Anni di Ghjesù: Tradizziunale è celebrazione

Parechji parenti, quandu un zitellu trasplate un annu, cuntene un tipu di teste. Chì ghjè a so forza è se ellu hà bisognu di sapè in stu articulu.

Quandu si vultò, i zitelli à questa età pò sempri sienti l'aura di l'uggetti. Dunque, u ritu hè dumandatu à identificà l'occupazione più appruvata per u spiritu di u zitellu. Hè, in superstitions, hè cunsideratu chì u subjecte elettu da u zitellu serà a so guida per a tutta a vita. Sottu à a cultura Vedic, a pupulazione era divisa in parechje castes: scientists, dealers, workers, soldiers. In quelli ghjorni, i genitori determinanu l'futura attività di u zitellu nantu à e diverse articuli chì currispondenu à una o l'altra industria. Eranu: un libru, soldi, armi è una strumenta di travagliu. I paisani, dopu chì u so ziteddu fai una scelta, ghjente avà chì sapia in questu direzzione per promossi u zitellu è in questa industria pò assicurà successu. Ma a rigioni di i standards muderni, prima l'usu era purtatu à ogni mumentu, è micca in un annu. Ma l'età di u zitellu ùn deve esse micca 1,5 anni. C'eranu altri restrizioni: l'articuli sò stati chjamati da quelli chì vede per a prima volta (ùn pudete micca messi l'articuli prediletti), u zitellu deve esse capaci di pudè arricà à l'ora di l'accanzoi, per pudè alcuni u ghjocu à u crawl, etc.

Cuntenuti

Cumu felicità u zitellu cù u primu annu di vita? Diversi varianti di l'arrangementu di e cose Ritru di i padrasti à a festa

Cumu celebrà un annu di u zitellu: tradizzioni

Ma i genitori muderni trattanu questi ligeri. A più giovani mamma è i pare u quellu ghjocu. Se ùn ci hè nisun rapportu propiu à a tradizione, hè megliu ùn mancà micca à l'altru, perchè ùn ùn solu ùn definisce u percorsu di u to figliolu, ma ancu prugettu è di voi stessu. Per esempiu, certi genitori pâ diversità pò metterà i cigarette, l'alkoħolu è ancu cunghjettu à un locu cumuni, chì hè tuttu ciò chì si trova. Imagine si a to figliola d'un annu sceglie u subject of contraception. U fattu hè chì stu fattore serà postponé à un nivellu subconsciousu, prima di tutti frà e genitori, è cercàvanu una vita sìmula per u so ziteddu à tutte e so vita è cusì u prugettu. Allora hè pussibile abbastante di fà un "muddle" di una ragazza nurmale. U casu scrittu prima hè una strada rarissima, ma hè chjamatu da i ghjovani oghje è i papi per piglià seriu i qualunque sughjetti di u zitellu.

Sì avete inclinatu à crede in predicazioni è rituali, è ancu per l'effettu di a prugrammazione, hè megliu per voi di mette e chjave di u caraghju, appartamenti è billetera.

A strada, vale nutà chì u zitellu deve esse pianificatu micca solu in u pavimentu, ma in una spiegata speziale. Qualchidunu sustiniennu chì questu hè stata una pècura di pelcula, se cusì, pudete unscrew l'abbinutu di pècure. O altri pò piglià un spaziu maiò è pusà u zitellu.

Ci sò parechji tipi di calculi davanti à u zitellu. Pudete fà qualunqui gustu o una misura. Se qualunque articulu ùn sò micca abbastanza, aghjunghje in anticipu.

U zitellu di 1 anni di età: tradizzioni è abitudini

Diversi varianti di l'arrangementu di e cose

Option number 1

Simbolismo di vita:

Option number 2

Assicuranza:

Option number 3

Carattere:

Variante №4

Cumu felicità u zitellu cù u primu annu di vita?

Solu bisogna à averebbe da ghjovani parenti chì à questa età u vostru zitellu ùn devi micca bisognu di un banquet luxu. À u cuntrariu, u piu mentri u invitati, u megliu per voi è per ellu. Chì sia un cìrculu ristrettu di i famigghi più cercanu è i parenti.

Chì i paisani è i missiavvi aiutanu à decorate a casa sia o cambra cù bulu colorati. Li balli dominaranu l'umore di no solu u zitellu, ma ancu l'adultu. Chì parechji pagliacci, cars, pupi è altri figuri interessanti.

Inoltre, i genitori pudete fà un album especial nantu à u paper. Pigliate e ritagliate per l'annu è unu à una cola, mentre chì marcate e date (mes) è a freccia ponu à a foto vicinu. Pigliate 12 ritratti: da a prima per l'apparenza à u lume è à 1 annu.

U calendariu pò avè un tema differenti: u primu denti, u primu passu, a prima parola è cusì. Eccu, vi mostra chì u vostru zitru passesi stu annu è cumu si facia.

Pudete fà una bella corona di foil d'oru è decorate cù a testa di u zitellu, è di i genitori.

Quantu cose idee sò quì per celebrà u primu anniversariu, leghje quì

U rolu di godparents in a festa

Chì i paisani avemu fattu noti in l'album: scriveanu e manichi è e ghjambii à u zitellu, perchè più tardi pò esse vistu cumu si sviluppeghja. Pudete ancu fà un pirtusore nantu à u bordu speciale o in u spinu di u metru di lignu (specì questu l'altezza) è seguite sta tradizione annu.

Una longa tradizione hè circuncisioni di i capelli per u primu annu di nascita. Fate à a padrina è u babbu. Per questu hè bisognu di cutà ogni latu di a testa (tagliata da quattru santi) in un petit rimpia simbolica. Qualchidunu preferanu ciace nalyzo, ma questu ùn hè micca necessariu. U ritu di circuncisioni da quattru parti hè un simbulu di a croce, per quessa, di prutezzione. Allora, se u vostru piccioccu hà digià crisciutu è vai in l'esercitu, u curlli serve cusì cum'è l'amuleto più forte è a prutezzione contru l'disgrazia. Perchè, quandu u figliolu hè nantu à a casa, a mamma hà bisognu à cutucà un capu di i so capelli è i mette à quelli chì sò stati cututi in un annu. A sua volta, un pianu chjucu di capelli petitsi anu da esse mette in l'incensu è datu à u so figliolu. Questu amuletu hè cunsigliatu per prutegà contra i danni, fallimenti è diversi periculi.

S'ellu hè una picciotta, u so capelli hè datu u ghjornu di u matrimoniu. Questu facenu a figliola l'uppurtunità di abbandunà a casa di u so babbu, per pudè creà a so famiglia felice.

Dopu chì u capeddu era tagghiatu, ci vole à dàchju cun piacè à un carta pezzu speziale. U capelli ùn hè micca almacenatu in nudda, ma in a so casa, detta l'imaghjini di i santi. Allora l'oportunità à u putere è di a gràzia di Diu per aiutà u vostru zitellu. Hè cresce chì i santi guardate una persona è ùn danu micca forza impura per piglià pussessu di a so ànima.

Afterword

Qualcuno chì era, u decoru principalu è a causa di a festa hè u zitellu, so vistutu cù nicely è assicuratevi chì u zitellu era culuritu in questu vestitu. Fate un gran numaru di ritratti differenti in memoria. Aggieghjanu e fiorini decorati in ogni locu, pusonu colti brillanti. Chì u zitellu sia ghjuntu di sta vita brillantemente è ancu vivu è vivu.