Cumpagnia è u creditu bankariu

Ci hè un dicenu: "Vulete piglià stranii, è dà u vostru". Ma sempre un omu bisognu di soldi ora, ancu s'ellu ùn hè chjaru cumu da turnà. Dopu à diverse circustanze, i nostri eroe sò in debitu cum'è in sedi, ma ùn ci ne venenu rinunziari. A vi diceremu a so storia di licinziatu è u prublema bancariu.

Sergei (35), editore.
Prima di a crisa, travagliava in una pubblicazione notata è assai rispettava. À quellu tempu, i prublemi puderanu esse trovati assai faciule è senza mancu una cinta rougica. Inoltre, in più di u travagliu principale, aghju travagliatu cum'è freelance - scritti d'articuli in altri pubblicazioni. Cusì dissi di compra un bon laptop in creditu. U prublema era ancu presu in un bancu solidu. Money paid regularmente, ogni mese, anche cun un prugrammu overpayment. Ma spuntau una crisa ecunomica, è a nostra rivista, malgradu a so fama è una longa storia, hè stata chjamata. I, cum'è parechje cullega, sò stati senza travagliu. Aviu avutu per rimbursà u prublema in quattru anni dopu. Ùn puderia micca truvà un impiegamentu, per chì ora u mo fonti di l'ingudu hè freelancing. U dirittu hè scantatu solu per a vita - hè naturali chì ùn hè micca manera di pagà u prublema. Cusì, per parechji mesi, u mo u debitu à u bancu criscinu da 3000 mila dolar à 5000 mila.
Di sicuru, mi chiamanu da u bancu, è avà da u serviziu di serviziu di u serviziu di u bancu. A veru dicu chì ùn aghju avutu micca soldi, permettenu piglià qualunqui misura, ma ùn avete micca necessariu di piglià in nudda parte. Hè bè chì mi tenu un bon banc. I so servizii in un tentativu di ottene u so soldi ùn passanu una certa linia di educazione. È sò cunnisciutu a storia di creditu di i debbitori, in quale diverse servizii di altre banchi chjamanu micca solu u debtoru immediata, ma in ogni modu pussibile spoocanu a vita di a so famiglia sana.
Cumentu di psicologu.
A bisognu di piglià prestu hè una malatia mentale. A vulintà parechje ricche à ogni costu. Se parlemu di sta storia, avemu vistu una persona urdinatore adattata chì, cum'è a maiò parte di i persone, prughjetti di passà i so soldi. Hè solu ùn hà micca guadagnatu in qualcunu puntu
Ekaterina (35), assistante venditore.
Ùn avete micca pinsatu di piglià prublemi, s'ellu ùn era statu micca disgrazii in a nostra famiglia. U mo fratellu maiò hè culpitu da un vittura. U vertebratu hè stata dannighjata. A scelta hè stata entre in permanenza persunale per e caccià custanti caru. Ùn viemu micca richly, di tutti i valori, sì, stu momentu era - un appartamentu di dui camere è una macchina di una documenti. Aghju studiatu da pocu tempu da l'istitutu, u mo remunerazione era scantatu solu per a ropa è l'alimentazione. U mo fratellu hà travagliatu com'è un guvernu di guardia à una affari tutta privata. Per pagallu a prima operazione, avemu vindutu l'auto di u mo babbu. Allora, i droghe ricuperate fùbbenu arreta cù u soldi chì u mo fratellu si livò à cumprà u so caru. Ma u danu era pluralu è una operazione ùn hè micca abbastanza. È a question hè dettu di induve pudarà soldi. À a sicurità di l'appartamentu, i genitori piglià u dirittu necessariu da u bancu - elle insinuanu per mè. U mo fratellu hà fattu dui operazioni. Avè passatu un corsi di ricuperazione. E resultò chì avemu avutu u bancu di un grande pile di soldi. Ùn pudemu micca sicuru traduce soldi. Avemu pagatu u debitu è ​​ora avemu simu simplici.
Cumentu di psicologu.
Eccu una situazione difficili, un disastru. E ùn aghju micca parlatu micca di e caractere psicologicu di l'heroina. Perchè i so azzioni sò dittati da a psiculugia umana, ma di a tragedia in a famiglia.
Alexey (30), un ghjurnalistu.
Aghju pigliatu prublemi per una vita. Marchi, equipi, cafes. Un annu è a meza ripertamente pagava i bills. Sò un designer da natura. Cù u principiu di a crisa, u flussu di u travagliu hà diminuitu. In fine, avè avutu a bancari annantu à 1000 soldi. Ci hè un travagliu. Aghju prufiziunale per a vita, ma ùn ci hè micca soldi per pacà u debitu. In principiu, ghjè parlatu di u postponimentu di a settimana. Allora me chjamavanu è insultonu, ameciatu cù una brigata visitanti. In u tribunale, u bancu ùn vole micca fà. Ùn hè micca prufittuosa per elli, all'impruvmente i so prublemi ùn si sò micca cuntentate, è a burocca hè assai, hè megliu di tirà terrurizà cusì più lucrule.
Specialista.
In u mo scopu, u ghjovanu pensa à u culpabilitu solu ma sè stessu. Tali ghjenti sò spessu conscientu di vultà à i culpiti di culpèvuli, di u principiu di ghjornu chì sapianu chì sò improbabuli di puderà darà soldi, o simpricimenti ùn pensanu micca cumu si lasciaranu