U maritu ùn vole micca di travaglià

U vostru maritu ùn vole micca di travaglià, o più ùn vole ancu u ùn pruvate micca di principià a travaglià. Hè stata insolente, è si sò cunfittiti nantu à u to collu femminili è fràficu. Un tipu di chjamatu u maritu è ​​u babbu di a famiglia. Ma s'ellu ùn vole micca di travaglià, chì mutivu di tutale hè questu? Chì duvete fà in questa situazione è duvere decide di divorziu u vostru maritu?

Fighjemu in questa situazione è cercate un modu da stà. Ùn puderebbe vi dicu da a mo sperienza, u modu da a situazione quandu u sposu ùn vole micca di travaglià hè l'interessu cumuni di i dui cònjude.

In a nostra età, quandu una donna hà abituata per pruvà la so ugualità cun l'omu, ghjè prublema per qualchissia per maravigliate chì ella cumencia à a cura no solamente di ella, ma di u maritu, carricendu à a so rispunsabilità per a prucedimentu materiale di a famiglia. Piuttostu spessu, un maritu chì ùn vole micca di travaglià hè un tipu d'omi chjamati gigolo, è, in regula, degradatu è borraudo (per qualchì ragione in Russia era cusì). Succece, cusì è cusì, chì a mòglia ùn hè micca attraitu da i cura di i domicili è i prublemi, è u sposu sia u so postu à a famiglia.

Se stu situ affittu s'era cunse dui cagiuni, allura perchè ùn scrive micca e roles. U maritu pigliarà a cura di i zitelli è a splutazioni, è a moglia faci una carriera in l'uffiziu o à a produzzione.
Sì questu hè u casu in a vostra situazione, perchè ùn avete micca scambià roli?
U maritu duverevete esse u guardiastru di u focu, è a mòglia, chì ghjè, avete - u sustegnu. E più impurtante vi aiuterà.

Sì tuttu hè sbagliatu cù voi, è u maritu ùn vulete travaglià, circà spieghe constante è fà parasitismu, borrachezza; andate bisognu di piglià decisioni cardinali.

Prima, fate chjaru di voi chì u vostru maritu hè inùtu di vede è forza per circà u travagliu da u palcu. Accumincia à esse occupatu in preferite è i zitelli, hà cessatu di trattà è assicurà u maritu. Avete più cose impurtanti per fà cù ellu. Avete bisognu di custruisce una carriera, avanzanu in u serviziu.

Se u vostru maritu ùn hè micca stupidu à tuttu, è ùn hà micca persu a capacità di pensà lòggicu, u vostru cumpurtamentu averebbe piacè falla. Forsi u me maritu, anchi si ùn vole micca di travaglià, ma hà da bisognu di fà un altru tentativu di stabilisce è di travagliu per un tempu. Forsi u vostru maritu veramente truvà u so nostru in u mercatu di u travagliu è riceve, in più di a ricchezza materiale, ancu a satisfacione morale. Ricurdativi, ùn tibareghja micca è ùn ùn cusì contr'à u ventu, gridendu è scandalu cù u vostru maritu chì ùn vole micca di travaglià. Avete cura di i nervi. Sò cunfessi micca di ricuperà. U vostru maritu ùn pò micca esse rilanciatu, perchè ellu hè un adultu è hè liberu di disposti da a so vita cum'è dichjara.

Quandu si righjunghjendu u puntu di zuccaru perchè u vostru maritu ùn vole micca di travaglià è ùn viaghja micca duie passi per meetà, vi riceve dui scelte:

- U primu da cercà un altru partitu persunale, postu chì u vostru maritu hè un ridestu malinterpretatu è l'errore.

- u sicondu: forse ùn avete micca bisognu di i tentativi chì u vostru maritu hè fattu per correggià a situazione. Tù sì straccu cù u travagliu è splash out on u vostru discretizzioni di a vita.
O quellu chì hè ghjustu cumu per ellu viaghjà cun voi è a so spesa. Avete duie selezziunità o di cuntinuà à esse rispunsevule, o per fassi stu ciclu di l'eventi. Iè, è avete usatu da quandu qualchissia vi cura di a famiglia nantu à a famiglia, è sì questu quì chì, in stu casu, vi tenete a cura di a famiglia, perchè chì u vostru maritu sorte di a so pelle. Hè un bon travagliu in questa vita, travaglià, è ghjè in casa. Compare the facts, pensate. Decide. A scelta hè stata. Pruvate à dà u vostru maritu una ultima casualità. Chì l'infernu ùn hè micca ghjucatu. Forsi quandu averebbe successu, diventà una persona di travagliu normale, u capu di a vostra famiglia è u bonu babbu di i vostri figlioli.