La mama, prublemi

L'amarezza pò esse un prublema. Ci hè parechje tipu di prublemi, è avemu da parlà micca di tutti in dettu in stu articulu per voi omi di cresce. U primu prublema hè chì quarchi di u ghjornu 3-4 dopu à u cunsigliu, u senu s'imbueghja per fà dura è pisanti è ancu in certi casi, passa in pena. Ma ùn anu micca peghju, questu ghjornu chì u zitellu hà pigliatu u pettu ùn sò micca spessu è micca attivamente, è mentri tu si beu assai fluidi.

Ricurdativi chì a glàndula mamia duverebbe vede bè. Nta dettagliu nantu à u sughjettu hè pussibule di parlà à u duttore. Ma per evitari stu prublema hè assuciatu à inchinu di u pettu, pruvate di vìdiri menu fluidi è ancu più di notte. Sparte in l'alimentazione ùn devenu esse più di 3 ore. Prima di l'alimenta, pudete fà un minimu massaggio in a direzzione da a glutola à l'areola, seconde 20-30 pace u pezzu. Queste prucessu vi aiutà à superà stu prublema numeru.

In i sfarenti staddi di l'alimenta, a lactostassia pò essa desertu - questu hè quandu u latti in u pettu di a donna hè in u stadiu di stagnazioni. Questu hè dovutu à u fattu chì e mamma in l'alimentazione sò spessu sottu sprime e so pettu o indumenti troppu strappi. In questu casu, ricumandemu à voi, è ancu quì sopra, pigliate menu fluidi è appliice u zitellu più freti à u pettu. Ma se u zitellu ùn pò micca currisponde à u latru à succorsu da una pene, attache è à u sicondu.

Hè ancu utile per sapè chì, si avete cracke è pene nippidicciati, è questu hè ancu accumpagnatu da stagnazioni in i petti, è seguitevi di l'infezioni in u tessulu glàndali. È ricordu di ricordu chì vi turnà à specialisti. L'alimentazione si ferma solu quandu ci hè una impureza in u latte o si ci sò cracke (sagnante) in i bòcciuli.

A mastite hè accumpagnata da questi segni, parte di u casu sarà russa, inchatu è calda. Redness aumenta u dolor, è a temperatura di u corpu aumenta significativamente. A mastite cumplicata porta à l'abscissiu. Eccu alcuni contraindicazioni à a zingari cù una tale malatie, fate aduperà u zitellu se u pusonu hè prisente in u latte.

Unu di i prublemi più diffici è l'ipogalattia, ùn coperta micca solu l'aspettu sociale, ma ancu u medico-biologicu. Questa hè una patologia cumuni cumuni di a varietà di eterni cunterna. Questa marda significa una capacità dimora di a glàndula mamaria. U primu hè a furmazione di questu 10 ghjorni da u mumentu di nascita è l'ultimu di 11 ghjorni. I sintomi sò chì i zitelli anu purtatu l'aria quandu u zitellu pateva in l'aire di u 10% di u latte. A maiò parte di sta maladie afecta à e donne dopu a cesareà. U trattamentu cun questa maladie hè in modu homeopatichi assai efficace, altronde questu hè ancu salvu.

I amate di a mamma, ricurdate una regula maiò - mentri u zitellu ùn hà micca amparatu cumu fà capisce à u pettu, ùn hà mancu ùn vede ancu i capelli o i chjavi. Hè per quessa chì pudemu determinà s'ellu ci sò lece da u zitellu:

1. Purtatamente aghjusta un pesu, menu di 500 g per misi;
2. U zitellu emetti a orina menu di 6 vittori à ghjornu, è hè giallu cù un argiu piccante;
3. Spessu chianciallu;
4. U zitellu hà u fugliale eccu secondu è densu;
5. Ùn ci hè micca un lattu in decantazione.

Vogliu aiutari, u mo figliolu, omi di cresce, sempre tenite u vostru caru, benamatu amatu in u vostru cori, fate a vostra preoccuperia, sia attentu à questu. Sè avete avutu qualcosa è avete qualchì miràghjine di a salute, cuntene sguardi cuntene à i spezialisti è nota, ùn aghju micca parlendu à i medichi issa, perchè tutti i medichi ùn sò micca spécialistes, cuntattate à quelli chì vi pudete incundà a vostra salute è a salute di u so figliolu.