Massaggio di uomo dopu un impruvatore

Caratteristiche di restazione di massa di mani è di destruzza dopu à un colpu
Spessu, l'acupuncturale fa cumplicazioni cum'è paralizia unilatali in a parti. È a so riabilitazioni iniziatu puntuale ùn sia più prubabile chì u paralìticu di u bravu o perchè torna da pudè funzionà cumpletu. Unu di i metudi effittivamenti ponu esse accusati in modu sicuru, acupressure, una implementazione curretta è curretta chì pò esse guidendu à l'eliminazione cumplitiva di stu prublema. Leghjite più nantu à cumu realizà sta massa.

Regenerating acupressure for patients in stroke

A sta tecnica hè tutta sana à ristabilisce l'attività di finimi nervi, chì, quandu paralizate, sò in un statu ritardate o inghjustamenti micca.

Stu massaggiu terapicuu pò dà sti megliu:

Avete bisognu di sta massa massima prima. Cusì, per esempiu, se l'infezzione era hemorrhagic, allura u megliu tempu per inizià a sessione hè di 6-7 ghjorni da a purga. Cù prucessu ischemicu, u massaggiu pò principià u ghjornu 2-3. I primi procedimi di a durazione duveranu circa 5-10 minuti, dopu à una settimana di sughjorni, u tempu avà gradualmentu aumenta à a mezzura ora. U cursu di u massaggio per i pazienti di cicatrice hè 30 prucessi di ghjornu.

Cusì, prima di a sessione, u paci ùn deve fà, a manu effettuata hè liggeredda nantu à u pilone, per migliurà l'effettu sottu, pudete mette una buttiglia d'acqua calda.

U massaggiu debbuli cù una stensa staciali. Cusì, u flussu di sangue à i spazii affettati improvisa. Dopu capu svolgiunamenti, u massettu cù u so polgaricà accumincia a pressu à pienu nantu à i vini. Pudete principià u muvimentu di l'area di u coddu è finisce cù u principiu di u palme.

In seguente, pudete applicà ghjunghje movimenti in tuttu u spaziu di braventu, partendu da a spalla.

Chì hè contraindicatu dopu un impruvatore?

Se parlemu di a massaggi, i principali contraindicazione sò movimenti intensi è intensi. Ùn hè cunsigliatu di utilizà olii massali o calzoni balsani (com l'Asterisk). Dopu à a sessione, u paci ùn deve esse pigliatu à l'aire frescu, cum'belli, puderanu sopr'à una persona debuelta.

Hè da esse cunsideratu chì u più grande effettu di u massaggio hè rializatu da una cumminazzioni di nutritura propria è trattamentu terapicuu. In u periodu di reabilitazione, u paci ùn deve mancu manghjà i manciari chì cuntenenu a cafeina, ancu cuncrete à i grasi, piccanti è fritti.

Ricurdà chì u prestazioni regulare è regulare di u massaggio per i pazienti di u picciottu in a maiò parte di i casi guariscenu una rinforzazione sana di u membre afflittu. Bona furtuna è esse bè!