Giochi per u sviluppu di u zitellu

Mishka, scimmia, elefante, un'antra articulu ... U numaru di ghjucarii ghjucati in a casa hè sempri criscendu à un ritmu alarmanti. Chì fà cù questu "bonu"? Tandu cercà a so applicazione.
Certu, ogni ziteddu hà parechji "animali priziosi", cù quale ellu ùn vole micca parte. E l'altri, tristemente, pòlvaru in u cantonu, è u zitellu ùn sò micca sapè ciò chì facenu cù elli. Hà pigliatu, spuntau, strincèndusi, eseguite cumu "parlanu", è l'anu tornatu ... Amparate à u zitellu à ghjucà ghjoculi!
Pudete principià a ghjucazione cù i ghjoculi di felce cù u zitellu annantu à un annu (vedi chì ùn ùn muzzicule u pilatu "fur"). In chì? In oculte è cercà!

Se l'appastu hà amparatu à fiscà l'attinzioni nantu à un ghjucatu ghjucatu, per truvà cù i so ochji è ponu allora, unu pò principià. I limiti di età maiò sò micca limitati: anchi i scoli avè felice play "animal hide and seek". Prima mette u ghjocu per avè tuttu in vista. Quandu u zitellu realizava a so essenza, oculve a mezza stanza, è solu dopu per veru. E pudete puru ghjucà queste di scopra cù a "traccia". Amu cù un cordone di peluche. Dici: "Quì, u ghjacaru ammucciatu, ci hè stata una traccia." Andemu à a pista, avemu a truvà u nostru amicu! " Di sicuru, prima, a "traccia" deve esse simplicità è simplice. Quandu a ricerca hè maestru, una "traccia" pò passà sottu à i chaisi, à a tavula, cunfundendu, vultà, - questu sviluppeghja l'observazione, a coordination, è dinò l'habilità motore.

Ancu quelli zitelli chì ùn vanu micca di leghje i fichi di i fichi sò fascinati da elli in a versione di "teatru di pupi". Ma i genitori hanu sempre una quistione: cumu, per cullà tutti i caratteri per i raconti diffirenti? Ùn sò micca soldi!
Andemu finu à u truccu. Dopu tuttu, sapete chì in u conte di fiancu "Teremok" ci era un ghjacaru, un ranu, una lebbra, un raposo, un lupu è un osteru. È u zitellu ùn importa micca. A principal hè chì l'ultimu visitore vole esse u più grande in grandezza. Hè u listessu cù "Repka". Perchè ùn sustite micca u sceccu cù un ovu o un vermu? È in i "Tre i porchi" pò esse attu trè scherzetti o cani, è ùn sò micca manghjatu da un lupu, ma da una guara, un ombra o un owl ...

I ghjucani di felice sò un gran materiale per "terapia di fata". Hè u tempu d'andà in lu kindergarten, andate in l'uspidale o ghjunghje vaccinate, ùn piace micca cumu si u caprettu culpisce cù altri figlioli - tuttu questu pò esse fatte a basa per u manifestu di pupi. In u rolu principalu chjamà u vostru ghjocu favoritu di migghiuri è passene per tutte e tinglie è e volta di a trama. U zitellu sia cunvinta chì nunda di male hè statu capu à l'"amicu", per quessa, hà ancu una speranza per un successu assolutu di a materia!

Ochju naturali.
I zitelli à 4-5 anni dani ghjorni di u culore "naturali" è l'apparenza: aiutanu à cunnosce megliu i peculiarità di u mondu circundante è di a fauna. Se ci sò assai ghjucate, fate quì à un pocu in u "accessu gratuitu" ogni settimana, sguassate u restu per un tempu.
Nzè cun u zitellu spiegà nomi à tutti i so amici di felice, discussanu u so "caratteru", funziunalità: hà insignatu à u zitellu a cumprenda chì tutti i pòpuli sò sfarenti.
Se avete cogliu parechji ghjoculi di u stessu tipu, combina in una "famiglia": elite a so mamma, u babbu, u fratellu, a so sorella, ecc. Con elle pudete "scrive" a complexità di e vostre relazioni intra-familiari, è vede à u zitellu a sorte di diversi situazzioni.

I rigioni di u ghjocu.
I conte di fanti addiventanu un fundariu assolutu per i ghjorni di scrittura cù u zitellu. A fantasia di a mòmpia ùn viaghja più allora l'urdinariu "Mishka funu à visita u pupu" o "Bunny runs away da a foxa"? I fiori di fata vi darà un racontu, e rèplici ready-made, chì saranu caratteri scambiati. Forsi, al prima, u zitellu sorda è vede ciò chì site. Ùn impunite, dà u zitellu per avè addupitu à l'occupazioni pruposti. Ma ùn abbiate micca u momentu quandu serà prestu per unisce à u ghjocu - cun libertà li dete u "rimane di u guvernu".