Carità 2017: alimentazione per l'ortodoxia per ogni ghjornu è parechje - Calendario e règuli di e manciari in ghjorni durante a Quaresima

U Grande Post di 2017 hè a più impurtante è a più antica in rapidità in u Cristianesimu. Hè un difficult let a resurrection de Christ, secondu a quale l'elite ortudossu deve passà in severità è limitazione. In u calendariu isulianu u tempu di a Carità (27 di frivaru à u 15 d'aprile) hè cunsideratu u più in u toccu, instructivu, tipu è luminoso. L'ùnicu fattu sullen hè una dieta stretta cum'è tutte e règule di u viaghju è fighjendu da l'intrattenimentu mundiale stante. Ma avè in l'arsenale un calendariu di razione in ghjorni è in settimane, ùn hè micca difficiule per adherite à e regule. In a Carica di 2017, l'alimentazione hè abbastanza fatica è monotunia, per ùn avè pussutu fà senza l'imaginazione, l'intelligenza è a table cù cunsiglii. Post Grande 2017 - alimentazione per a ortodoxia nantu à simana

In u nome di l'animi umani salvatichi, Crist spentu 40 ghjorni in u desertu, preziatu è preparanu una grande missione. Perchè tutti i manciari è ricusandu di e tentazioni diavulini, u Figliolu di Diu passò u teste è si ne turnò in modu sicuru à u serviziu publicu. Sfortunatamente, i principali sacrificadori isuliani ùn anu micca appruvatu a nova religione è cunghjuntu à Ghjesù à morte cun un falzu prufeta. Dopu l'esercitu 7 ghjorni di ghjornu èranu chjamati una simana passata, è Velikden (Pasqua, Resurrección di Cristu) diventenu in una ceremonia luminosa in u nome di u Salvadore, veneratu da stu ghjornu.

A Gran Cuaresma hè un largu ciculu, cumpresu u Penticu è i sette ghjorni di a Santa Setmana. U so scopu principalu hè di cumpielu di virtù è eradicazione sana di i manifestazioni negattivi di l'anima umana. Strict post comprende micca solu l'alimentariu adattatu per l'ortodoxia per simane, ma ancu l'observanza incondizieali di tutti i cumandamenti sagri, u rifiutu di divertimentu è longu preghje sinceri à l'Altimu. In più di e restrizioni di manghjà, l'astinenza spirituali also follows:

I Rules of Nutrition for Lurkers in Quaresma 2017

I règule di manghjà in carènza per i discorsi pussibuli cuntenenu una carta liturgique - un tipicone. Cronava Ortodoxa ricunniscinu i seguenti raccolta:

Prudutti in carma 2017 di ghjornu

Certamente, un accostu cumminciatu è raghjonu à a selezzione di l'alimentariu in a carru 2017 cuntribbure micca solu per l'assenza di una stravaganza di famu, ma ancu per una dieta più numerosa. Cusì, duranti u periodu di saziamentu, i prudutti siguenti sò permessi: Sicondu a settimana di u viaghju è u ghjornu di a settimana, i prudutti sò stati crui (friddi) o cotti (calda). Per esempiu, u luni, solu pruduttu crudu, pani, marmellate è l'altri, è u marti - patate cociutu cù col stewed senza manufari.

Power in Cuaresta in 2017 per leghji Ortodoxi per ogni ghjornu: cumu fà scelte l'alimentu per a dieta

Ci sò parechji platti magrini interessanti adattati per nutizione propria durante a Cuvula in 2017. Ma tanti fost l'anu bisognu di a scelta bona di ingredienti di qualità. Un pruduttu di caghjunamentu ùn hè micca assai populari cun sapori, dunque hè megliu selezziunate l'alimentari per a dieta è spende suviamente.

Carru 2017: un calendariu di pranzi per ogni ghjornu

Cù u principiu di u viaghju, u modu di a vita è u pensamentu devi cambià drammaticu. Hè necessariu d'amparà i so abbituzzo, di sfavigliassi franchi è cosmetti brillanti, si move à un periudu più adattatu di viaghju è di divertimentu. L'obiettivu di 47 ghjorni rapidi ùn sò micca solu una dieta modesta, ma ancu a pace è u equilibriu. Ùn hè bisognu à succorsu à l'impurtanti negativu, ma hè megliu perceve i difficultà è i prublemi di prucessi. In parechji rispetti faciliteghja u prucessu di sdegnu un calendariu nutrizionale di qualità per ogni ghjornu. Detalla tuttu ciò chì hè permissibile è inacceptable per a persona ortodosca mundana. Dopu d'ellu, hè faciule fà di una dieta è ripiglià un alimentu fiertu adattatu da ghjornu. Invece, in turnu, prupone una dieta per una simana, rindi a règula di nutrimentu per tutti i canoni:

Milani di pirsuni accuminciaru a per capimà l'iniziu di a Quaresma, in una moderna moderna modesta. Dopu tuttu, duranti stu piriodu, puderà pèrdite pisu è salvà, adendu à u ghjornu dopu à u viaghju. Ma per i veri credulidi di i legami Ortodoxi, questu hè pacificazione tranquilla, longu preghiera è cuntinimentu internu, purificazione, liberazione da i peccati. In Carità, l'alimentu veloce da ghjorni è di settimani, certamenti, vincenu un rolu impurtante. Ma induve hè più impurtante, seguitu un calendariu rigoru è e rigioni stretta, di mantene una persona equilibrada, amica è positiva.