Dieta "6 pétalos"

A dieta "6 petali" hè statu sviluppatu da Anna Anna Johansson. Hè fundamentu nantu à l'alternazione di i dieti di unicì staghjunatu, cù quale pudete perderà pisu ogni ghjornu da 0.5-0.8 kg.


L'essenza di a dieta

A dieta dura solu sei ghjorni, per ogni ghjornu, ci hè un mono-dieta, è deve esse osservatu strettu in questu ordenu:

A "6 péalli" hè basatu nantu à observà u principiu di una dieta separata, in stu casu l'alimentu d'unu componente sò atturati in u stomacu, i carbuidrati ùn si misunu micca cun latticete, perchè u grassu hè split.

In a maiò parte di i casi, e persone cumincianu à pèrdite un pesu quandu si manunu monotonu, perchè u corpu hà da digià a nutizzione in anticipazione di altri prudutti cum'è s'ellu ùn hè stanca, è cumincià à appughjà nantu à energia addivata da e so riserve.

Inoltre, cù mono-dieti, u corpu hè accustatu à aghjustassi à una dieta è à cambià à l'energia salvatica, ma in un pericu tempu di pocu tempu ùn hè micca avutu u tempu di fà. Perchè altru proteinsi cù carbuidrati è grazie à questu scheggiu perdu u pesu ogni ghjornu.

U Centru Europeu di Pienu Cundimentu hà realizatu una storia ch'ella mostra chì una dieta chì dura nè più di 25 ore, a più efficacive aiuta à creme u pesu eccessivu.

In questa dieta, ùn avete micca sentitu u sensu di famu, perchè hè assai toleratu cun tile, à disprezzu di altri sistemi di perdizione di pisu.

A basa psiculugia di a dieta

L'autoru propiu l'idea di sei petali per una ragione.

Anna Johansson dici chì ancu i sistemi di l'alimentarii mai effittesi effittivamenti esse inattivi si durante stu piriu una donna sia depressata è incunificata.

Anna suggerisce sculpingiat una fioritura cù sei petali per quelli di e donne chì scelta di sta dieta è si ne vanu stamu. Questa fiorite ci vole à colpu à u locu più impurtante. À ogni lettu, scrivite u nome di u ghjornu, per esempiu, fruttu. È ogni ghjornu nantu à u petali scrittu quantu parechji grammi pèrdite, è lasci up. Allora puderà diventà un prughjettu ordinariu à un ghjucatu è stimulerà.

Quelli ddi donne chì anu avè perdutu u pene nantu à sta dieta, cunsigliate una floricula cù petali per fassi in u frettu.

Molti donne anu intesu chì i mono-dieti affettanu u corpu in modu negativu, è per quessa trattà cun pruduzzioni specialu. Ma u corpu ùn hà micca tempu di sparghjerà vitamina è riservazioni minerale durante a tècnica di "petali".

Politiati

Monodieti si alterna cun noi. L'alimentariu cù u sustegnu di u sustegnu hè sustituitu da l'alimentariu di carbuidrati è di a fibra. In quelli ghjorni chì u corpu riceve solu e prutezione, quede persu in carbuidrati è glucose, è queste sò e fonti principali di vita è di energia. Di sicuru, per chì tutti i sistemi in u corpu à uperazione prublemi, prutezione hè necessariu, perchè fornitu i aminidiati da a digestioni in u corpu. Ddi aminate chì ùn sò micca usati per a sintesi sò cunvertiti in glucose. È in u periodu di sdegnu, quandu a massa muscular di una persona hè una fonte d'energia, hè particularmente impurtante di cunsuma di e proteini, altri micca perdu u so musculi senza fat, è a vostra musculatura. È questu ùn vene micca nisunu.

Dunque, Anna Johansson hà pensatu à tuttu ciò chì in u minimu dettu, per via di a dieta, u pesu di u corpu hà diminuite è a quantità di massa muscula hè minimamente affettata. Cusì, u corpu ùn sia micca esse fisicu è psicologicu.

Menuet "6 pétale"

Cusì, cum'è annunziate, in questa dieta hà bisognu di rigalu u rigalu di l'ordine di i ghjorni è cusì altri carbuidrati è e prute. Inutili, ùn pudete micca esce da u risultatu. Per ogni ghjornu duvete fà un menù, seguità ste principiu:

U primu ghjornu hè un pisci, perchè ùn hè solu bisognu di cunsuma di pisci, è avete sapete chì pudete cunfittite di diversi modi, siddu solu u pianu era di dietetica. Eccu, ùn pudete micca fritterà pesce, preferite megliu preferenza à a cucina à u fornu, steamer, stew o utilizate a parrilla. Pudete cunsumà u sali, ma in moderazione. Inoltre, pudete sazià cun piacè di salameria cù l'arbe è l'aromi.

U sicondu ghjornu hè vegetale, chì significa chì solu e legumi si ponu esse cunservati, mentri ponu essere prima, stufa o foglie. Eat all vegetables, even potatoes, in u quale hè cuntenutu u fèciu, ùn hè micca novu, ùn esiste micca. Hè megliu mette cù l'altri legumi, chì sò più ligne, per esempiu, coguanu a vitedda. Inoltre, bivanu zuccheri di vegetale, aghjunghjenu verdigghi, salutti è sali.

U terzu ghjornu hè u pollulu, u ghjornu di carbuidrati hè sustituutu da una prutea. Avete bisognu di manghjà solu u pitudu di pullastru senza a pelle. Pudete fà cose, foglie in u fornu è extinguite. A prutezzione hè a pruprietà di a digestioni faciule è u manufattu in grassu. Pudete ancu manghjà spese di pollo cù erbe, u salinu è e spice.

U quartu ghjornu hè u cereale. Pudete tastate micca un masticu, mancianu solu nantu à l'acqua, pudete aghjunghje verdura è un salottu. In più di a kashva, pudete manghjà sbagliatu sbuchjulate, frutto, sementi è pani cene. Perchè sò carattati di caratteri cumplessi, anu bisognu d'energia additivi per u processu è a digestioni. In più, cumpone u nivellu di glucogeni, chì u corpu perdutu à u ghjornu di a proteina. Pudete voi KVASS è tè senza azucarera.

U quintu ghjornu hè riduatu, cusì avete bisognu di cunsumà casgerejo, rinforza i riservi minerali di u corpu. Utilice u casgiu di casgiu cù un cuntenutu grassu di menu di 5% - hè abbastanza in calori, cusì u corpu hà da esse divessi a so grasa per travaglià bè. Pudete tastallu latti.

È, finitu, u sestu ghjornu hè fruttu, hè chinu di vitamini è minerali. In l'ultimu ghjornu di a dieta, pudete manghjà ogni fruttu in un furmagliu o un prisuttu. Hè pussibule di bevande succhi di frutta, ma hè megliu per diluisce cù l'acqua, pudete aghjustà a villeillina è a cannella.

Se ùn avete micca ottinutu u risurtu urdinatu, da u settimu ghjornu pò inizi à observà a dieta da u principiu o, se stu ghjornu oghje nantu à u ghjornu off, pudete fà cumprà a descarrega.

Se si seguita una dieta ogni ghjornu, pudete beure tè nìmbulu o tè verde, 1-2 tazzi di cafè è vi pruponsigliarà solu acqua senza gaso. Hè impussìbuli di cunsuma u zuccheru.

Per quelli chì pèrdite u pesu, sottu vo vi cunsiglii annantu à a quantità di alimentu chì pò esse cunsatte.

  1. Pratu fish - 300-500 grammi
  2. Legumi - 1-1,5 kg
  3. Chickenfil - 500 grammi
  4. Kashiv seccu - 200 grammi
  5. Furmagliu cottage - 500 grammi
  6. Frutta - 1-1,5 kg.

Quandu sali da a dieta "6 petali"?

Tuttu dipende di ciò chì pensa à fà appressu. Se continuate per perderà u pesu, pudete cuntinuà à seguità à una dieta di longa durata. Se vulete cunsulidà u risultatu chì avete ottenevule, avete manghjatu i manghjà i casi chì si mancianu duranti a dieta, ma senza altirnici, aghjunghjenu à pocu di a vostra caloria in ogni ghjornu finu à truvà 1400-1800 calori, sicuru, vi tocca à fuglià u vostru pesu, è attività fìsica.

Dietu contraindicatu "6 pétalos" à quelli persone chì soffrenu di eterie malatii, in quale hè necessariu d'accordu cù nutrimenti preventivi o terapèuti.