Pregnant and breast preparation for feeding

Einzezziunalamenti à rinfurzà i musculari pettuali sò utili à tutti, in particulare durante a gravidanza, quandu i cambiamenti principali cambiani cù u pettu. A più simplice è efficace: palme cù un sforzu d'escezione davanti à un pettu nantu à l'exhalazione, 10-15 volte. U successu di l'amegione da l'educazione fìsica ùn hè micca dipende, chì ùn si pò micca dettu nantu à a forma di u bustu. U preghjudiziu è a preparazione di maternelle per l'alimentazione sò u nostru tema.

Pruphe fissi

L'unicu funziunamentu anatomicu chì puderia necessà esse di a preparazione speciale di u pultu per l'alimentazione hè a peddi strettabbili di l'areola è i pezzulli intruduciuti. L'ultimi, da a strada, ùn mancanu micca cù l'alimentazione riesce, ma complicate l'invistitu di u pezzu di u zitellu. Determina se pezzulli necessanu correczione, solu un spicializante pudete. Sì accussì, stu sercitu aiutà. Una parte sopra u pettu, è l'altru pigliatu u panece è a tira, forttendu a bocca; ùn ùn più di più di dui minuti dui o trè volte di ghjornu. Alcune matri futuri utilizzanu una pompa di prugna o currettesu naturali di u pezzu per solu per questu problema. Tutte e manipulazioni sò realizati cù più cura di micca di prughjettà contractioni prematura, è se puderete dopu à a 37 simana di gravidenza.

A furmazione psicologica

Casi tutte e mamma puderenu amare l'omi di i so figlioli, ma micca solu u vulete. Hè presenza psiculoghughe à u prucessu è cunvertisce in prublemi. Intunate per l'ameglie. Per questu, ci saranu prugrammi persunalizazione permanenti chì u latte materna hè u migliori alimentariu per un zitellu (ancu s'ellu si hè cusì). Parlate à i mariti cirtificati: vi diceranu chì l'ameglie hè un grande travagliu, ma dinò una gran gioia. Hè bisognu di studià, solu u prublema sò pussibuli, ma ùn si sò micca paragunatu cù u piacè mutualità di u prucessu, quandu hè agitu. Truvate persone ansiens. In l 'ameglie, cum'è in ogni cummerciale, u successu ùn vene micca sempre automaticamente, à quelle ci hè necessariu di cumpete. Fate cusì à una bona cumpagnia hè assai faciule è più piacevule, cusì trova sta cumpagnia - nantu à a preparazione per un travagliu, in u salottu di l'uspitalu, à u turnu per u pediatricu in a policlini, in u tribunale entre e mamma chì caminava, in Internet. Menoscensu cumunicà cù quelli chì sò sceptichi. Pudete ancu esse a vostra mamma o avana, chì, sicondu l'elli, ùn avianu micca o ùn avianu micca un latti adatti. In fattu, l'eredità quasi ùn hà micca ghjucatu un rolu in questa mena (cum'è a mugatura).

Dolore in i bòcciuli

Puderia per a reazione di a pelle à un effettu spéciale intensu o per via di u vasospasimu - a riazione di i vascii à a temperatura di l'ambiente. (In solitu in questi femini, anche senza toplesse senza sensazione di sensazione pienghjale). Ma più spessu i pezzi minici perchè u zitellu ùn hè micca degnatu adattu à u pettu o capisce u pezzu è l'areola in forma micca. A faccia di u zitellu devi esse gira à u pico, u sinsutu à u panicu di a mamma, u quellu chì hè situatu davanti à u pusessu. À longa apertura di a bocca, u zitellu sperà u mumentu pussibile di u pettu. Quandu si appiicanu appiccicatu, u prublema sparisce in u stessu in 3-7 ghjorni.

Pappelli cracked

È dinò a mutivazione hè in l'aghjustatu incorrectu à u pettu. Inoltre, i cracke pò apparenza per u lavare freti di u prugettu cù sapunni, chì secca a pelle è rumpia u equilibriu d'acqua. Hè abbastanza per lavà i vostri pezzi cù l'acqua neia duie volte à u ghjornu, è lubricate a prugna di u mugello cun una crema grassa cù vitamini A, E è D (hè megliu chì ùn avete micca bisognu di valdi prima l'alimentazione). E pudete aduprà u latte maternelle stessu: dopu à manghjà, aghja un pocu di gocce è trasfurmà nantu à a pelle, chì permettenu à l'aria in secu. Salvà cù cracchi sò trasfurmati pane speziale per l'alimentazione, chì aiutanu i petti ricuperate. U stagnamentu di latti, lactostasi è mastite - prublemi chì spessu surghjenu cù l'alimentazione improperemente organizzata, alimentazione rara, in sucinta effittiva. A causa di l'stagnazioni di u lignu è l'annualiu di u pene pò esse una picca pressa di latti in u 2-5 ghjornu dopu à i rotuli. Hè impurtante di alimentà u zitellu nantu à a dumanda è per quantu ch'eddu devi bisognu. Prima di l'alimenta, pigliate una duche calenta, u salottu. Lactostasis hè l'obstruccione di i lattice ductus. Cumpagnia di mamma, in più di l'implementazione di altre cunsiglii, ùn avete bisognu di pressu u pultu durante l'alimenta, porta una ropa sottopasso di tezza è permettenu per frette è e ferite pettu. Fate a lactostasi megliu sottu a tutela di un duttore. È u modu più efficafè - a mo sputevule possibbili di mette u zitellu à u casu di maladi è cambiassi a pusizione à l'alimentazione (sente, ghjacenti), perchè u zitellu hà pigliatu u latte da tutti i lupi di u pettu.

Ammuculiu pruibiu

Certi malati sò contraindicazione diretta à i zitelli: una forma attiva di tuberculose, syphilis, scarle, feverie, diphtheria; malatie in ongichi, malatii di u sistema cardiovascular, liver and kidneys, diabetes mellitus. À altri malatii, inclusi rieggi (SARS) è cutane, hè pussibule per conserve a zuttata. U duttore cunsigliarà un trattamentu chì ci hè cumpatibili cù l'ambrati, o vi diceraghju cumu fà l'organizà un cessimentu impurtante di l'alimentazione senza affecherà a pruduzione di u latti.