I hygiene intima di i zitelli

A pelle di i zitelli hè assai vulnerable è offerta per ogni infezzjoni. Questu hè applicà à i genitori. In osservazione di i normi di i hygiene, hè pussibule per evità previsti di e malatie in i figlioli cum'è: balanoposthitis (inflamazioni di u prepurizzione è uglesi penis), è in vulvovaginite nuvisti (infezzione di a vinuità è l'organi genitali). Chì i reguli di iegge di i zitelli anu osservatu da i primi ghjorni di a so vita? Cumu mantene a intesa hygiene?

Hygiene di i carusi

Eghjine di i zitelli

Dopu un prucessu higiènicu pè i zitelli, avete bisognu à siccà a pelle di u lavicatu cù una spugna in cucina. Ùn hè micca permessu di utilizà sta cucina per altre famigghia. Inoltre, u zitellu deve avè u so propiu palla è sapone. Quandu i genitori di a zitella sò lavati è falla, a parte esterna di u genitale hanu da esse lubricatu cù una criatura.

I prudutti sottu u babbu ci vole à fà di materiale naturali, deve esse cambiatu di ghjornu. Sta robba ùn dete micca strette i genitori. Accogliu di a robba è a robba di i zitelli sò stati siparti da e cose adulti.

Dopu trè mesi à quattru misi, da 7-9 anni è da 13-14 anni nantu à i labbra sessuale di u zitellu si prisenta un revestimentu biancu chì hè chjamatu smegma. Hè furmatu com'è u risultatu di i glànduli sebacies di i genitali genitali esterni. I ci vole à sguassà u smegma swab, chì deve esse stimatu previamente in acqua fogghi o in oliu d'oliu. In età più matura, a mamma devi esse studiatu a zitella a manera di cura di i so omi sessuale propriu, questu, i fundamenti di l'higiene intima.