Cumu fà un bìaddu di bagnu

U seculu XXI - u tempu di freaks, kazuala è creatività. Avà ùn ne hè nunda sorpresa cù u serviziu tradiziunale, un novu telefuni mubilate o un billete in u duminiu. In l'età tecnica, vogliu riceve rigali spirituali. Ùn fà micca u più caru di valore, ma caru à u core.

Cugliosi assai originali è eleganti à parechji pastori ... touletti. Accunciati cù filati, accessori è figurini, ponu esse cunfunditi cù i capulavori d'arti culinariali. Questu pastellu tarthochetsya piglia in pezzi è pruvatu. Un pane tagliu pò esse mandatu nantu à u vostru anniversariu. Un tagliu di casu di tufoniche in trè punti pò causà più interesse ca una frigorifera dotata o aspiratori. Ci hè una sperienza persunale di a custruzione di un "pastellu" è memori ricordi di e bocche è l'invitati. Ùn toccu à un'altra annantu à u cake di castagno, apoprojem per custruisce una capita maestra per u regali originale.

Selezzione di culore è texturizazione

U primu a cosa di fà è coglie un set di towel. U culore gamma dipende nantu à l'occasioni: avemu un omu o donna, u ghjornu di nascita o tene à cuntà a pigliazione di a Bastille. Hè desirabili avè l'attentazioni di u gustu artisticu, è di sceglie i culori chì si cunglienu cù l'altri.

U biancu è u biancu sò harmoniosamente cunghjunati cù altre culori. A combinazione di blu (blu) è gialli saranu un win-win. Vermiclo hè cunghjunatu cù marrone, rosa, blu, giallu. U culore aranciu hè u so usu dilettante, pò esse cunghjunghjenu cù un verde lighjate o un verde scuru.

I variazioni di i tonalità pastiche sò idàlicu: un marrone unsaturatu cù beige, crema, rosa. U culore verdu hè in armunia cù u amaru, biancu, verde chjaru è grisu. U lumi luciole vi pò esse cumminati cù culori bianchi, gialli è grisici. Ma queste sò solu i variations pruposti. Forsi a voi guadagnà u spiritu di rivolta è a violazione di l'auturità.

U pasticcii pò esse cumminati da mono-colors, è ponu esse supplementati cù una tesota cun patrone di brillanti. Tant a prima è a seconda opzioni sò boni in u so modu. Per i zitelli svargante "cake" brillanti. È per un casu, o un venerable anniversariu, hè megliu per cullà canighjate di parechji pastelli. Rinvitalizeghja a cumpusizioni pò esse più vivda, tappe, accessori accessori adattati.

A fattura hè ancu impurtante. A righjini fattu di un tela più densu pò esse "componi", chì si ponu esse distinga da u pastellu veramente cumminenti solu vicinu à elli. Spécialement si circate di i sapori di sita. A spugna di terri ùn sò manca simulati, ma ùn mi parevanu più eleganti. Cunsiglii d'altri riccheti da tile velour: grazia à stamparu è un tipu di chjappa. A spugna di ghjuvendu sò largamente dispunibuli.

U prucessu stessu

Per un pastellu à dos corsi, necessitamu 3-4 towels. A 1era buttuna hè a basa per u tagliu inferjuri. Per fà u coghju à grande, a toalla principale chì deve esse grande. A seconda spugna l'atti com'è ornamentu (aghjuntu) à u tagliu più bassu. 1-2 spugliati per u tagliu superiore.

Normalmente, quandu custruisce e so pastiscule, a ghjente ùn "ùn soverò" -trapà una grande spugna in una squiggla grande, a più chjuca - in una più chjuchjata, mette à l'altri. Stu approcciu hè u dirittu di esse. Eppuru, i costi persone protruding sò furmati, in particulare in u tagliu più bassu, chì sò prudutti à esse decorati cun una cinta larga.

Aghju cunsigliatu per fà scrive è più prasciata:

1. piglià una grande spuglietta, ghjustu nantu à una superficia plana, tutta a lonzitudine - fà ricacciate . Fold longu , in un pocu ravane - curl, chì hè l'altezza di u tagliu infermulu chì vulete vene. Per esempiu, l'altu desitvule hè 20 cm.

2. Pigliate una tavulera più chjuca è a puscia nantu à una grande - direttamente à u mezzu - cun un disegnu (faccianu). A parte di una petra pettine nantu à una grande, è parte di u sali. U distintu internu pò esse bisognu. U fondu di u puntu hè: a più petite chjappu sarà nantu à a stima cum'è u stampa principal. Se vulete amuvià a grande ughjugale in u chjuchju, in u nostru casu, fate un saliu di centimetri 20. Jekk vulemu furmà parechji capi di u "cake", fate un spedinu less - 15 centimetri. Di u primu casu, ùn sò micca esie qualificate di una grande spugna, hè utili per formar un voluminu. In u sicondu casu, hà da esse funzionu. Cusì, hè cunsigliu di sceglie un unepochju chjucu, preferibile chjucu, ca una petite pettine. Avemu avemu parechje capas di torta.

3. Avà cù cura di i vignaghjoli, ghiacciate a bigulugica à a stessa volta cù a più chjuca. A parti di u fronte di a grande hè stata nantu à l'esternu, è u latu più chjuchju à l'internu.

4. Mettite in u sali (da nantu à a bigulassetta) di a più chjuccaccia in l'esterno. Ghjinirèntu. Tuttu! U tettu pusitivu hè fattu. Ùn avemu tombatu tanti cuneggi: fècenu u tagliu più chjusu più eleganti, hà amparatu un sprimeo massivu è i piumi superiore di una grande spugna.

5. Aghjustassi a furmazione di u "caldi" superiore. U sicondu pusitivu hè più di diamitru, ma micca troppu picculu. U "cake" superiore pò esse facilitatu da l'altitudine di centimetri 15. Hè a toalla superiore hè chjuca, a costura laterali ùn serà micca notevili. E pudete taglià cum'è un nivellu più basso, per arrangià dui petite bagnate. Sì i bagnati sò chjappi, cum'è un quadru, ricumandemu d'utilizà un cartuni fugliale impannucciatu in un tubu è u ricchettu in i bagnati.

6. Ogni annu, autri mitati di u pasticcamentu, è ancu oghje, ponu esse stati cun pinsu decoru. O cose in filamenti cun un filu. U futuru propiu hè cunsigliatu per avvertà cù questione, per ùn avè spicciate u dettu e ùn scanzari, pruvatu di disassemble u donu.

7. U pasticcii pò esse decoratu cù cilesti, ribbelli, fiori, figurini, aneddu, perli, chì saranu abbastanza per l'imaginazione. Ma u decoru di a parti ùn hà micca affucatu da a struttura di u "cake". Hè abbastanza per circundà l'aristimi superiore di e pasticci cun una bracciale, o di impussibili i costi partiti. Paga più attente à a dicurazione di a cima di u pastellu.

8. Pudete pacà u pastellu in una casatta grande decorata cù carte. E pudete mette nantu à una cartula di cartuni rotulante è l'impruvisa cù un trasparente trasparente.

Esperimenti riuniti! In modu, pudete fà un bìaddu ùn solu di i bagnu ...