A felicità più sincera: femu carti per Pasqua cù i nostri propri mani

Cards di Pasqua

A Pasqua hè una di e festioni più brillanti è espirituali di l'annu. In questu ghjornu, tutti vulemu dà un pezzu di bè è amori à a nostra famiglia è l'amichi. Una bella carda di Pasqua additùta cù e vostre propriu manu hè pròpiu a versione di un articulu simplice chì aiutarà à stu pruva. Hè assicurata bè cù volte gustu è a sincerità di l'arti d'autore. Cumu fà fà caratteristichi di Pasqua cun bè è uriginali cù i vostri mani, è seranu discututi in u nostru articulu di u ghjornu.

Una cartolina brillata cù Pasqua cù i vostri mani: classi maestri cù photo

Carrazza di Pasqua cun una foto di colore di ova - a scelta più win-win è running. Sò perfetta per l'esprime di parenti è amichi, è per i culleghi di travagliu. In questu classi maestri avemu un prupostu micca solu per scacciate cartoni di Pasqua in una cartolina, ma per fà di un colpu multitughe chì duverà un imparuzzu u travagliu extra è l'uriginale.

Pasqua - carte

I materiali necessarii per a fabricazione di i so propri mani:

Istruzzioni step-passu per fà carti di Pasqua:

  1. Per principià, nota chì u papatu di designu più differitu chì avete, u più splendore è più interessante chì serà da finiscinu cum'è una carta pè Pasqua. Un tali carta pò esse acquistatu in una magazzina specializata o stampate mudelli preparati da a reta. I ciprésti pò esse in parechje diversità, ma hè chjaru chì i so culori crescenu cù i culori di Pasqua tradiziunali. Allora, pigliate u paper è aghjunghjò a so punta da circa centimètri per 10. Turnate è raghjone l'esitu di u ovu chì u so core era nantu à u listinu di a foglia. Tagliemu tagliatu.

  2. U primu a cola un ovu di carta di ciumera d'abete, chì pari fermu cum'è a meluzia di bee. Spread the wrong side of the egg with glue and place it on the middle of our postcard. L'avemu lasciatu.

    A nota! Se ùn avete micca un mudellu dispostu à una cartolina bianca, poi piglià una cartulina bianca. Tagliatu un quadratu da ellu, doblegate a meza è utilizate com'è una basa.
  3. Mentre a prima krazanka hè esseciuta, aghjustemu l'ova di u papieru di disignu. Scorcheremu ogni ovu cun un patronu di cinta adhesiva coloreada.

    A nota! Se ùn avete micca una cinta adhesiva multicolorale à manu, pò esse sustituitu cù cintesu di tissuti convenciali, chì ponu esse misurata nantu à a cartolina cù un pegnu clerical.
  4. Pigliemu i crescritti crescritti nantu à a cartolina cù Pasqua. U marcatu di u salottu pò ancu esse decoratu cù un rimmu di cinta adhesiva o di carta culurata.

  5. U primu passu hè lasciatu per fà una carta per Pasqua. Dà un prugettu di tesistenti, taglià un chjucu quadru, chì sarà a basa di felicità. L'arrimbanu nantu à l'esternu di a salottu cù una cinta di doppiu è a cinta adhesiva coloreada. Cuscogliu solu i costi superiore e bassa, u mezzu avà esse liberu. Cu un sciccareddu simplice scrivemu un cuntenutivu cuntentu è scuraghjite cù cura di tutti i lettri cù un cutiddu simulettu. Fattu!

Postale voluminosa originale à Pasqua - struzzioni urdinariu cù foto

A versione di a carta di felicità di Pasqua cù i so propria manu hè simplificatu in a fabricazione è hè carattarizata da lacunicismu è stile. E puru siddu la idea assai di una cartulina tridimensionale ùn deve micca bisognu supplementu, pudete sempre scrivenu quarchi parolle tipu in onore di i vacanze più belli è brillanti.

Cards di Pasqua

I materiali necessarii per a fabricazione di i so propri mani:

Istruzzioni step-passu per fà carti di Pasqua:

  1. Avete bisognu cù u mudellu. Pudete esse discu da a manu, ma pudete aduprà a mudellu ready-made, chì avemu preparatu per voi. U mudellu hè stampatu è stampatu.

  2. A cartedda di stagione è a carta rossa in metu - hè a basa di a carta di Pasqua.

    A nota! I culori usati in a nostra classa maestra sò exemplarivi. Pudete sempre sustituisce quelli chì preferite.
  3. Scatula u mudellu di u fugliu nantu à u paper rosu è cercleghje cù un scuru simple. Assicuratevi per assicurà chì u mezu di u ovu cuncurdassi cù u doblegu à u paper. Cumu ancu marcatu nantu à u papetu u nota di u bottu di u mudellu.

  4. Cù un cutiddu di cartulare, aghjustò l'ovu, sughjendu a zona marcata è sopra in intattu.

  5. Utilizare un tisei rive, aghjustemu e taglibe di carta culurita culurita. U so anchufanu deve esse 7, 5 cm, è a larghezza hà da coincide cù a larghezza di l'ovu. Pigliemu e tene in u mezzu di l'ovu. Scorciammu a cartolina cù Pasqua cù petite sticker.

    A nota! Se ùn avete micca hà ottenechje scissors, pudete fà u patrone necessariu nantu à carta cù u cutidianu clerical. Per fà questu, avete bisognu di preinchjarà e raghji è cura cù cura di l'excedente di carta cù u cuteddu. I buttoni brillanti pò ancu esse rimpiazzati, per esempiu, cù carta culurata brillanti.
  6. Cù u lapis adesivo, prucessu a parti interna di a travagliu è a cunnetta cù un cartuni brillanti. Aduprà a cartolina di siccà.

  7. Aghjustassi a nostra voluminosa craft for the Easter in the middle. Caratteristicali di Pasqua è prestitu! È ùn abbandievi di firmà a carta inghjustificata.

Bella cartolina di Pasqua, classi maestri nantu à u video