Chì hè una moda di vèstinu stu invernu

Ogni donna hè turmentata da quistione: chì hè mudernu per portà stu invernu. Dopu tuttu, ùn hè micca solu. Hè statu longu necessariu di cura di u so squadra invernu. Ma ùn hè troppu tardu. Truvate ciò chì hè in moda è esce à a tenda.

U futiu invernu hè un boom straordinaria di cunmbimentu di rosa è beige. Accuminciannu a rubu nantu à a pelle, finisci cù vistiti. Tutte e donne di moda in sta stagione elettu tonalità beige-rosa. Hè mpurtanti sò tutti sfumezi è texturizati chì imimulanu a pelle o solu naturali.

Ancu i diseggiani di moda in vestite in i so cullezzione preferanu u beige. So Lanvin cambiò u culore di u culore in u beige. Ancu elegante vistitu nìvuru era beige. I distanza di vestiti diventimenti bè cù fugliale è di eleganti. U capu di sta casa di moda, Albert Elbaz, hè inspiratu da l'imaghjini di Hitchcock. Stu diretturi talentu creò unichi unichi in i so quadri. Beige hè in sti ritratti un simbulu di unicitie è nubiltà.

A diferència di Lanvin, Miu Miu preferia unicity è nubiltà à sfida. Nesmotry nantu à l'pudore vaghjime di u mudellu Miuchi Prada turnò per esse ghjustu. Allora pudemu avè u coru rosatu, chì hè stata ottinutu l'effetti oppostu. Cusì, per esempiu, u mantellu rosa hè stata ridutta pocu, ma dinò envande u corpu nurtu, chì l'imaghjini ponu sfida à a so sfida incù rossi brillanti. È hè tutte di u disignu uriginale è l'ombra rosu rossu di a materia.

A moda casa di Louis Vuitton ùn cambia micca. U mondu hè rapprisintatu di curaghju è, cum'è sempre, cullezzione viva. U direttore di sta casa di designu Marc Jacobs hè statu pruvatu à u mondu sanu chì i culori pastellati pò esse micca sexuale. Nisun mudellu pò esse chjamatu strettu o timidu. Tutti sò privati ​​di castità pastel.

Paria chì i sfumaturi di rosa è beige avianu perdutu a so rilevanza chì hà datu. Ma sò una volta à a cima di pupularità. Solu uni pochi anni questi culori ùn brillanu, ma avà sò ritornu. Puderanu discutir cù a maiò moda è, cunvegnu, nè stravaganti.

In u locu di u stilu populari di i anni sittanta è settanta di u settore passatu, l'stile di l'anni ottanta vinni. Per parechji anni, l'anni 80 anu domiciliatu i capelli è l'imaghjini di a ghjuventù. Avà stu stili hà righjuntu è a robba. Quessi sò anziani, spalle tridimensinali, dettu di culore è accessori. Faldes di ferri elàsticu è mini furgoni tornanu.

In cunformità cù i formi è dati di i anni 80, u culore di questi anni dinò torna. Hè un culore viole è tutti i so sfumaturi.

A casa di designu Marni hà criatu l'imaghjini di a donna di a grande cità. Questa persona hè unicu è riescita, sapi ciò ch'ella vole in a vita è cumu ghjustificà. A so scelta hè brillanta viola, ma micca acidica, micca discoteca. Neo-Art Deco - u so stile, a so scelta. Tutti i mudelli sò pulitu è ​​ordenatu. Puderanu è disprezzanu ancu di quelli chì sò adurmati à u stilu conservadoru di vestitu.

Louis Vuitton hà criatu l'imaghjini di una ghjuvanetta in viola. Questa ghjovana hè chinu di vita, passendu tempu in notte di notte. Un pocu psicodèlicu, un pocu di elementi sportivi, un pocu di curazione è a sexualità - una ragazza di l'anni vuci anni davanti à voi. I mudelli di sta casa di designu sò più di mudelli di altre caseriu decoratu cù elementi è accessori.

Secates Van Noten bravamente e spirimenti cun una cumminazzioni di purple u pienu di moda. Unusual and surprising combinations look surprisingly harmonious. In questu casu, i vestiti sò assai adattati per portanu ogni ghjornu. Ma ùn perde u so elegance.

Uni di i materiali duminati da u velvet. Per una certa raggiuni, qualchi parti di e staghjunalità sò stati scuriti nantu à ellu. Ma ora hè in a punta di pupularità. Dopu tuttu, un vestitu fattu di tergalu ponu impressu di rinforimentu. Hè bella è bella. U Velvet hè u rolu di u vestitu.

U stilu di i anni di u seculu s'impegna, un attributore indispensabile chì hè un finale brillanti. Ùn vi vede micca un'altra. Glamour, seconde, cristalli, lurex, strinati - questu hè l'stile di l'anni ottanta. Ma ùn avete u mastru. Shine deve esse in moderazione. Glitter, ma brilla hè stilata, glamourosa.

Chì hè una moda di vèstinu stu invierno, sapendu tuttu. Ci ponu esse solu di cumprà a robba di moda è brilla.