Cumu ùn esse ricuperate dopu una dieta

Quanti di noi un tempu "si sò nantu à una dieta"? Sì, quasi tuttu, ognunu hà u so propiu, ma una dieta. Tuttu putissi è maravigliu, se micca per un "PERO". Emu libbiratu di e lattine più, i nostri volumi, per piace i nostri ochji, è aghjurnà a nostra arma. Ma ora hè "BUT"! Cumu mantene u risultatu cumminatu, in altri palori, cumu ùn esse ricuperate dopu una dieta? Statìstichi terribili usanu chì solu u 5% di e persone pò amparà u pesu chì anu assicutatu cù a dieta. Altri, à u nostru gran dispiacente, pisci u pesu novu, è spessu ancu più di quì.

Eppuru, chi fazzu? Ci hè una sera? U regule assolutu più impurtentu ùn hè micca per turnà à quellu stileanu, chì avete avutu prima di a dieta, quandu era fatu. Ancu s'ellu ci hà cutatu, anche battu, ma "sit" in una dieta finu à chì vulete vede cusì bellu chì ghjè oghje. Tutti quelli chì avete manghjatu duranti una dieta puderà diventà un locu per voi. Cumu hè? Eccu alcuni ricordi.

  1. U primu principiu - pudete manghjà tuttu, ma pocu à pocu. Spiecà à e cumpuntamenti di cumplimenti! Per un manghjatu, pudete micca manghjà più di un platu, pò esse u primu, o u sicondu, o una insalata. Hè veru, ùn porta micca a tè!
  2. S'è rinchjendu pisu, u colazione ùn hè micca inclusu in i vostri piani. I discepuli. Anu avè da cambià u so abitudine. A principal parte di l'alimentariu si deve esse cunsumata in a matina. È u pranzu cum'è tutti i ghjurnali normali à 12, micca quandu avete bisognu, è un pranzu di piacè per esse à 4. Chì? Iè, per cena tu manghja a più chjesa è micca più tardi 8 ore.
  3. A porzione deve esse chjuca. Fate i vostri mani comu si vulete acqua. Avà, hè quantu quant'è manghjà da manghjate in un momentu. Cridite à mè, dopu à 1 - 1,5 mesi di stu rigiutu, u corpu si usciu a petite porzioni. Hà à duvete bastanza di a quantità di alimentazione chì vi prupunimu. A cosa principalu ùn hè micca perde u so usu.
  4. Hè pruvatu chì semi rindate più di l'alimenta di carne grassa. Cusì, scurdate di chì u pelmenki, chebureks, manti, belyashi è pezzi carnice, manghemu noi raramenti, nò più tardi à piacerebbe pranzu è ripiglià fora, solu per tè, ùn manghjarè nunda.
  5. Accurtamentu hè necessariu esse è cù e grasi, l'urighjinali d'animali è vegetativu. I grasi sò necessarii per u nostru corpu. Sò utilità per u cori, è parechji elementi impurtanti (per esempiu, calcium) senza grassi ùn sò micca assurdinati. Cusì, cunsumemu prudutti di latti: kefir, latte, cottage cheese, un pocu. Eppuru l'omi di salameria cù l'oli d'acigintatu o vegetale, ma micca cun u mayonnaise
  6. Ricuperà dopu una dieta permette à l'excarru di farina. Assicurativamente senza pane ùn hè ancu impositu, ma in u ghjornu hè megliu d'utilizà micca più di duie - trè tagliati. Ùn pò micca esse pane, ma i cookies, ma ancu in quantità limitati, è se avete in u menù di oghje, patate o pasta, dopu avemu a ricurdari di pane è pasticci di cena.
  7. Ma u cuncorrezione ecunumuna più cumuni - fate megliu da u dulce! A scienza ùn hè micca pruvata. Oghje ancu oghje una trasferimentu cù un nutricionista. Ellu disse chì a influenza nociosa di dolce nantu à i nostri figuri ùn hè micca pruvata, per quessa, ùn escludemu micca un candele di a dieta. In u fattu chì un tali dicenu hè culpale micca u più dolce, ma u fattu chì hè generale à u solitu cù grasse. Bonu, per esempiu, una crema in un pastellu o latti cunghjenti, micca solu dolci, ma ancu grassi. Dunque, siddu vulissi vulintà una torta - permettenu à voi stessu, ma micca in junti, ma invece di un altru pranzu. Ma u chocolate murtu è u meli - ùn solu ùn hà micca perisce u nostru corpu, ma seranu utile à ellu. Hè pruvatu chì sò assimbitati da u corpu à u 100%. Tè cù u zuccaru hè ancu un mitu. Ùn piglià micca male à a figura. Un dente dolce especial pò mangà un ghjornu 100 grammi di cibo o chocolatite. Aritmetica hè simplice. À 100 grammi, in un locu 6 dolci. 2 dolci à un tempu - ùn hè micca assai, crede à mè, u principale ùn hè micca di trascrivassi in u sistema.

Eppuru, frà altri cose, ùn si micca scurdate di mette in u so pesu di dieta è i frutti freschi, bède più licenziate. U più ottimu hè di vìviri almenu una vetru di kefir un ghjornu.

Prupristà, in cunclusioni, vogliu dittu. U nostru corpu hè un materiau da quale pudemu esculpirate è hà una appruvazioni uttradicale per noi - pò memorizà è priserve-forma. Ogni noi hà a so forma propria, hè stata priservata da parechji anni (sia a pienezza o leanness). Certi cambiamenti minuri in sta forma sò un fenomenu à pocu tempu. È u corpu stessu vene à u so statu originale. Ma quì, per cambià a forma in una direzione o un altru furmale è per un bellu pezzu, piglia assai u sforzu. Ma per a priservà i cambiamenti, hè solu necessariu di mantene l'organisimu in a forma di ghjustizia da parechje ghjornu, u ricurdarà è salvà senza gran effort.

Allora, a cunclusione. Dopu chì a vostra dieta hè in manu è avete perditu pienu quantu vulete, avete bisognu à mantene in u stessu ritimu per un pocu più di mesi. Allora u risultatu serà rimbursatu da u corpu, è ùn avete micca bè rinviatu. E mentre intende esse adupratu di una dieta, perchè cunfida micca. Perchè chì questu ùn sarà micca una dieta dibilitante, serà u vostru modu di vita sana.