I travagliu è a vita persunale

In l'ultimi anni, più di più impiegatori ùn anu spurtatu u so sustegnu à l'iniziativi per mantene u equilibriu trà u travagliu di l'impresa è a vita persunale. In ogni modu, sicondu un novu studiu, spessu, questi promessi turnonu per esse chjucchi. Qualunque sia l'impiegu di dì, ùn anu micca incontratu per esse rializate u fattu simplice chì u travagliu è a vita persunale sianu cose assai distintivi.

Cundizioni d'i patroni, chì piglià in cuntattu l'equilibru imparu trà a vita persunale è u travagliu hè spessu una frase vittima.

Risultati di l'studiu.

Un studiu realizatu da l'Alianza WorldatWork's Work-Life Progress (AWLP) revela chì, contru à i manifestazii di l'organizazioni à sustegnu iniziative per mantene un equilibru imparu trà u travagliu di l'impiegati è a so vita persunale, i fatti è u cumpurtamentu di a gestione d'imballaude parranu d'una manera diferenta. E e persone chì succucenu à a "pruposta" di l'autorità per u travagliu nantu à un "schedariu flexibule", perde, in fattu, distrughjenu i so propiu prospettivi di carriera. Dopu tuttu, mentri u estereotipu di prisenza forti in l'Uffiziu hè vivu, l'attitudine à i traballaturi remoti ùn pò micca cambià.

I cuntradizzioni riguardanti li dirigenti à iniziative per mantene u equilibriu entre u travagliu è a vita persunale di un impiigatu sò spessu enormi. Per esempiu, ottu di deci survey respondenti cuntenenu chì i prugrammi cum'è schedulare di u travagliu flexibule o a capacità di travaglià remotamente sò un aspettu sumamente impurtante di u prucessu di riligazione è di retenzione di l'empleu chjave.

À u stessu tempu, più di a mità di i direttorii cun l'ammentati sò chjamati un impiigatu adattatu di qualchissia chì hè pronta per fà i so funzioni in ogni mumentu. E quattru da 10 sò cunvinti chì quelli chì ùn anu micca avutu una "vita persunale" sò i più produtivi. Un terzu di i rispondenti direttamente dichjarani chì ùn credi micca in e prospettivi di carriera per quelli impiegati chì anu prufittu di a pussibilità di schedulati flexibuli o di una cooperazione remota.

Questa attitudine di i capiggiati à i so persunali pò esse trazatu micca solu in i paisi novi (Stati Uniti, Gran Bretaña, Germania), ma ancu in paesi in pallidu (Brazil, Chine, India).

Notti di tutte e mondu.

"A bona nova hè chì circa 80% di l'impieghi in tutti i quali di u mondu sò sempri u sustegnu à i travaglii fàvuli di famiglia. A mala nova hè di sicretu" finta "di travagliu chì attivamente intratteni di integra u travagliu è a vita personali" dice Kathie Lingle, capu di Alianza WorldatWork per u Progressu di u travagliu.

"A volte vene à u puntu di l'assurdu: l'impiegati anu da soffrenu per a participazione à i programmi per mantene u equilibriu trà u travagliu di l'impiegati è a so vita persunale, ancu si queste programmi anu appruvatu da a gestione".

"Sò gestiti chì anu bisognu di seguità l'effittenza di i prugrammi per mantene u equilibriu trà a vita è u travagliu persunale", aghjusta Rose Stanley à WorldatWork. "U cumportante hà bisognu di l'appartine cum quantificà ciò chì dicenu cù ciò chì pensanu è finiscinu micca a discriminazione contru l'impjegati chì anu usatu a so" "programmi" flexible ".