Aghju pregnant, chì deve fà?

U nascita di un zitellu hè u momentu più impurtante è cruciali in a vita di ogni mamma. Ma s'ellu a mamma ùn si sentenu micca aligria, se a so mamma ùn cunnosci micca ciò ch'ella vole, cumu avissi da fà, ùn ùn mancora solu ciò chì hà fattu? Chì s'ellu si a zitella hè tininta, ma micca pronta per questu?


Parlà à u babbu di u zitellu

Nun haiu bisognu di tenirie paura di dite à i vostri giudiziu chì hà sparitu. Sicura chì a reazione pò esse sfarenti, ma quantu quarchi cosa pò esse, di qualchì manera, dopu ad avè parlatu cù un ghjovanu hà digià a sapè cumu di circà. Ricurdativi chì un omu potu bisognu di tempu per scopre di ciò chì successe. Dunque, ùn mancà immediatamente aiutati è offesi. Si u zitellu ùn era micca spettaculu spiegà o era scantatu, debite d'alcune i so sentimenti. A so vita cambia dramaticamente in un puntu è ellu hà bisognu di cuncilià cù u novu cursu di e cose. Per quessa, se un ghjovanu ùn vi mancu un negativu negativu in risposta à i vostri parole, ùn l'aghju micca attaccatu è ùn dì micca l'amore. L'amore è a respunsabilità sò dui cose diffirenti. Li decide si hè prontu à esse rispunsevule per a vita di u novu omu.

Sì un ghjovanu innamatu immediatamente contru u nàscita di un ziteddu, u primu di tuttu, avete da pinsari si valisate sempri più per associà a vostra vita cun stu zitellu. Ma solu s'è vo vulete avè i zitelli. Sè dui fate guardate a situazione u listessu, da pudemu esse, un suche vita chì hè abbastanza adattatu per voi.

Ùn fate micca attente à l'opinione di quarcunu

Ùn ci sparlate micca à l'altri è di decisione secondu quellu chì dice. Ricurdativi chì a maiò nantu à e buttrega di i parchi di divertimentu sempre truvà una raggiuni per chjappà, anche si ellu stessu serà u puntu di puntu di u populu. Perchè, quand'elle vi pregnant, mai pensate micca nantu à l'opinione di a cumunità nant'à stu tema. Sì dittevi o thirty-six, hè solu a vostra attività. Se sente chì site listessu per a nascita di un ziddu ancu in i giovani, ùn hè micca bisognu à annunzià nantu à l'opinione pùbblicu chì chianciarà à voi chì "a vita si spallezza, nunda hè stata rializatu". Ogni persona hà u so propiu guale è i desira. Forsi, sì u persone chì favurisce a carriera è partiti assai vivaci l'educazione di i zitelli. Perchè, per esse cunsunanti di chjosu per daretu a so spingizione è si stanu abbitanti, listessi à a persone chì l'opinione hè veramente impurtante - state à sente. Ricurdà chì per ogni rispunsabilità averemu a responsabilità. Ancu avè cunfrontu di cunverguli à l'altri, truvendu una scusa, in l'intimu di l'ànima, tutti sanu chì solu ellu stessu hè culpitu di tutti i piacere. Allora listessa cura ciò chì i vostri sentenzi dì da ciò chì successe.

Hè per voi?

Se ùn sapete chì avete esse espertu un ziteddu, prima u primu di tuttu, prima di fà e decisione, fate sè stessu, duvete avete bisognu? Molte parechji anu spaventu ancu di pensà à quessa, perchè i figlioli sò fiori di vita, felicità per tutti i raprisententi di a bella pianu è cusì. In fatti, tuttu hè assulmente diversu. Ùn ogni donna à una ghjovana età hè pronta è volse una mamma. Sì, quì, micca tutte e donne in generale volenu esse e mamma in ogni età. È in questu ùn hè nunda terrible. Tutti ùn sò datu u piacè di educà u so zitellu. Alcune di e donne vanu u significatu di a vita cum'è u vinu. Allora prima di decide di dà nascita, capisce s'ellu ci hè bisognu. Ùn site micca u maritu (u zitellu), i genitori, a sucetà chì cundanna a mancanza di zitelli è cusì. E si capisci chì ùn avete micca bisognu di sta zitella è ùn vole micca à impiegà a so crescente, ma u cuntrariu, quandu u fighjatu, vi cuntentate chì perde tuttu ciò chì veramente vulete, è ciò chì stàmpine perchè ùn avete micca dà nascita. Ricurdativi chì ùn ci hè nunda di malu cù u fattu chì una donna hà cunfessa innate è u zitellu in a vuluntà d'avè i zitelli. Hè agnellu, quandu decide di gigghitarà, è in altru, diventa una povira ghjova, annunzendu i so figlioli. Ùn ti ne mai nascite à un zitellu per alcuna persona. Prima di tuttu, deve esse chjappi per voi. S'ellu ùn succede micca, ùn importa ciò chì u so figliolu vole un zitellu, cumenzà a cundivà cun l'irritazione di a mudernità perchè u zitellu, è per l'amori di u to me mitru maritu. Puderete capisce chì voi site l'oliu, sò in còllera di l'insitu è ​​pruvate à rimbursà, ma invece vi sarete più culpèvule di u zitellu in tutti i vostri prublemi è disgrazia. Dunque, se sente chì ùn vogliu micca figlioli, ùn avete bisognu di abbandunà u zitellu. A chjesa si chiancia nantu à a piccatura di l'avutri, ma ùn pensa chì hè più sinceru per cuncludisce una persona per vede cù l'idea chì a so mamma ùn piace micca, sviluppa complexi è sia inviciggiata cù u mondu sanu. Per quessa, attente in una situazione tali sicondu a cuscenza. Ancu se nimu ùn intende micca è ùn vi sustene micca, sia sincerità cun ellu stessu, è ùn avete micca bisognu di tuttu a vostra vita, perchè hà fattu chì qualcunu voli, micca micca.

U stessu hè appiicatu à a situazione quandu una ghjovana nova, per contru, vole avè sta picciotta cù tuttu u so core, è tutta a so parlata. Se tenete un instinimentu maternu forte, crede à mè, puderà abunderà a situazione è amarà u vostru babbu ancu tutti quellu chì quandu si vultò da voi. Se vulete vulete cultivà, u più bellu è felice, puderete puderà fari qualunqui travagliu è ùn sera incùmodu cù difficultà. In questu casu, ùn avete micca bisognu di u papa, nessia nanna, nasticushki. Vi sparghjerà in u vostru pocu munnu piccu è dà l'aligria è a forza.

Conversazione cù i genitori

Sè truvate chì sughjendu una pregnant, assicuratevi di parlà cù i vostri parenti. In particulare, s'ellu ùn sanu micca cumu fà. Ùn hè bisognu à teme, perchè in fine, a virità ferma pare chì esce da esce. Cusì, u megliu di tutti per tortu, è ùn anu turmentatu da l'aspettanza è di a ignuranza, ma immedanà di tuttu ciò chì dite à u babbu è a mamma per sapè cumu si tratanu à a situazione currente. Sicuru, se a futura mamma hè ghjovana, hè improbabile chì a riazione di i so parenti serà ancu ghjocu. Ma ùn ci hè nunda chì sorprendu in questu, perchè per ogni zitellu vole una vita promettante è cuntenta per u so zitellu, è a prima maternità ridette reduci l'opportunità di tali possibilità. Per d 'altra banda, i paisani amante, ùn importa micca quantu rigalu sò, venenu sempre andà aiutà u so zitellu è sempre u sustegnu. Allura ùn anu a paura di dì à u gravidenza. Dopu u primu scossa, a to mamma hà pensatu tuttu è pò esse aiutavvi a decisione ghjustu. Se i genitori rimprenenu sensibulemente negativamente, finu à u fattu chì persequitanu u zitellu fora di a casa, a ghjovana mamma hà da sapemu da sicuru chì ùn valenu la pena per aiutà a famiglia, e deciseru per esse da esci di u zitellu, si capisce chì ùn deve puderà micca esse di l'aiutu, ella pò cunvince solu nantu à ella stessu. Fortunatamente, questu sucede raramente. Basìannu, chiancennu e chiancianu, i genitori tiegnamenu l'aiutu di a so figliola è fate tuttu ciò chì a facenu felice, ùn importa ciò di decisione hè fatta.