U Patri Zhanna Friske aspira di vedà u ​​so nimicu in i ghjorni vindevi

In pocu di ghjorni, u 7 d'aprile, u solu figliolu di Jeanne Friske hà 3 anni. Sfortunatamente, dopu a morte di u cantante, a so famiglia ùn pò micca truvà una lingua cumuni cù u maritu di l'artista Dmitry Shepelev. Per via di cunsiderà, u pocu di Platonu tuttu stu tempu ùn hà u pussibilità di veda u so missiavu è e so anzuri. L'unica persona da a famiglia di l'stella chì publicamente cumunicava cù u zitellu hè Mama Jeanne.

In i media, ci hè spessu cunflittu infurmazione nantu à ciò chì passa entre Vladimir Friske è Dmitry Shepelev. Cusì, più appena, un messagiu scumpariu per quellu chì u babbu di u cantante hè sicuru chì Dmitry ùn permettenu micca a famiglia per vede Platone à u anniversariu.

L'ultime nutizie hè statu cunsideratu da Vladimir Borisovich stessu. Un omu in una cunversazione cù i ghjurnalisti di u ghjurnale di Starhit dicenu chì l'infurmazioni sò cum'è una provocation, perchè ora a donna Jeanne voli negozià cù Shepelev à un accordu di paci:
Ùn aghju micca ciò chì. Di sicuru, avemu avutu cunna di disprezzamenti, è avà pò esse rinunziatu a qualchì frase da a mo vittime intervistà è fà a so nova. Tuttu chistu hè cum'è una provocation. Una volta, in questu staghjunu, vogliu vulemu fà un accordu di paci cun Dmitry. Eiu, a me moglia Olga Vladimirovna è a figliola Natasha solu vulete vede Platone. Ùn più micca quellu.

Vogliu vulemu chì sperene chì i partiti serebbe da esse ghjustificatu da u cunflittu prolongatu cù a dignità, è Platone finartamenti serà postu cumu cuncrete liberamente da a famiglia di a mo mamma.