Allergii in un zitellu nantu à una basa nerviosa


L'allergii di u zitellu allergii? Ùn pudere micca i bachi muderni ùn manghianu assai manciari, cusì a causa di e so mentali è u stress? Ci hè una parolla chì ci pò esse una allergià in un zitellu nantu à una basa nerviosa. Hè veramente cusì cusì?

Dà un puntu medico di vista, ùn hè micca solu. A basa patogenètica di e malatie allergii in i zitelli sò réactivi immunopatologiche, u sviluppu chì hè assuciatu à a sensibilizazione (sensibilità) di u corpu à sustanzi è composti chì ani pruprietini alergici. A penetrazione di allergii in u ambientu internu di u corpu pò esse per u travagliu digestivu (i prudutti di l'alimentariu, i medicini, l'additivi chimichi in l'alimentariu), inalazione (allergensi di l'alloghju à l'internu, l'allergenu di u polu), parenteralmenti à u sangue (agenti farmacologi, vaccini), ingegnu di l'allerginu nantu à a pelle (composti chimichi).

L'influenza di l'età di u zitellu annantu à u sviluppu di a sensibilizazione à certi allergens hè traccia. Per esempiu, l'allergii alimentariu hè spessu spessu sviluppatu in i zitelli di i primi anni di vita. A sensibilizazione di l'organettu à l'allergensu si trova più rapidamente in i zitelli cù predisposizione hereditaria à a patologica allergique, cù una funzione di uperazione di l'articuli di cavità cun l'antigensi straneri è cun cuntattu prolongatu di u zitellu cù l'allergenu. Eccu avarà bè appruprià à dì da a significazione di i stressors, sottu a influenza di quale a riazioni alergica sviluppa. Cusì, l'estresse ùn hè micca a causa di l'allirgii di u zitellu, ma hè provocativu, aghjustendu a cundizione.

À una età primura, u stress per un zitellu pò esse a transizione à l'alimentazioni artificiali è a terminazione di a mamma per amparà, è ancu a prima intruduzione d'alimenti cumplementari. Un fattore emutivu negativu negativu hè l'isolamentu di u zitellu, a separazione da a mamma, a mancanza di cumunicazione è l'amori di i genitori. À l'età di scola, un zitellu paiassi piacerebbe via di valutazioni, rilazioni cù i maestri è i pari. Hè deve esse ricordati chì tutti l'emozioni negativi avvintati da un zitellu puderanu un modu o altre influenza u sviluppu di una malatia allergique. In cunnessione cù l'aumentu di e malatie allergii in i zitelli, ci hè bisognu di sviluppà è implementà programmi di prevenzione speciale.

A cunsumazione eccessiva pere e mamma in u gravidenza di l'alimenti chì anu una alergenica alta (u latti, u oliu, u pesce, u zucchinu, etc.) pò causà sensibilizazione fetali. À u sviluppu di e malatiechi atopichi in i zitelli, predisposizione à i malati infizziosi purtati da e mare à u gravidenza è a terapia d'antibiotici realizata in cunnessione cù questu, è in particulare antibiotici di a seria di a penicillina, pò predispose. L'effettu di u fumu passivu in u fetu durante a gravidanza hè stata nutata in u 46% di i zitelli cù l'asma bronchial. L'alta prevalenza di e malatie allergii di a pelle è l'organi respiratori hè osservatu in i zitelli nascuti à e donne chì travagliavanu durante a gravidanza in tessuti è chimichi. Ipupia di u fetus, a minaccia di malati è malati cardiovascular è bronchopulmonary di a mamma, u cursu patologicu di nascitu significativamente in u sviluppu di l'allergii. U risicu di sviluppu di e malati atopichi in i zitelli suntantate dopu à e malatie virali sottumessu da a mamma durante a gravidanza.

I dati prisentatu ghjustiificanu l'esse di reducià a carica allergica: l'exclusioni di i prudutti cù l'alta attività sensitizzanti, a restrizzioni di a droga-terapia cù indicazione stretta, evità di i periculosi occupational, cessation of smoking, prevenzione di u sviluppu di malati virali.

In i zitelli, a causa principali di l'allergii alimentariu hè l'intolerancia à a proteini di latte di vacca. L'amarezza hè a manera più effittiva di evita u so sviluppu. L'amadoru cuntene a bettaloprooglobulina in 60000-100000 volte di più menu in mezidii di latti. Per quessa, quandu i zitelli ani risichi in associu cù l'affettu di patologica allergique, hè necessariu eliminà u latti di vacca da a nutrimenta di e so mamma.

U fattore iniziale per l'occurrence di malatie allergii di u sistema respiratorju è, sopratuttu l'asma bronchial hè una infezzjoni virali. A reduczione di l'incidenza di virus pò esse otturatu aghjendu nant'à u gruppu di i zitelli è mantendu un regimumu allergen.

U fumu di i genitori è l'altri membri di a famiglia adulescente aumenta u risicu di ARI, aumenta a reattività di i bronchi à stimuli specifichi è in particulare. À questu sensu, u fumu passivu hè un fattore di risichi altru di manifestazioni allergii è sopra à l'asma bronchial. U cessamentu di fumarii in a famiglia pò esse cunsiderate cum'è e più medii efficai di a prevenzione primaria di e malatie allergii in i zitelli.

Avà sapete chì una allergie hè per un zitellu nantu à una basa nerviosa, è cumu per trattà cun allergiu in a vita di u zitellu.