A donna darrere di a rota: i prufani è i cunesini

A donna darrere a rota in u mondu di l'automobile mudernu hè unu di i temi più discututi. Qualchissia dice chì questu hè un disastru, è parechji sò disposti à crede in a capacità di l'autore-donna.


I scientisti sustennu ca li fimmineddi sottu à a rota ùn sò micca 5 tene di prubabilmente in un accidenti chì i rapprisentanti masculi. E questu fattu, deve esse nutatu, rimettenu à l'idee populari chì una zitella à a rota pò essa periculosa per altri participanti in u muvimentu. L'assicuranza di l'assicuranza cunfirmanu chì i mutivisti sò più probabili di fallu in accidenti seri, ma più spessu necessitanu un petit reparazione tecnica.

Dunque parler annunziate di e forze è di punti debili di l'Autoladie.

Immersione di donna: più

Prima di tuttu, deve esse nutatu chì e donne sò assai attenti. Damymogut analizà è percive assai situazioni nantu à a strada è sò capaci di navigà di più in certi circustanzi.

Comu prumudica mostra, e donne sò assai menu prubabilmente di traspurtadore in un state di emborgamentu, ma l'omi sò più probabili di crede chì un statu tali ùn hè micca capacità per impedisce à l'amministratori di u vechju, chì, in regula, porta à cunsiquenzi negattivi.

Inoltre, e donne detrás de la rota ùn sò più pocu sposte à u ghjocu u risicu, sempre vogliu esse assicurati. E l'omi, per contru, sò pronti per seguità a regula: "Quellu chì riesce, ùn ùn bevia champagne!". Alas, stu cumpurtamentu pò riesce u trouble in a strada.

I donne sò menu attraversu à a cuncorsu è ùn sò micca à tutti aggressivu nantu à a strada. Omi volenu offent other participants in u muvimentu, mostrendu a pussibulità di u so caru è i so cumpetenze di conducta.

A donna darrere u roulu: cunfrunta

L'inconveneru principali hè chì e donne pò pèrdite autore cuntrollu in situ situ imprevedente. A meni, e donne solu ghjunghje à un "stuporu", mentre a ghjucazione di un timore è dallighjenu a situazione per ellu stessu.

E so figlioli sò assai furtificità fisica, chì significa chì soffri più longu per tempu. A donna stanca t'hà adupratu assai più tempu per rinforzà a forza fisica. Per quessa, una donna fatta sarà più difficili di trasfurmà maneuveri forti nantu à a strada.

Alas, qualchi parte di ghjuvanotti ùn ùn s'aventanu chì i tacchi ciuciuti è i pantaloncini ùn facenu micca fà più facilità. In casu di sta regula divinni cunnisciuta, u numuru d'accidenti chì participanu nene anu da esse ridmiatu.

Spessu, e donne passanu molti di tempu parlendu nantu à u telefuni mobili o cù u sediu di passaghju di a famiglia. In l'omi hè megliu di fà parechje cose in un tempu.

I femini sò ancu menu orientati nantu à u cartulare, ma avà qualcosa accade ùn hè micca assai pertinente. Pudete utilizà u navigatore è a nicissità di navigà u pokapet si spiccà immediatamente.

A strada, certi omi dì chì ancu à a strada di e donne, unu vole di sentitu u disfrazu libru disfunutu. Cridendu chì un omu deve rinvià o simplicemente aduprà a strada. Eppuru, i fimmineddi ùn sò micca pronti per una curtura ordinaria in u prucessu di guida. Questa rishia di esse cunsideratu bè nantu à a strada guida à l'omi in u scontru.

Avà in i scoglii di scucchjaru ci sò parechje chè nichi più chjucchi. Fà chì questu pò esse spiegatu da u fattu chì i caravisti anu passatu l'esame in u tempu. In ogni modu, u fattu chì l'omu acquistenu a so licenzja di u licenzju assai più freti hè cunfermata da l'statìstichi. Sò cusì cusì cunfidendu in a so sapè è a forza chì ùn anu micca obligatu per esse muddled. U fattu custruisce dinò in favore di u sessu di dèttu nantu à a strada.

Hè chjaru, l'amori amanu tecnulugia è glànduli à u livellu genu. Per quessa, dopu avè un carro sportiu nantu à a strada, ùn ponu micca esitatu à nome di a marca è lista u so carattaristichi tecnichi. E ragghi di a stessa natura sò assai suttili è raffinati, sò più prubabilisate d'interessà à u culpulu di u cappucciu o a forma bizarea di i pneumàti, l'avat di capacità di l'auto hè improbabile di causà interesse di elli. Stu fattu ùn pò esse attribuita à i trappi negattivi o pusitivi di a zitella à a rota, perchè hè questu l'aspettu specificu di a vera storia di a donna.

Cumu sintendu, pò esse nutatu chì a zitella sottu à a rota - ùn hè micca una catastrophe è micca una minaccia per piglià a cura. L'omi necessanu d'amparà à una donna di cuscenza è di precisione, bè, e e zitate hà bisognu à intervene in a teoria è avè u megliu!