Vinyl - tendenza invernale: cumu fà usà adattatu

Quelli chì ignoravanu a robba di vinile in u castagnu, avè averà cunfidendu a realità di moda ora. Prugne PVC - à l'auge di a pupulazione: i diseggiani ricurdamu ricugghieru un altru di scioglie per un materiale eccentricu à un uttellu di vigore invernu. Stylists averanu cumu si cumpranu sette armonii.

Vinilomania: una moda di moda di i bloggers di moda

Abate e capelli cù un lustru chicchanu cù un lignu attraversu, sexy è qualchi aggressivu. Hè per quessa ùn anu micca esse cumminati cù accaduti femminili - stivali cù un talone, sapori massivi, bufalini voluminoso - ciò chì deveru bisogna à creà una imatge viva è pertinente. Un chic speciale - capracati è capelli negra di coghju cù grossi cuncini di pelle.

Kazahal-images in u Lycariu Proenza Schouler, Gabriele Colangelo, Lacoste

I pantaloni di vinile sò un maestru indispensé di l'invierno-2017. Sweaters-oversize, multicapa formatei, cardigans asimmetrici allungati abbiananu quandu anu suduce l'eccentricità di a "speta". Tali gruppi sò boni cum'è ogni ghjornu: eleganti, ma micca vulgari.

Pratu di PVC: una moda di Carven, Anthony Vaccarello, Louis Vuitton, Versace

I salute di vinili è vestiti sò un fundamentu assolutu per retro-imaghjini in u spiritu di l'inoltivi 70. Blusoti flirty di guipure, turtlenecks tajacchi, shortened glamorous swiss shots and tops - tuttu questu di l'era di u rock'n'roll si move in l'era di l'eclecticismu mudernu. E zitelli chì ùn anu senza ironia è gustu bellu - u "luci verdu" per l'esperimenti di moda.

Nostalgia per u 70: mostra Courrèges, Filosofia di Lorenzo Serafini è Lacoste