Karma, l'amuri karmicu è u destinatu


Karma hè una parola chì sona stranicu è misteriosa per una persona Occidentale, ma à u stessu tempu hè intrigante. Avemu usatu per u pragmatismu è u razziunalismu è spessu ùn ponenu i cuncetti chì ùn si sò micca in stu cuncettu di percepzione di u mondu. In ogni modu, assai aderenti di certi currente di religiose è filusufiche, invece di u livellu di l'educazione o di u livellu culturale, riferenu à i cuncetti di karma è di predestinazione cù a seriità seria per quessa chì a Terra hà a forma di bola.

Karma, l'amuri karmicu è u destinatu hè un regule universale, unu di i basi. Assume l'esistenza di una cunnessione entre u passatu è u prisente è u futuru. Per quessa, a vita, stata di una persona o di qualsiasi viventi, hè cusì impurtante - inevitabbile affissà u futuru. E postu chì, sicondu l'insignamenti sottu cunsideratu, l'obiettivu di un esodu umanu hè di scunvallu di u ciculu di viti successivi, prima avemu copegniatu cù questa tastera, u megliu per noi.

U cuncettu di karma per assai hè cunnessu cù u cuncettu d'amore karmicu. Infatti, ci hè un puntu di vista chì dui parenti chì anu avutu l'amuri in l'imaghjini in questa passatu, pò esse ritruvati. Se permette sta pussibilità, ci sò dui offerte per a situazione. Prima - i dui sò cusì vicine à l'altri chì truveranu un cumpagnu in una nova vita, è a so unione hè un esemplariu ideale di supportu mutuale è assistenza à risolve e funzioni karmica. Questu hè un sughjettu maravigliu. Ma ci hè una altra opzione - a riunione di duie animi chì anu survigliatu u cunflittu, ma mai hà sappiutu di sopravivenza. In questu casu, si ncuntraru è avè l'uccasione di migliurà a situazione, di travaglià cù cumpagnia, per piglià l'esperienza necessaria è vai più allora. Questu ùn significheghja micca ch'elli deve supportà l'tandem in ogni modu, voltu u cuntrariu, ci hè una probabilità alta chì anu bisognu à parte, ma da fà senza dispere, sentimenti di culpabilia o quellu chì chistu.

In questu quì, pudete pinsà à a fini. Sicondu parechje persone, u so propiu pò esse chjarificatu di una manera simplici. Una persona chì cammina in u modu bramatu, pensatu per ellu, si faci piacevule, hè felice è a so vita hè chjucchjata di l'emozioni più positivi. Hè più probatu chì ùn hà micca bisognu di pensà à a currezzione di e so azzioni. Ma tuttu cambia drasticamenti per quellu chì s'hè sparatu da u cursu rittu. A tali persona si senti pisanti, tristu, forse depressu. In questu casu, vale à dumandassi a quistione: "Cci sò ciò chì u mo core m'hà dettu?" E dinò per analisà a scelta di u vostru modu. Questu hè ancu appiicatu à a rapportu trà l'omu è di una donna - se ti sò datu "sangue è sudatu", ci hè una probabilita alta chì questu hè micca u vostru destinatu.

Allora, generalizando tutte e cose, fighjemu à queste cuncettazioni - karma, karmic love and destiny. Sè chì pari avà chì u to prossimu ùn hè micca un cumpagnu accidinenti, chì a vostra storia cù questa persona hè assai più longu chì un vigliava in culu, pruvate per stabilisce per se perchè perchè si truvavvi. Forsi, u core ti diciarà chì micca chì tuttu hè cusì simplice cum'è si parevanu. Hè facilitu per voi per esse unitu? Avete sustenali unu à l'altru? Or, à u cuntrariu, hè un obstacle per più di sviluppu? Ùn si scurdate micca i semplici è avete, ma di questu ùn perdurà u significatu universale di a frasa - state à sente è avete capì ciò chì hè priurità per voi nantu à stu viaghju difficili - u crescita di a parsunalità è u sviluppu di l'anima. Bona furtuna à voi è a facilità di esse!