Cù quale u figliolu quì sottu u divorziu di i genitori?

Disputi familiale di i zitelli sò cum'è bruttu. Questu causa una quistioni difficili, quale saria u zitellu quede dopu u divorziu di i genitori? A diffiurtà principale risultatu durante u divorziu di i cagiuni hè chì u zitellu solu ponu esse cun di i genitori. Se u maritu è ​​a mamma dopu à u divorziu sustenebbenu boni relazioni è cuntinuanu à cumunicà frà elli, sò spessu vitturiti, tutte di modu, u vie vie di vita durarà sempre in u passatu per tutti i membri di a famiglia. In regula, i zitelli sughjate cù a so mamma. Ancu s'ellu ùn solu ùn si pò cuntene l'interessi è i desideri di u zitellu.

A basa di a disputa per stabilisce chì si seguita cù u zitellu dopu a dissoluzzioni di u matrimoniu hè u cunflittu trà l'ex maritu è ​​mòglia. Ancu u fattu chì i diritti di i genitori sottu a lege di a Federazione Russa sò u stessu, in u tribunale generalmente u locu di residenza hè determinata cù a mamma. Tuttavia, ùn hè micca necessariu di piglià a pratica giudiziale esistiva cum'è un axioma. In accordu di u testu di u Codice di a Famigghia di Russia, residenza, si devi à cuntà a separazione di i genitori, hè stabilitu da un accordu trà i genitori.

Se i genitori ùn anu micca truvatu un accordu, a disputa trà e quale hè riminda da a corte. Quandu fece una decisione, a tribunale deve dumandà da l'interessi di u zitellu, datu a so opinion. Inoltre, quandu anu da cunsiderà u prublemu, a tribunale deve tene u ricunniscenza di u zitellu à u babbu è a mamma, i sureddi è i fratelli, l'età di u zitellu, a qualità morale di i genitori, a relazione esistenti da a mamma è u zitellu è trà u babbu è u zitellu, a pussibilità di furnisce cundizioni cumunu per u sviluppu è a crianza di u zitellu per esempiu, a situazione materiale di i genitori, u modu di travagliu, u tipu d'attività, etc.).

Quandu hà definitu unni u zitellu vi darà dopu u divorziu di i genitori, a participazione diretta in l'assistenza propria, crianza di u zitellu è cusì hè ancu impurtante.

Hè nutate chì in a tribunale spessu i parenti parranu di a cura di i zitelli d'aviani, chì in u so avete hè una ragione significativa per a determinazione di u locu induve i zitelli viranu. A questa argumentu, a tribunale hè scritta generalmente, perchè i parenti chì sò partiti à a disputa per a definizione di residenza, è micca altri pirsuni.

Inoltre, certe crescienu bè chì u principale à a determinazione di u locu di residenza hè u statu di a pruprietà di unu di i genitori. Tuttavia, vi vale avertitu chì a basa di a demanda per stabilisce induve u zitellu viaghjà dopu u divorziu ùn hè micca a prutezzione di l'interessi di i genitori, ma a prutezzione di l'interessi di u zitellu, i so diritti.

Hè per quessa chì spessu si, si ci hè una diffarenza di i renti di i genitori, a tribunale facenu una decisione nantu à a residenza di i zitelli cù u genitori chì anu una quantità più grossa d'inginue ca l'altre cuniatura. Questa decisione di u tribunale hè dictazione, in regula, da u fattu chì un genitale cù ingressu più altu hè spessu sottu un ghjornu di saturatu e un occasione irregulari, longu è frequenti viaghji di affari, chì ùn ponu micca permissibili di furnisce a criata cumerciata à i figlioli d'alcuni è una crianza appuntata.

U disprezzu più cumuni cuncrete u fattu chì un parent ùn permettenu micca un secondu primariu per cumunicà cù u zitellu dopu u divorziu. A basa di stu cumpurtamentu hè l'opinione erronia chì un paternu chì vive fora di u zitellu, dopu à u divorziu, pèrdite i diritti parenti. In ogni casu, ùn hè micca veramente micca u casu.

L'emergenza di i diritti parenti è a so termine ùn hè micca cuncernata per un omu o una donna hè maritata o micca.

Sicondu u testu di u Codice di a Famigghia di Russia, un pusteru chì stà cun un zitellu ùn hà micca u dirittu di interferiscenu cù a cumunicazione di u sicondu parente cù u zitellu, se tali cumunicazione ùn in micca manera perisce u sviluppu moralu, a mentali è / o a salute fìsica di u zitellu. Hè solu a corti chì ponu stabilisce quale hè u patronu hè fattu periscevi, è in nisun locu hè u sicilianu matri.

S'ellu unu di i genitori refuse à permettà u tempu per a cumunicazione cù u zitellu à u sicondu parente, a tribunale pò mandà à u patruni culpè ùn ùn interferiscenu micca a cumunicazione. Un primariu chì ùn vi micca cù un zitellu hè u dirittu di sapè ciò chì succede cù u so zitellu, cumpresendu a ricivete infurmazioni da l'istituzioni medica, educazione è altri.