4 "Correcte" e frasi chì ùn valenu averi parlà à un zitellu

"Ùn avete micca u soldi per questu". Avete bisognu di l'honesty - after all, ùn avete micca accustomatu un zitellu à l'umore è u permissivu. Hè bisogna cumpunuta i principii di l'alfabetu finanziariu è u preziumetariu di a famiglia - a prima, u megliu. In questu è l'aghjunghje: u mulinu ùn hè micca capaci di capisce un cuncettu astrattu complexu, è un zitellu more anzianu pò avè i so cuncettazioni in stu puntu. In a realtà di i zitelli, per esempiu, un ghjucatu hè assai più impurtante ca u gomma invernale per un vittura. Pruvate d'accede à l'elementu ghjucatu - "avemu bisognu di cumprà, u vostru ghjugnativu hè digià in lista - hè ligatu à righjunghjendu a ligna".

"Chì un bonu cumpagnu ti sì". U prublema ùn hè micca in a frasa, ma in a freccia di a so repetizione. Sì dite sempre, create una necessità per l'appruvazioni constantu da u zitellu. A dependenza à ludà hè un mutivu motivu: pò pruvucà a insecurity è a rapidu perda d'interessu in u travagliu dopu a prima difficultà. Se ùn pudete micca resistallu, mudificà l'eloggiu - si deve esse più definitu: "Aghju aghju listatu quantu aduprate u ghjocu in a casella".

"Ùn rispose à straniere". Sta frasa hè vera vaga - u zitellu ùn hè ancu capaci di analizà e dettagli di a situazione per a determinazione di u gradu di periculu. Un strangeri amici hè difficiule percepenu cum'è "male", è una speranza tutali di cuntattu cù qualcunu fora di un cerculu cercanu a neurosi, a difficultà per a cumunicazione è l'ansia in più. Parlate à u vostru zitellu nantu à e situazioni più frequenti - ciò chì deveru bisognu di qualchì un furasteru prupone un trattatu, vi dumanda à vede a viaghju, suggerisce un passaghju o vai per a cantu più vicinu.

"Ùn àbbia paura". In fatti, ci hè una frase più significativa? Ùn hè micca capacitu per ristà un adultu, per ùn sparte micca una foglia. Sì u zitellu hè minatu o scantu, cumprà emozioni cun ellu, simpatia spressa è cumincià experientia positiva. "A vi intesu, era u stessu cun mè, ma avà vi piglià a medicina / parlà cù u duttore / avete a verse è tuttu sera fine".