I prublemi di a famiglia in a criazione di i zitelli

U prublema di a famiglia nantu à a criazione di i zitelli hè sempre stata. In u XVIII seculu, hè scrittu un novu libru "Parenti è zitelli", induve ancu quandu Turgenev hà cunsideratu u prublema di a Difesa di generazioni.

Per quessa, i genitori spessu pensanu cumu per esse educatu i so figlioli. E i zitelli, in turn, pensate nantu à cumu si cumportanu di una manera ch'ella sia piace à i genitori è à a sucità circunfanti?

I prublemi di a famiglia nantu à a criazione di i zitelli sò sempre pagatu assai d'attenzione. In a scienza (pedagogia) hè cumunitu di dividinu i tipi di educazione in gruppi. Eccu i più principali:

A Ditatura hè un tali sistema di educazione di i zitelli, chì l'iniziatura di "gestione" da u zitellu trasmette à unu o dui membri di a famiglia. E cumpritamenti cumpletu. Hè cum'è una "famiglia monarchia assoluta". In questu, assai depende di a forza di u caratteru di u zitellu. S'ellu pare esse forte, u risultatu d'esse educazione serà una forte retazione di resistenza, oghjaghja à i genitori. Sì u carattere ghjucatu da esse febbe, ci sarà suppressione sana di i desideri di u zitellu. Hè esse rinunziatu, è un sensu d'allenamentu serà appare.

Hyperopecchi - da u tìtulu, hè chjaru chì questu hè un sistema in quali parenti prupone à cumplittamenti i capricci di u zitellu. Un tali criaturu pò crede l'autocuremu, orgogliu è ancu egoista. Cù un caratteru debbiticu, pò avè un sensu di impietà in u mondu, o vice versa, u desideriu di disperse da l'assistenza di i genitori, chì anu avutu ancu un effettu assai dolci à a vita futura.

Non-interferenza - in a mo scusa, ùn hè micca u pessimu sistema, per suprattuttu, si deve esse usatu prudenti. Tutte e decisione è i responsabilità passanu à u zitellu. È u prucessu è l'errore si devi esse capisce ciò chì hè ghjustu è ciò chì ùn hè micca. Questu ci dessi à u zitellu una sperienza di vita bona, chì hè assai utile in a vita indipendenti. Ma hè vale degnu di capiscia chì à fà per fà riesce i valori murali di u zitellu. Puderà diventerà solu cunfunditu, perde ideali veri.

A cooperazione hè senza dubbelle a variante più corretta di i relazioni in a famiglia. Eccu tutti aiutanu l'altri, è si trovanu in più, chì ghjè assai impurtante per i zitelli. Vaghjime, avvenimenti, ghjudizii, camini, assistenza culturali - tuttu hè fatti together. U zitellu pudete aiutà aiutu quandu ellu hà bisognu, perchè a manu di i genitori hè sempre quì.

Ma eccu avete dumandatu: - "Quale hè u prublemu? A risposta à a quistione più impurtante hè. Avemu bisognu di passà tempu tempu, è aiutanu l'altri ... "

Tuttu chistu hè certamente cusì, ma micca tutti si ponenu in a cooperazione. I prublemi famigliali spessu partendu da i genitori stessi. È in a maiò parte di i casi, mamma è pare ùn anu dissidi. Per esempiu, u patri voli chì u so figliolu hè struitu, fermu in caratteru, cusì sempre u tratta dinò in modu strettu. U zitellu ùn hà nunda inghjustu, circate di truvà l'intelligenza di a mo mamma. Mamma, cum'è più sensibilita, pietà di u so figliolu. Eccu quì ci era un gran problema - u zitellu pensa chì u babbu hè malu, è a mo mamma hè bona. Questu facenu ancu u mo babbu annantu. Hà capitu chì a so impurtanza in a famiglia chì hè un educatore hè persa, è quì puderebbe disputi disputi entre e parenti. Un zitellu, videndu questu, puderete crede chì questu hè a raghjoni di st'imbisu. Ci hè chì puderebbenu disordini mentali.

A disputa di i genitori sò ancu pussibule cun differenzi in a sperienza pedagogica. Certi parenti pugneranu i so figlioli in listessa manera chì i so parenti hanu sgradatu. Qualchidunu, à u cuntrariu, capisione chì ùn anu micca cundutu in u megliu modu, elettu un altru sistema.

I parechji pò esse ghjusti in natura. A più frecuente u babbu, rigalu è pruduttivu, è a mamma hè piacevule è sensible. Questu immediatamenti u guvernu di i scatuli di i zitelli di i genitori.

Chì ci sò queste diferenziati trà i genitori? Ciò chì prublemi pò a famiglia portanu à a criazione di i zitelli? Eccu, una volta, tutta dipende a natura di u zitellu. In un casu, u livellu di l'ansietà pudere alcuni - dovutu à l'expectativa persa di castigu o indulgenza. In altru casu, u zitellu puderà usar queste. Quandu u babbu hè strettu, u punisci, u zitellu passa à a mamma è circava u so regnu cunsuladoriu, dolce o ghjustu l'attenzione.

I cunsiquenzi di sti disaccorsi, sicuru, diffirenni assai in u statu mentale di u zitellu. Quì hà un rolu assai difficiue, per sceglite u cumu si cumportanu per fà un piace à i genitori chì ellu stessu.

E comu esse parenti in crià i zitelli? Prima. Ùn ci hè bisognu di scopre a relazione in fronte di u zitellu. Ùn hè bisognu di difendari u puntu di vista obscenely. Questa hè una famiglia, pudete è cede à l'altri.

U sicondu. Hè bisognu di parlà di stu prublema. Parlate, eseguisce d'entrecèmenti. In un ambiente tranquillu, piacevule cù u tè ... Pensu chì a produzzione pò sempre esse truvata. Hè un pocu per crede in ellu. È ancu, ùn hè micca un sistema correttu di educazione. Ci hè quellu chì vi dete a più. Avete bisognu di truvallu. Bona furtuna per voi.