A supegenza tutale di i genitori: benefiziu o tortura per i zitelli?

Cume spessu in a vita, venenu attraversu u fattu chì qualchì qualità positiva, manifestata in quantità immoderati, crece in u so cuntrariu, acquistendu funziali negattivi. Per quessa, l'affari parenti è a cura diretta à u zitellu benamatu ogni minutu è urdinariu tornanu in una cura intrusiva chì ùn hè micca capaci di avvilinà a zitiddia di u zitellu, ma hè ancu cunsiglii d'allargu, chì formanu una persona infante d'inveizzione infettiva. E genitori di curati custate vede una minaccia à u so eredi in tuttu - ellu pare averebbe famu, malatu è pallidu, vistutu nò in u clima, disturbatu per causa di prublemi à a scola o à u travagliu. Quandu i zitelli sò cresciti, l'esercitu di l'ansietà à i so parenti ùn sparisce micca, ma cù l'apparenza di nèvuli crescenu assai assai, perchè sta tortura hè stata fatta per esse micca solu per una bella matura, ma dinò una generazioni ghjovenina. Eppuru, i genitori ùn vulianu capiscia chì i so figlioli sò longu apprendu a cocchi un panzone sourcatu, per viaghjà indipindente nantu à i treni, per vola in l'ariani è ancu per crià i so i zitelli. È ùn anu micca bisognu di una quantità enorme di varii suminatori, priservani è cunserva, perchè a casa eventuale comince à parè di supermercati counters.

Tutti i genitori tente pruvà à i so figlioli a manera ch'elli vuleri viriri, è in questu cunnessu elettu una certa tattica currispondente à u tipu di relazioni familiari stabiliti. In ogni casu, l'assistenza parentale eccessivu si sviluppa in a so opirazione - dite, a violenza contru a parsunalità di u zitellu, ma ferma pare chì questa cura hè solu per a prutezzione di u so zitellu da i difficultà chì si sorgienu in a so strada. Ma chì una distanza enormosa sipara a participazione cèdita da stu rigulari autoritarisimu!

Chì significà cusì? I cattivi sprouts di l'indipendenza instintuali sò supprimuti, cumu dicenu: "in u caprettu", è u "naturalmente" natuvatu à tuttu quellu indifferenti "Dì u mo babbu sia decide", "Pregu a mo mamma" "Pregu di dumane à i mo parenti, aiutanu aiutà". A volte, caminannu dure strattu, i genitori facenu manifestazioni di u despotismu figghiu, perchè un zitellu prima appena aprende di ghjucà nantu à i sentimenti di i genitori è tramuntana, benefiziu da a situazione. I figlioli di i genitori curati, com'è regula, sò egoisti è micca ntenziali. Li mutivi addiventanu tipicu "figlioli di mamma", chì ancu dopu à u matrimoniu sò assai attaccati à a so mamma è ùn ponu micca fà senza u so care, cunsiglie. Ai veni à questi prugne ordinariu è borsch, cottu da una giovane sposa, ùn pare micca elli cum'è a so mamma. Li fimmineddi maritammi abbastanza tardi, aspittannu un princellu di fata nantu à un cavallu biancu.

Spessu in l'adulescenza, i guardii circaranu di tirà fora u yugghiu di a prublema di ogni ghjornu, chì genera cunflitti di famiglia. I paisani chì anu guidatu ancu da i interessi, cumu a vìdenu, di u so propriu figliolu, deve moderate a so ardore, perchè i protesti è "insurances" di l'età di transizione indicanu chì a famiglia ùn hè micca comone per l'adulescente. À u tempu, sta crianza pò aghjunghjela i so "frutti", chì resultaranu à l'arrogance di a giovani, a intoleranza in u squadra è a dumande excessiu (micca per ellu stessu à l'altri). Spessu, i zitelli chì anu abituatu di sperimentà a cura excessiva di i so genitori ùn abbiate micca e prublemi di a vita indipindente, tornendu à l'"alaria matri", cum'è simultaneamente chì u babbu è a mamma per esse l'autore di a so famiglia falluta o a carriera, è per quessa, cù i zitelli, i parenti sò mischiati di oddiu silenziu.

Cosa da fà in questa situazione? I parechji sò da esse cunnuscenu di i so sbagli in tempu è curreghje a so struttura educazione scelta per ch'ellu ùn guverta micca à i risultati di deplore è i fate rottatu.