Biografia di l'attrista Lyubov Orlova


A biografia di l'attrìzia hè una storia di altizza, successu veru è veru amuri. L'Orlultrice anu avutu assai in a vita. Per Lyubov Orlova, micca tuttu era cusì simplice, ma ella sempre si n'andò dopu. Hè per quessa a biografia di l'attrista Lyubov Orlova hè cusì interessante è ricca.

Chì ci pudete dì di a biografia di l'attrista Lyubov Orlova? L'amuri hè un discinnenti di una famiglia nobili antica in Russia. Orlova hà radunzia chì assai persone ci invidenu. Per esempiu, a biografia di unu di i so antenati, Gregoriu, nota parechji fatti cum'è l'erecció nantu à u tronu di Catherine u secondu. Inoltre, l'attrenda in a famiglia era Decembrist Mikhail Orlov, chì a so moglia era tantu forti è imprudata di Pushkin. Allora ùn hè micca surprisa chì l'Amore hè sempre una donna vera. Orlova leghje u so lignu nobile. A feminità di l'attrìzia, u so modu sempre dicenu chì ùn hè micca un cummandante. A so biografia sempre hà noteu i fatti chì cunfirmanu l'urìgine di a donna.

A mamma Orlova era a figliola di a figliola di u maritu Luigd Tolstoi. Hè per quessa avìanu un grande prughjettu in u distrittu di l'Ascensión. Sfortunatamente, durante a rivoluzione una famiglia famosa fù partutu senza refuggiu è alimentariu. Dopu à a deskulizazioni, anu devenu survivalu, solu à i vaccini chì anu avutu. In a famiglia, in addition Love there was also the second daughter - Nona. A siconda picciocchina sempre hà un caratteru graciousu è tranquillu. Ma Lyuba era assai stubbitu è ​​abbastante capricciusu. Eppuru hè questu hè cusì chì l'aiutò à ottene tuttu ciò chì vulia e soeva. Sapendu da a zitella u zitellu chì volia, perchè ella era ingaghjata in musica, ballet, dramma arte. E tuttu chistu p'aspettà lu fattu ca li fimmineddi di una famigghia nòbbili avutu a travaglià da a zitiddina. Tutti i ghjorni mancavanu furmagliu in Mosca, i latte era assai pesante, chì facia chì i ghjungi deformanu. Doppu, Amore era assai timida di e so mani. Ùn mai micca permette di mette in u quadru. Tuttavia, anche tutti i prublemi, Lyuba hà avutu chì avà ricevi tuttu. In certu, in u tempu dovutu, u grande Fedor Chaliapin nnotrava u so talentu. Chaliapin era un amicu di a famiglia. Quandu Luba era sei, hà fistutu à a ragazza durante u bulu d'annu. Dopu qualchì tempu, Lyuba hà ghjucatu in l'opereta di zitelli è Chaliapin finalmente s'innamora di a so creatività è di l'arti. Era amici cun un talentu ghjovanu, scrivite poesia per ella è ancu hà datu un autore ritrattu.

Doppu à u fattu chì a zitella sempre hà cridutu in a so propria forza, puderia entri in u Conservatoire di Mosca. E dopu avè l'aghjustatu, ùn aghju micca periculu è si n'andò à studià ancu à u dipartimentu coreocráficu di l'Scola di u Teatro di Mosca. In tuttu, l'educazione teatrali in Orlova hà fattu sei anni. Dopu a graduazione, andò per travaglià in u Teatro Musical di Mosca. À quellu tempu, u so capitu era Vladimir Nemirovich-Danchenko. Era questu metru Orlova hà realizatu e so prima opere e numeri coreografichi.

Se parlemu di film, u primu per ella era u "San Pietroburgo di Natale", filmatu in u 1934. Allora, Amu fattu u rolu di Grushenka. Stu rolu era drammaticu è Luba coped with it perfectly. Dopu ella, a ghjovana attrice hè invitata à u pittura "Amore di Alena". Ma ogni cosa in a so vita cambiò quand'ellu fù nantu à u settore di u direttore Alexandrov. St'omu hè diventatu per tutti è in u pianu creatore, è in a so vita persunale. Allora Alexandrov hè filmatu a pelicula "Guy Guida". Amu fattu u rolu di u servitore d'Anyuta. Sta strada hè stata fatta da Stalin. Dopu u so premiere, assai attori è repertori ricevenu premie è premiu. Ùn fate assai attente avia pagatu solu à Leonid Utyosov. Dopu tuttu, era quellu chì era di diventà a stella principale di a film, è hè scrittu un guidatu per ellu. In ogni modu, Orlova è altri attori puderanu turnà l'enfasi di u so caratteru à u so propiu. A film hè statu indicatu in tutti i cinimaghji di l'Unioni Suvietica. L'auditu hè statu piaciutu cun piacè di sta stampa musicali. Tuttu avìa pruvatu à circà à sti novi attori, ignoratu à qualcunu, chì i canzoni principiò à sente in ogni cornea.

Dopu à sta cinematografia, Alexandru accuminciò a rimettilu u pienu dopu chjamatu "Circu". L'script hè scrittu nantu à a basa di una musica. Orlova hà avutu un apparenza assai speciale. U direttore hà sempre avè avutu questu. Hà spermintatu l'espressioni faciale di l'Amore, è hà ghjucatu in tale manera chì tutti fù abilatu di a so capacità di trasmette parechje emozioni à a so fàccia. Dopu d'iddu, Stalin accuminciò a tratta l'Orlova cum'è a so attrice prussiana. Ghjè per quessa chì ella, una picciotta da a famiglia nobili, hè stata trattata cun benevolenza suffirenzia. Stalin hà pirdunatu ancu per u fattu chì ùn hè micca venutu à i festighjate di u Cremlin. Orlova, Alexandrov è Dunaevsky travagliavanu nantu à i filmi. E anu ottinutu veramenti maestri. U ritrattu "Volga-Volga" divintò a prussima confirmazione. Orlov era cunnisciutu è amatu di tutti. Omi anu veneratu, è visti in i strati, sempre s'autaru u so toccu è si attentarondu educadamente.

Orlova hà fattu assai roli, è tutti i so caratteri eranu comprendi è amatu di e persone. Avia avutu assai, assai assai piani. L'ultimi anni prima di a so morte, quandu hà lasciatu u cinema, hà fattu brillantimenti rolli in u teatru. Quandu a donna hà cullucatu à l'uspidale, ùn hà micca pensatu di morte. L'attrìccia hà sviluppatu un scrittore per u novu play, vulendu ghjucà un caratteru chì era, in fattu, immortale. Ma, sfurtunatamenti, ùn era micca destinatu per succorsu. In ogni casu, anche u fattu chì l'attrìzia hà travagliatu pocu cortu, a so vita hè bellu chjamatu brillanti è felice. E era micca solu in a so attività, ma ancu in a so vita persunale. Ancu u primu matrimoniu Orlova finita cu tristemente - u so maritu fu reprimitu, dopu una reunione cù Alexandru, tuttu cambiò. Iddi eranu trent'anni anni, quandu l'Amore veni à u gruppu di "Merry guys". Una volta un tempu avè scuntutu è Amore avia ricurdatu di questa persona ridisana, mobili è risicanti di quelli tempi. A l'età di trenta anni, ùn era micca cusì grande, hà sempri u figliolu di Douglas, ma ellu retarda a so forza è a bellezza masculina. L'attrice è u direttore cascò in amore è si stete nzinu finu à l'ultimu momentu. Questa era a felicità più grande in a vita di Orlova.