Chì avemu bisognu di a felicità?

Ciò chì avemu bisognu di a felicità hè una materia di preoccupazione per tutti, senza esvisione. Ogni noi hà a so idea di a felicità. Qualchissia per a felicità hà bisognu di una grande mansarda nantu à a spiaggia, è qualchissia solu sùnnu di una casa chjuca è confortable è cusimana. Qualchidunu bisognu di un vistitu eleganti cù diamanti, è qualchissia vole solu un petitu aumentu in i so salarii. Un maritu richu u amatu, u travagliu bellu è prometitivu, bona salute, un pilatu di furusa da u chinchilla à i tacchi, 2 volte per visità i centros turisti punenti di rivificazione mundiale - tutti questi elementi sò attributi di una vita felice.
Una encuesta hè cunnucena, secondu chì più di a mità di e donne rispondevanu a dumanda: "Ciò chì avemu bisognu di a felicità?" È: a felicità hè quandu u patronu aumenta i salari è da questu a vita di questi femine hè più piacevule è felice. Un terzu di e donne di u paese crede chì, si avianu una figura vicinu à l'ideale, anu avutu esse felice. Dui donne fora di cinque rispondevanu chì a felicità in a so casa fora di a cità è u listessu nume di donne crede chì a felicità ùn pò esse senza amore mutu. Inoltre, assai donne accettate chì a vita di a famiglia hè più impurtante ch'è una guarantita di a età vechja chì un appassiunatu sessu, è l'acquistu di un vestitu funneddu hè più impurtante per elli chì avè una grandi attrachjata cù u so maritu. Ci hè chì u soldi ci porta a felicità?

Forsi queste hè veru, perchè avè u dirittu una persona riceve un sensu di cunfidenza in u futuru. Ancu s'è dumande à i vostri amichi è l'amici è ricordate i momenti cuntenti, poi una piccula parte di elli hè cunnessu cù soldi. Queste si parlarà di stanzi felice chì in a so vita cum'è u primu bacio, a nascita di un zitellu, una vacanze invernale in Canarie. Simply, in un puntu hà dettudu chì a vita hè bella - per via di qualchì petit detallu. Hè pudemu cuncludi chì unu deve esse campatu in u presente è ùn nigà micca cum'è questi picciotti belli, viaghjà in piacè, è ùn perseguite a realizazione mundiale di u futuru.

Ci hè una parolla chì i menu scopi settitini in a vita, più cuddosa chì avete. In cundizioni di cumpetitiva competitiva, quellu chì hè più veloce, forte, più intelligente, più ridore, più intelligente è quellu chì và à u gymu più frequenti sopravivanu. Per via di sta lotta constante, i scientisti anu cunclusu chì da questu persequu, e donne feneciarru pocu cuntentu. Pudete riceve parechji volte più soldi da i vostri amichi, ma ùn pò micca esse ricunnosciutu à u livellu di a donna di l'oligarchu è questu face una donna depressata.

Sì sempri settechjate l'altri gioielli altìssimi è si trovanu cuntintezza cù i risultati, a donna ùn hè micca stata capaci di sentire cuntenti. Questu celo per i so scopi hè sopratuttu una maraviglia di qualità, ma interfiere cun gusti di u presente. I più persone sò quelli chì sò ingaghjati in u so cummerciale favuritu è ​​ricevenu a satisfazione per questa attività.

Parechji psichologi cunsiglienu, anche una volta un mese per vive un ghjornu è ùn pruvate micca di nigà à nimu di piacè, perchè cusì vi scurdate. Anu cunsigliatu per ùn esse ghjilosu di diversi stiddi, perchè i persone chì miranu à l'stella è si compara cun elli, ponu sentenu senza, grassi è pienu. Hè per quessa chì ci hè interessatu in a vita di l'astri, per verificà chì e dui stile sò difetti è cusì ponenu a satisfaczione.

Ci hè 4 regule per sentire felice:

1. Traite i vostri amici è a famiglia cun cura è ùn lasci micca;
2. Pruvate truvà un travagliu chì vi porta satisfaczione;
3. Ajudarà quelli chì sò in difficultà;
4. Ùn scurdà micca chì e persone felice ùn manca a cosa.

Julia Sobolevskaya , speciali per u situ