L'influenza di u feminismu nantu à a famiglia

Ci hè una parolla chì u feminismu hè guasi uguatu cumplittamenti a prohibizione di e persone chì vivenu in una famiglia stabile è longa. Siccome ellu ocultaghji sottu à l'idee di l'ugualità, trattendu cusì solu cù e donne, definitu chì pensanu chì un omu, siddu ùn hè micca un nemicu direttu di una donna, in qualcosa loca à questu, da questu a donna a pacenzia constantemente è cimentu. Chì hè l'influenza di u feminismu nantu à a famiglia?

Famiglia è feminisimu

Se u feminismu hè una vita di a donna, una feminista, allura l'omu di sta stampa hè un strangeru, un "detallu" extra chì à volte sarà utile, ma micca in tuttu uguale à a donna à ella stessu. I femini chì anu cunforme cù l' idee di u feminismu prima ùn pensanu micca di cunservà a famiglia dopu à i sentimi "avè resu in fretu". Hè bisogna chì u feminismu in fine di ditte à u sessu femminile per disperse da u male, chì hà almenu certi disadvantaggi, se s'è amatu hè stata annunziata, è a vita si cunvergenu cumminente. Eppuru, è se tenete cuntà chì e persone ùn avete micca mancanza, quandu quasi tutte e famìglie abbitonu. A presenza di i zitelli in a famiglia ùn ùn hà micca fattu un rolu, perchè u principale per una donna hè ella, è i zitelli ponnu fà senza un patri. Dopu tuttu, una più di e regule di u feminismu - "un zitellu ùn deveria micca avè u babbu è a mamma, abbastanza chì ellu hà amatu".

I donne ùn pensanu micca nantu à e so omi, ma ùn si pruvate micca di passà senza passioni, ma una famiglia stabile, impurtante per u sviluppu è u sviluppu di i zitelli. I figlioli chì sò cundutti in famiglia scritte spessu sottuvianu u cumpurtamentu di i so genitori in a so vita. In una parola, l'incapacità di cumunicari cù u sessu oppostu, l'incapacità di mantene relazioni stabile longu hè "programatu". Cusì, u feminismu guasi garantanu chì a ghjeneru ghjenerale di i persone diventeranu una generazione di persone lonelà. Hè un esempiu hè datu da i ideologi di u feminismu - quasi tutti l'avemu parechji volte parted with their "half".

U feminismu impedisce a criazione di una Famiglia Normale

Una di e reguli più basi di u feminismu dice chì "u sessu masculu hè statu oppressatu per seculi da e donne, in ogni modu, anch'elli anu sottumessi è volenu l'obedientzia è l'inferiorità". U feminismu hà permessu di una donna chì senti un membru di a so ghjustificazione di u so cumpagnu - uguale è liberu. True, l'ideulugisti di u feminismu ùn accunsenu micca cù l'esistenza di tali notzione, cum'è tutti sanu l'egocentricità più forte in compagnia cù i masculini. A vulintà d'esse o, almenu, pareva esse "u patore di u mondu" hè caracteristicu di un certu numaru di rappresentanti fimmini, ma in una vita simplita ferma cù a parenza disparità di e pussibilità per à ghjunghje à questa scopu.

Qualchissia vi dumandà dunni un feminismu? E àppiru, chì quelli chì sò adurmati à u feminismu quasi "à i celi" s'incontra l'autoestimu è l'autucitazione (ci sò casi quan hè justificata, è ci sò - senza fundamente, ma piglià). À u stessu tempu, a capacità di vede senza "vittura rossa" nantu à ellu stessu hè forti debilitatu (per "anu da esse inculpati da i so cappi di suprattuttu difettu, ma ora sò liberi" - in una parolla, "marvellita cù successu"). È cusì, durante l'esaminazione di a so amica "libera" in u mondu, una donna hà discorsu chì quelli chì si trovanu degni di e so grandi qualità di rapprisentanti masculi ùn sò praticamenti nimu (è s'ellu ci sò qualchì, o sunnu o occupati o "masci", per quessa chì sò ancu indigni) . Quandu una alta stima d'autrizità hè raielu - una donna ùn pò esse risuscitatu, ma questi persone (cun ​​stima autoestima ravagantemente, femine è omi) sò pocu pocu. Quasi tutti i pirsuni sò abbastanza media da e so qualità. Per creà un paru duverebbe avvicinà da a stessa persona mediana. Ma ùn hè micca cusì! U feminismi impone una donna à a sulitudine invece di creà una famiglia cù un omu mediu ordinariu. Perchè sottu u "successu" fallenu automàticamente quasi tutti l'omi chì puderanu fà una donna per una coppia maritali. E la ghjenti puderanu viaghjà una longa vita tranquilla (forsi senza assai passioni o senza gioia grandi, ma bè bè). E vale di dì chì hè u feminismu chì hè culpitu per questa soledad à pratica tutalità.