A vostra patronu santu cù data di nascita

Molte parechji religioni mundiali attaccanu impurtanza importància per a data di nascita, perchè hè questu ghjornu chì inghjenna u futuru destinatu di l'omu è determina u so patronu celestone. Tutti quelli chì venenu à stu mondu à u momentu di u Bautismu sò datu un Angelu Guardianu chì accumpagna à a so vita, prutegginu di l'infestazione è guidannendu à u veru modu. L'imaghjini di u patronu celestru hè l'icona-intercessore, chì deve esse diretta in a preghiera per l'aiutu è u sustegnu. Questa icona havi un grandi putere, pò attruvarà a felicità, l'amore è a prusperità, è ancu prutegevi di e averebbe è averebbei.

Natu entre u 22 dicembre è u 21 di jinnaru

U vostru intercessore hè u icona di a Mamma di Diu "Sovereign". Stu santificante putenziali hà aiutu à volta à i cresceti di ricuperà i prublemi è di creà parechji miracles, a gloria di quale hè passatu da generazioni in generazioni. Prima di sta icona pricava per a salute di a famiglia è di l'amici, per a salvezza di invasioni è di guerri, per l'imminenti truvazione d'amore è pace di mente, Anu dumandate aiutu in aiutu finanzatu è cordial. U patronu celestone hè San Serapimu di Sarov.

Natu entre u 22 di jinnaru è u 21 di frivaru

U vostru dirittante è u helper hè u icona di a Mamma di Diu "Vladimirskaya". Questu hè unu di i più venerati in Russia, imaghjini di a Vèrgine, cunnisciutu per u so miraculu miraculosa. U icona fragu nantu à malinzii di corpu è spirituali, prumove un fortu matrimoniu cuntentu, guida u modu veru, dà forza in i periettivi difficili di a vita. Repeatedly rescuctu e terri russii da l'invasioni di i nemici. È i vostri intercessori divinu sò l'asceti sacrifici à Atanasius è Cirillu.

Natu entre u 22 di frivaru è u 21 di marzu

A vostra patrona hè l'icona di a Mamma di Diu Ibera ("U Portieru"). Hè pruteghja l'abitazione di e persone, i pècure, inundazioni è robbe, allistendu u pienu fisicu è mentale, favuri di risolve i prublemi finanziarii. I vostri difendenti celesti sò Saint Alexiu è Milentiu di Antiòchia.

Natu entre u 22 di marzu è 21 d'aprile

Ask for protection and intercession in the image of the Kazan Mother of God. Questu iconu deve esse in ogni casa, cum'è un amuletore putente per una felicità di famiglia. Questa immagine miraculosa hè posta à u bagnu, è ancu sò benedetta da i figlioli di novu per una vita longa è felice. Hè assai bellu, se u matrimoniu cuncide cù u ghjornu di venerazione di stu icone. U vostru San Ghjuvanni hè San Giorgiu u Cunfrituri.

Nascìu tra u 22 d'aprile u 21 di maghju

L'indirizzu in prichere à l'icona di a Mamma di Diu "piccati Sporuchnitsa". Ella acteghja cum'è garanti trà i parrocchili penitenti è u Signore Ghjesù Cristu è personificà l'amore senza limitallu di u Teatotchi à a razza umana pecure. Questa imagine aiutà à cunsulidà a fede santa, sopra a disputatismu spirituali è a malatia fisica, prutegge da cumete rigioni novi. U vostru patronu celestru hè u sagru apòstulu Giovanni l'Evangelista.

Natu entre u 22 di maghju è u 21 di giugnu

Avete parechje cum'è dui icone di intercessione - l'imaghjini di a Vèrgine "L'esercitu di i morti" è "Burning Bush". Pricate per elli nantu à a salute di a famiglia è di l'amichi, particularmente di i zitelli, di ridivà di l'addicenzi, i pinsamenti piccati è i tentazioni diabolichi. U vostru dirittore di u celu hè San Alexiu di Mosca.

Natu entre u 22 di giugnu è u 21 di giugnettu

U vostru intercessore è assistente hè u icona di a Mamma di Diu "Joy of All Who Sorrow". Questa stampa ammeghjenu l'intercessione è l'assistenza in l'affari di u ghjornu, soporta in difficult moments di dolu, malatie è infirmità, aiuta u pienu è l'averebbi. U vostru intercessore celestru hè San Cirillu.

Natu entre u 22 di lugliu è u 21 austu

Sò prutetti da l'icona "Proteczione di a Vergine Madonna". Una di l'articuli più venerati di a Mamma di Diu in Russia, chì hè capaci di prutezzione di i maligni è infirmità, favurisce l'acquistione di l'amore è a felicità di a famiglia, guariscenze di malàzii corpulvuti è spirituali, alleva i pinsamenti indiretti è l'atti. I vostri babbari celesti sò i Santi Santi Nikitai u Sinner è Ilya u Profeta.

Natu entre u 22 aostu è u 21 settembre

U so assistente è u difendore hè l'icona di a Mamma di Diu "Passionate". Salvarà a casa da incendi è disastri naturali, rinfrescenu aghjustimenti corpuluti è esperimenti emozionali, spedizione scuru pensioni sinful, dà l'speranza è a fede, furtificà a forza di u spiritu. E vostre patroni celestone sò San Alessandro, Giovanni è Pàulu.


Natu entre u 22 di sittu è u 21 di uttùviru

I patroni è patroni sò l'icona di a Mamma di Diu di Pochaev è l'imaghjini di l'"Esaltimentu di a croce di u Signore". Unipochi di i sacrulli ortulogichi miraculusi più venerati, aiutanu à guarisce i malati seria, sullivanu l'infertilità, salvu di a traccia, l'invidie è a traccia, cuncede a pace è a prosperità in a famiglia, prutegge l'abitazione di i briganti è a ghjente malaria. U vostru Anghjulu Guardian è l'helper heavenly sò San Sergiu di Radonezh.

Natu entre u 22 di uttrovi è u 21 di nuvembre

Sò prutetti per l'icona di a Mamma di Diu "Skoroposlushnitsa" - unu di i più antichi di u santu ortodoxu. Aiunità à un prestu prestu è riescitu, hè capaci di prutezzione di u zitellu da malatie è accidenti, confines l'intruduzzione espirituale è a chiarità di i pinsamenti, guia u modu veru è prumesse a decisione ne bona in situ situ difficili. U vostru babbu di u celu hè u santu apòstulu Paul.


Natu entre u 22 di nuvembre è u 21 di dicembre

Ask for intercession in the icons of the Mother of God "Tikhvinskaya" e "Sign". Questa miraculosa imagine pò esibili l'infertilità è e malatiene incurabili, è facilità ancu u cursu di a gravidanza è u prucessu di pieno. Li aiutanu à stabiliscia relazioni in a famiglia, prutegge a casa da i briganti è i criminali, pruteghja micca di i chjosi, intrigues e intrigues di maligni. A vostra patrona di celu hè Santa Barbara.

Hè nutata chì u puteru miraculu di i icone dipende direttamente nantu à a fede indeversibile di a prichera, sincerità è purezza di i so penseri diretti versu u Signore.