Situazioni diffiuli è cumu per trattà cun elli?

In una vita di ogni persone ci sò stati, è ci seranu situazioni difficuli. Questa hè a nostra vita - cunzistenti di situazione dissolvente è intratesta. Perchè ùn aghju attribuita "insoluble"? Perchè ùn sò micca. Per quelli chì sò cunfunditi in i so prublemi, dettu l'articulu "situazioni difficili è cumu per trattà cun elli"?


U primu regulu cumu si tratta di situazione difficili hè di sapè è pensanu chì ùn sò micca prublemi insolventi è situazione. Tuttu u rispettu di u nostru vuleva di cummàticu è guadagnà. Se pensate chì questu problema ùn hè micca devenu à voi è ùn pudete micca sulamente solu, hè cusì cusì. Sì sì ottimista, pudete fà passà facilmente da ogni situazione. Ricurdativi: chì hè in a vostra testa, in a vostra vita. Hè comu un vetru, chinu tutta a mità l'acqua, per quarchi mezza pienza, è per quarchidunu mità vacanti.

Sicondu e liggi di u feng shui, hè cunsideratu chì i nostri pinsamenti si materialificanu, s'ellu ùn hà micca riversatu, questu hè cusì, perchè mai ùn dicerà a parola "problema", reemplace sta parulla cù l'altru, per esempiu "cura". Hè assai simplice, ùn hè micca? U travagliu impurtante ùn hè micca un prublema, hè una altra, a rotazione di u persunale in ogni locu. Scribò un paese - ùn vi scatate, fate u pane, è se avete scumpete - ùn hè micca un omu - ùn ci hè micca prublema ... kaku us is spoken. Pensate à u penseru più in u prublema è pensanu più nantu à i modi di a suluzione.

Pruvate distractà per quessa. Andate in un locu - piglià u vostru tempu, divete, parlate cù i vostri amichi, è dopu chì tutti i vostri preoccari parvenu esse chjucheghju, perchè cun l'aiutu è u sustegnu di l'amici, di a famigghia è di l'amichi, hè pussibule risponde tuttu. Comunisci cù e persone chì anu passatu per e situazzioni similari à u vostru o di parlà à a persona di mica chì avianu tuttu fine è avete da piglià un grande culore di emozioni pusitivi, chì vi aiuterà à vede à a vostra situazione d'autri ochji diffirenti. A fine, parla cù a to mamma, a fratela di u papà o fratellu, chì sarà sempre in u vostru maritu è ​​serà capaci di sustene à u morale.

Nun pruvate micca per evitarà o scappassi di i difficultazioni chì anu sorgiutu - hè inutile, ùn anu micca postponà a decisione, sulitatu immediatamente i prublemi. A più putere resistenza è ùn vulete micca risolviri i vostri prublemi, più anu da averebbe.

Aghjunghjite à più libretti intelligitivi cù i difamazioni di grande persone. Meno a vede a TV: ùn avete bisognu di discu a negativa di u plasma, perchè a negativa hè cusì completa.

E i mo ultimi cunsiglii: viaghjà è gostate a vita, ogni minuti è ogni ora. Ùn hè micca necessariu da e cose da per infilar solu u prublema. U so ribellu spizzò - vai senza praticà a "riparà i scarpi", selabatareika annantu à u telefunu - 100 anni fà ùn ci era micca telefoni a tuttu è e persone dazhene hà pinsatu. Tratate tuttu e facile è micca micca zamarachivaytes nantu à ogni forma, ùn sò micca degni di a vostra preziosa attenzione. È s'ellu hà devenu chì avete un prublema - si ncontri cù un capu orgogliu, è hà avutu tuttu in vita cum'è vulete, perchè i maestri di a nostra vita sò stessi!