E cunsicenzi di laser correzione

Ci sò assai pirsuni in u mondu chì soffrenu di visione povira. Meditazione moderna medita à a riurientazione di visione nantu à a currezione di visione laser.

A correzione laser hè una tecnica muderna per a currezzione immediata è indurendu di a refrazione ocular. L'essenza di u metudu hè in l'influenza selectiva di u laser nantu à e zoni caractéristiques di a córnea, per questu quale aghjunghje una forma diferenze è a riflette a flussa di luminosu in una manera diferenta.



Prima di l'operazione, u cliente cunnucìu necessariamente sottu una indagine, durante u quali i discorsi di u clientu sò discututi è l'indicatori di u procedimentu sò calculati. A durazione di tutta l'operazione hè di 15-20 minuti, a maiuristicu solu travagliu preparatoriu è inturniatu. L'azzione di u laser si stà duratu più di un minutu.

U raghju laser hè cuntrullata da una computer, è questu elimina a pussibilità di un errore. U flussu di laser facia una strada puntuale, in quale si trova l'apparenza di "evaporazione" di certi segeri di a córnea. Per correccerie miope, "evaporazione" deve esse fattu in a parti cintrali di a córnea, quandu corrigie a distanza d'avvistamentu - segmenti periferiali, è se vulete guariscenu astigmatismu, avete bisognu di scrive in diverse siti. Ci ponu esse nutatu chì a correzione laser hè contraindicazione. Ùn hè fatta pè i zitelli è i adolescenza finu à 18, è à volte à 25 anni. Fate micca a gastru à e persone dopu à 35-40 anni di età, perchè in questu prossimu ùn ci hè una perspettiva di l'età.

Correzione laser è e so cunsiquenzi.

Comu e tutte l'operazione, a correzione laser hè a so distazione, è una quantità quantu chì i so inventori ùn anu più cunsigliatu per l'apparenza massiva. Pensemu a cunsiquenzi principali di a correzione laser.

1. Cumplicazione duranti u prucessu di splutazione.
Questu hè principalmente degutu per i ragi tècnichi è e cumpetenze di u medico, indici indettavamente indipindenti, mancanza o pèrdita di vacuum, spicciate improperu di a cunchiglia. Sicondu statistiche, u percentuale di cumponente cumplicature hè 27%. In u risultatu di cumplicazioni operativi, l'opacificazione di corneali, l'astigmatismu incorrect o induciutu, a dilatazione monoculare è una diminuzione in l'agenzia più grande di vista pò esse.

2. A seconda tipu di cunsiquenza di a correzione laser sò viulenza chì avianu in u periodu postoperativu.
I cunsequenze di questu pezziulanu includenu inchieru, hemorrhje in ughjettu, distacchju in retinenza, ogni tipu d'inflammazione, l'effettu di "sali" in l'ochji, etc. Sicondu statistiche, u risicu di tali cunseguenzii hè 2% di u nùmeru numeru di transazzioni. Tali problemi si sorgienu in i primi ghjorni dopu à u pruduttu di laser, è ùn ùn dependenu micca di a qualificazione di u circhulu è di a cumpitenza. U mutivu di questu hè u corpu umanu è a so capacità di regenerà dopu a cirugia. Per sguassà quessi effetti, vi piglià un bellu tempu per guarì e, in certi casi, per fà operazioni ripetuti in a córnea. Succece chì ancu i misure sò micca uttene à rinfurzà a ripresa after surgery laser.

3. U gruppu di cunsequenzii, cù u più risicu di l'ocurrenza, hè da l'esposizione laser (ablation). Fattu vene, inveci di u risultatu cusì espertu, u sughjettu avete un altru. A maiò parte spiegata hè a mioopia residuale, o sottorverzione. Se si trova in 1-2 mesi, serà necessariu di fà una seconda operazione. Se avete un risultatu completamentu diverse (per esempiu, "-" era "+" è vice versa), a seconda operación hè fatta in 2-3 mesi. Garanzii chì a reutilizazione serà successu - micca.

4. Consequenzi possii di u futuru.

Ogni pirsuni sanu chì l'iperopia, mioopia, l'astigmatismu sò e malatie oculare chì avìanu per certi motivi specifiche. A currezzione permette solu di ridivà i cunsiquenzi di sti malatii, ma micca di e malatie. À u tempu, piglià i so, è a persone di novu pèrdite vista. Questu hè solu u megliu chì pò succorsu. Dopu à a currezzione, una persone hà bisognu à guardà per ellu stessu, per a so salute: ùn mancu ùn serebbe propiu, escludennu l'attività fisica, ùn anu ribomba, etc. Inutili, ponu esse cunsiquenzi in a forma di nebbia o una cunceta tornata.