Bellezza di una donna: autocura

A pelle sensitiva hè una prova vera per a donna. Malataverne, un sensu di strettezza, pruva è irritazione - sìssimi disgrazziusi ùn sò spirimintati da circa 80% di l'abitanti di u pianeta. Scaricamentu a faccia è u corpu cù prudutti speciali, ma spessu scurdate di u scalp. Ma a tutti, hà a so struttura, è ella hè precisamente a nostra cura. A bellezza di una donna, cura di sè stessu hè u tema di l'articulu.

"Eccu à a ràdica," - hà dettu in i vechji tempu. In ogni casu, oghje ci spiamu spessu scurdate questu cunsigliu sàviu. Ma u capeddu belle addipenni di a cundizione di u scalp. Hè quì chì 150.000 follicle "nest", è s'ellu si hè sanu, allura i riezzione di u futulu criscinu sempre è sedoso. S'ellu si hè di secutu, a circulazione di u prucessu di sangue di e vini è a nutrimenta di i tessuti sò disturbiate. Per via - Securità, pruva, pelle, è in cima di tuttu u mondu, è un state di pienu di pienu. Dopu manera, sensibilita hè un eufemisimu, chì e cose accanini cù e donne. Eppuru, avete devi d'accordu, in qualchì manera micca cummessu l'ilfo ùn dì chì avete una pelle fugliosa, seta. E sona cusciosa è più raffinata. In fatti, u cuncettu di "sensibilità" spera in parechji stati. Per esempiu, una tendenza à avè arrugatu (novi cosmichi) è senza (vechja pruvatu crema); rossu di a pelle; a riazione à i cambiamenti di u clima è di u clima, è in generale, quandu in a "cundizione campu" tira u "bassa bianca"; hà avutu una "moda" di diventà à u golfu di u tempestu più chjucu, è dopu per un pezzu di tempu per vene à i so sensi; coperto cù una reta di i più beddi cìdici cù parche di cuntenutu di grassu variu; "E respunsèvule" cun allergie per tuttu di tuttu è cusì. In una parolla, se ùn ci hè nudda armunia è equilibriu. I ragiunità di sti prublemi sò assai: predisposizione genetica, stresses è a influenza di l'ambiente. Cumu tornu à a pelle "pacification", a risposta hè stata trova - sicuru, cù l'aiutu di l'aloe vera. L'Aloe pò esse bisognu à e cundizzioni in quale u quattri pianti mura e moriri. In situ situ estremi, coglie i pori di a buccia, mantendu a tena di umidità duranti a foglia. S'ellu hè statu tiratu fora di a terra, continuà à vive per parechji mesi, è sustene a l'ufficiu di u sustegnu domesticu. Per sta stamina, l'Arabi cunzidenu ancu un simbulu di pacienza. (Per via, l'aloe hè traduzutu da l'arabu "amare").

Aloe hà stata ferita, antiinflamatori, attivitati bactericidali, perfetta in a moisturizà è rinvivarà a pelle. In i vechji tempu, i balsamuni terapeutichi cuntrastanti, ungini, essenzi è elixirs sò stati preparati da e foglie d'aloe. Un'altra piacevule di sta pianta - tutte e so pruprietà parechjanu quasi istantamente. Eccu, ùn appiicà micca à a pelle è aspittà d'ore dopu, prima ch'ella principia à attu. Basta 7 - 12 minuti è sentimenti d'a lottezza, prufitizazione - cum'è ùn mai successu. Questu hè particularmente impurtante quan u usanu in shampoo. U so computtu più impurtante hè u zincu, una microcell chì stimulates the growth of hair. Sì u so cuntenutu in u corpu hà diminuite, e cundizioni sò creati per una crescita di a ripruzione di fungi è di bacteriasi patogeni. In cunsiquenza - irritazione, prucia, scacciatura. In attu, perchè stu zincu in shampoo hè un luchadoru attivu contra a caspa, è prutege ancu u scalp da l'effetti dannuzii di i ragi ultraviolet. U novu pruduttu s'hè allargatu à esse cumplessu è à cumpliziu tutti i duminii muderni. Hè per quessa aghju supportu da l'Associazione di Dermatologi è Cosmetologi di u Ucrania è u Centro di Hair Health. Ùn ci hè nisun coloranti in questu. Cusì piglia in limpi, dilatates, elimina irritazione, prutegge contra ragi ultraviolet. E più impurtanti: stu shampoo hè adattatu per qualsiasi manciarii capiddi, discolorati, esposti à l'onda chìquidez, regularmente languideci sottu à un secadoru di haircrasi o invintate à curlers, cremati in u sole o (miraculu!) Semplici è naturali. Ma, per mezu di a strada, chì tutte e proprietà magnìfichi si manifeste, ùn hè micca superfluitu per ricurdà e regule per l'utilizazione di shampoos. Perchè l'urdinamentu per l'usu di masks, lotions, cremes e altre cose - seguitamu ancora cumpritamenti, ma ùn avertemu micca una manera rispittiva à u detergente. E vain. Dopu tuttu, solu questu modu pudete scumpientà tutte e pruprietà utili.

Aviu avutu parechje regoli. Prima hè l'acqua chì deve esse à a temperatura di l'ambienti, perchè e glandula sebacies ùn rispundenu micca. Siconda, u detergentu deve esse spuma in i palme è appoggiu à a testa. Terzu, avete lavatu i so capelli dui volti. E più impurtanti - ùn hè micca pricatu. Perchè i shampoos moderni ci travaganu cum'è cusì: prima, sustanzi sottoprezii di a superficia lavoranu salti è zuppiesu, a fassa di tratta in verità principia, quandu l'elementi di regulazione neutralizeghja u detergente è attivate i cumpunenti di l'olii è di a prutezzione. Per quessa, a pelle di quelli chì sò abituati per lavà i so capelli apennassi pate. U primu lavatu duverà durà da dui à quattru minuti (secondu di a larga), dopu chì u capeddu hè tutta lavatu. Un signalu di "pulizziunità" per rive di culore - i cunsiglii incondanciati in i dete. U sicondu lavatu hè digià minimo - finu à dui minuti, è, oghji l'enfasi hè digià nantu à a pelle. U prucessu tutale, cù l'acellu di rinfuzzà, si deve almenu 15 minuti. Eppo i vostri capelli seranu belli è sani.