hè u 9% di l'acitu in a casa, ùn aduprate micca solu una culloca, l'acitu ùn deve micca sentutu in l'addevu è poi ponu più di 2 cullizzioni di sali è 3 cullizzioni di zuccaru. Questi sò appruvistà appressu.

Quandu tuttu hè prestu, poi pustate nantu à u focu è fervente per 20 a 25 minuti, duvete esse abbastanza per questa ora. Prima di quì, cinque minuti prima di a fine di a coccia, ci chop together with the stems duie maniche di prugrammi, per sapori. Per u listessu propiu, ùn avemu micca pressu, ma cut the head of alls with straw. Se ti piace un gustu picanti, aghjunghje u puddellu à u mistu. Se ti piace un gustu aghju, quandu a mezza limone li salvarà, chì hè struitu in capelli piccati.

Pudete piglià a prima mostra quandu si furmisce. Quandu tuttu hè fattu bè, i vegetali sò casi pronti, è tutti hà cunservatu u so gustu, gustu, culore. Pigliate una gran cuchja o culluna per a salsa, u più còmicu è avemu da piglià cun vogliu nantu à latte. Pigliarà l'aiutu di u so maritu è ​​i banche rivelanu. Questu travagliu hè nantu à l'spalla di ogni ospitatore, datu chì ci sò parechje artefattiti muderni per valdi. U vostru maritu si sentenu còmpiu è ancu sustituitu. E cu questu orgogliu puderia dì: "Hè cusì delicious, perchè avemu cottu solu".

Quandu u ultimu bancu hè chjusu, aghju tutti nantu à u barcone, i mette nantu à e coperazioni è l'arrappete in una manta per un ghjornu. Questa azzjoni hè spiegata da i tecnulugichi cun un regnu di temperatura speciale, hè inzergatu in manci canneddu cun u modu di preservazione.

Hè a mo figliola, perchè aghju ciò ch'e aghju duttelu à i mo figlioli, è, à turnà, insegni à i so figlioli à i mo futili netti.

Solu una cosa ùn hà micca bisognu di dubbitu. In a nostra casa ci sò sempre assai oghji è in l'invernu l'invitati si manghjonu a bocca di verdura è dicen: "Hè assai gustoso!", È à listessa ora dumandate una ricetta.