A manu è a preghiera

Qualcosa chì hà bisognu di sapè à a burazione propria di manu è di unghji.

I mani di l'omu sò vintunu cuntattu cù l'uggetti circundante. Per via di cuntattu cuntinuu cù e cose, e mani sò brusgiate è spoiled. In i dilicammi di a pelle di e mani è in i dileggimenti di i dittichi è ancu sottu à u chiave, u fangu è u polu s'acumule a maiò parte di tuttu, è per quessa i microbicchi di parechji malatii prisenti. Dunque, avete sempre à seguità a sicura di e mani è unghji. L'omu devessenu lavatu davanti per andà in lu lettu è in a mattina dopu à u sonnu. È ancu s'è fora nantu à a strada, quandu vi vene in casa, assicuratevi di lavare in manu. E mani necessiteghji micca lavatu cù acqua calenta, ma micca friddu. Per lavà a to manu cù l'acqua fredda, a to pelle pudete cumincià à scurza è stà stiff.

Avvisà unità di contaminazione durante u travagliu in u giardinu o durante a limpezza di l'appartamentu, pudete scarrà un pezzu di sapellu cù e to furore prima di inizià a travaglià, perchè ferma quì sottu e so unghjette. È quandu finiscinu u travagliu pudete lavoru i vostri unghji cù un sbagliu.

Sè travagliatu in l'aria aperta o u vostru travagliu hè cunduciutu cù l'acqua, scàccia e to mani cù grasse di porcinu o gasa di petroleum. Sì i vostri mani sò siccati è astratti, fettate cù grassu, gasa o gliċerina. Per rubbari tutti i fondi poi bisognu à lavavvi mani. Dopu frustu sti fondi, i vostri mani sò deve esse squate.

A spessu i nostri mani sò secchi da u ventu è u friddu per guardà i vostri mani e avè accunsentutu cù a sequenza, sempre wear guantes o mittens. Se ùn trattate micca e tua manu da a siccà, in seguitu nantu à i vostri dite, è spessu sottu à e articuli pò apparece scritti. Quessi crachi seranu assai dulurosu è daraghju assai incusità.

Ùn pudite micca lavate i vostri mani in l'invernu cù l'acqua calda, prima di sorte senza guanti. Sì avete qualchissia crachjate, pudete piglià un raguttu è impiente cù a crema grassusa o l'oliu vegetale. Questa robba duvete attaccà à a ferita. Fate un mantellu in mattina è sera. Dopu à 2 o 3 ghjorni, i vostri frette desapareceranu.

Ogni facitori faccia da una maladie cù i bretelli fragili è frutti. Bastamente, sta maladugia si trova per u cuntattu frequente di l'acqua cù sapun. Sè avete avvistu chì i vostri unti sò frutti, fendu lavà in acqua alkaline per un tempu. Prima di vultà à u lettu, ùn ti scurdate di appricà una crema grassusa per mani è unghji.

Per a to manu per esse bella, ùn ti scurdate di cura di i vostri unti. Per quessa, ogni ghjornu, lavate i vostri unghie cù un capelli di sapori è acqua. Per rinfurzà a zucca accumulata sottu u unghie. Se vulete chì i vostri unghji sò brillandose è lisce, fate e limità o l'acitu.

Sapendu a sazienda propria di e mani è unghji, pudete guardà i vostri mani sempri bella.