L'atturi di a serie Retorna di Mukhtar


U numaru di film cù i cani in u rolu di u tìtulu hà longu più d'un centu, è ùn hè micca surprisante. A simplicità esterna di i terreni hè più di cumpensata da a sincerità di a relazione tra l'eroi è u cane, chì hè cusì nanzu in u nostru munnu. Probabilmente, questu hè chì rende rivece u vostru filmu favuritu "À mè, Mukhtar!", "White Bim Black Ear" Lassi "," K-9 "," Turner and Huch "... L'elencu di a lista cumpleta più di una pagina. Ùn toccu à nimu chì l'industria cinematica di Hollywood cume spessu si riferisce à stu tema "eternu". In tempu cù stampi d'altri prudutti nantu à i caratteri freschi in cinéma, i film di i nostri fratelli più ghjusti sò ancu assai successi. Oghje, u cinéma naziunali, sfurtunatamenti, ùn puderebbenu abbastanza di l'abbundanza di i pittori cù i carattati di quattru pattini, ma avemu ancu avè qualcosa per piace u visitore.

"U ritornu di Mukhtar" - serie russa nantu à u cane, equitazione amatu di l'adulti è di i zitelli. Amassi stu públicu di l'aulazione larga chì sta dettevule d'aventura hà cumpurtatu grazia à l'historii di vita simplici in quale ci hè un locu d'amici è di devozione, curazione è amori. Hè chjaru chì l'attori di a serie tornonu Mukhtar hà veramente travagliatu "cù l'anima". Tuttu senza ugcità.

Unu contru 150.

A serie "Riturnà di Mukhtar" hè stata editata quaranta anni dopu à u mumentu legendariu "A Me, Mukhtar!" Da Semyon Tumanov. Parechje persone assumenu chì questu seria una continuazione di a famosa film, è ùn avete micca ch'ellu crede. Kinoheroya è l'eroi di a serie sò riferiti solu da nome, razza è professione. Moderna Mukhtar hè sempre à u centru di l'eventi: aiuta à i ghjovani operatori attinente criminali, scrivutu i misteriosi avvenimenti. À u stessu tempu, un ghjovellu intelligente è i so cumpagni si truvà in parechji situazione divertente è seriu, di quali, ma sempre, sò sempre da esce di brilliance.

Per quattru anni di sparà in a serie Mukhtarami visitava ottu ghjovani. In a prima è a seconda stagioni, u rolu principali era ghjucatu da u ghjovanu ghjovanu Vargun. U cane d'ovince d'Europa di u livellu hà sappiutu per passà in le contatore assai forti: u rolu di i 150 best cani in Mosca è a regione Mosca. Vargun hè stata a più bella, provocativa è astuta - in una parolla, cum'è un veru amicu di una persona, deve esse. Malgradu u fattu chì u ghjugliu ùn avia nisuna formazione specifica, i furmaturi ùn anu micca avè cunziulu specialu. Gunya, cum'è l'equipaggiu di l'attore caudata chjamatu cuncepimentu, littiralmenti da u sicondu à u terzu pusessu, era chjaramente realizatu da tutti i gruppi. Tuttu perchè u prucessu di sparà, ùn percive micca in modu di travagliu, ma cum'è un ghjocu.

Vargun avia un fruttu sottumessu, Duncan, chì faciva i trucchi più cumplicati: salta, captures, caccia spettaculari. A strada, era cun Duncan chì i stori più divertuti hà successu. Una volta, sicondu u situatu, Mukhtar hà da piglià una reta di u pescatore. Duncan superbly toccu in l'episode, è mentri l'equipaggiu s'hè preparatu per a scena sussegwente, u cane sappiutu purtatu da un polu di pesca. Ci hè stata capita chì un pescatore veru fishi vicinu à u situ, chì, sicuru, hà maravigliatu surprised quandu un cane avvicinò è pigliò a vela di pisca. Un malincipente, chì s'hè riurdatu, si sò stallati è sò ritornu à u pescatore in un tackle.

Mukhtar finisci à Kiev.

In a terza stagione, u spartau in Kiev. L 'anzianu chjappa era u locu. Addiventanu un campionu, medalistu è cuntadisfattu in premiatu di exhibiti prestigiosi chjamati Zeiss. Hè veru, era duppu vechja cum'è i so predecessori, ma ancu più più sperienti. À pocu di ghjorni, Zeiss hà amparatu à apre l'alioni è uculare u telefuninu chjelu. U cani avianu dui entuzusi - i figlioli di Zeus è Occidentale, chì fece rispunsevule di putere per u papa. Cum'è una stella stella, Zeiss faci elli in una stanza separata per u restu. Scuprite chì di i cani tradituri annantu à e cundizioni di u filmu Mukhtarov, averghjera cun vèrbia. Duranti u scursu, l'artisti pruposti di ùn mancunu a so castera, ancu secondu u furmulariu, era difficultu. "L'attori anu veneratu Zeiss chì era quasi impussibili di sfracicà di u cane. Inoltre, li furnisce tuttu u tempu, - Remplite Alexander. "Allura a difficultatura più grande di filmi era di furmà l'equipaggiu per chì Zeiss ùn hè micca diventatu in un dulce di dolly".

Pigliate un caminu, Vasya!

Quandu Zeiss cresce d'età, accuminciaru a circà un reemplaziu: saltu è cunnessione devendenu furmazione fisica privata. In u risultatu, u terzu Mukhtar hè un cane titulu, u vice-campiunieru di u mondu cù u nome propriu Vaks von Weissrussland Kirschental, chì hè diventatu solu Vasya in a corte. Malgradu a similitudu esternu (i dui ghjovani - rapprisintanti ecunomichi di a razza di i pastori francesi), i caratteri erani cuncernamenti cumpletu. Zeiss era un cane silent sternu, ùn tutti ùn si putevanu sè stessu. Vaska, à u cuntrariu, hè assai affettuosu è sociable, anch'èiu, cum'è dirittore Vladimir Zlatoustovsky richiamò, "a terrible lick": finu à chì tutti làscenu, salutanu, cumincianu a travaglià.

Per Vasya s'addivintò à u rolu, hè statu temporale sottumessu à l'appartamentu di l'attore Alexander Volkov (u performatore di u rolu di Maxim Zharov). U risultatu di a convivenza era una amici trà l'amici. In u settore, Volkov è Vasya ùn si partenu da l'altri. L'attore hè divinamente accumpagnatu da u so cumpagnu chì, quandu u spedinu, era pigliatu u cucciolo di Vasily.

I primi simuli di filmi ùn eranu micca fàciule per Vaks. U cane ùn capitu per quessa hè necessariu di ripetiri a stessa cosa parechji volte. Ùn spiega micca u cane chì i duplicati sò sguassati per scelta di sceglie l'opzione più riescita.

"Una volta, nantu à trama, necessariu di ghjucà u ghjurnale in a canna di basta. Allora ellu arrupau a mità di l'attrezzi, "- dici Alejandro. L'atturi ricorda chì u vassalli in una di l'scena ùn puderanu micca "pull off" u sandwich da a table: benu, u cane furmatu ùn hè accustatu à una tale brusta. L'ochji di u ghjornu di Clever l'esprimenu a perplexità cumplicata, quandu u furmà praticava più chì hà da impatrunirà ste robba.

Per esse continuatu ...

Avà in a nova stagione Mukhtar hè ghjucatu da dui cani: i fratelli Yaks House Tabor di Al-lertal è Prime Prem Sambatus. Yaks, per i so simplicitati Kuzya, u primu viulinu, u Primu sustituisci l'stella, se hè necessariu. Cum'è l'annu Vaks, di 11 anni, quellu chì hè in una vacanza meritatu, Couse di u primu annu ùn avia micca stunati cun a pruduzione di sablins è documenta impurtanti. Ma ora avale da 100 punti avanti à qualsiasi cuncurrenti.

In u casting, Yaks batti cù cinque àutri "Germanani", ma u caratteru animatu è intelligente di u futuru uttéimu rializeghja u core di u direttore esigenti è u cane hè stata tolta à a serie. Duranti stu tempu, Kuzya hà aprezzu parechji elementi utili è pocu assai. Accuminciau a dumannari pi nutari, di cantari, di interrompe a conversazione, è ancu per risponde à l'alcune seriale di u Fly.

Ma u veru pruvistu di Yaks hà trasmessu quandu era in gravidenza. Dopu tuttu, in l'ambienti artistichi per annunziendu u filmu ùn hè micca accettata ancu per a malatia di l'attore. Ma, anche u terribbille statu di salute, Kuzya hà sviluppatu in un di l'episodi. Sicondu a trama, i carusi anu detatu a persona erica, è Mukhe fù mandatu disprezzamente per fà scorcia in u detitu è ​​battinu e so patale nantu à l'edili. U debilitatu da a malatia, Yaks simpricimenti ùn puderanu esse tandu cumu accionu cum'è un furiu battutu annantu à l'esposizione. Invece, ellu circate u so nasu in i mani di u detitu, è pareva più naturali è vitalu.

Filmazione di a seria era di quattru anni. Duranti stu tempu u cullegiu hà sappiutu diventà una famiglia vera. Tutte e vacanze u gruppu creativu di a serie si celebrendu. U dirittore Vladimir Zlatoustovsky ci hà dettu chì, grazzi à l'amuri di i cani, doce filmi truvaru a so felicità. A data, sei ghjorni sò ghjurnati ancu e cinque figlioli nascinu.