Bona relazione cù u mo novu

Hè ritruvata a ritrattu cù l'antica mezza, lacrimi in u pillow, è u sole sferisce fora da a finestra, è e coppiu amatori strolling in un abraze cun un sonore smarigliu, ovvi, da i sentimenti sopravienta.

Perchè chì tuttu passa, ella si dumanda? Probabilmente chistu hè a vita, cuntintà a prova per a forza per i so metudi insidiosi. Ùn sò micca tombi è fà tentatori di andà à u monasteru. Hè necessariu di cumprenderà stu prublema, pesa tuttu è, contru! È s'ellu ùn hè micca risultatu, solu solu in questu casu, pudete pruvate à una cunfina monastice, perchè u probabilmente ùn vene micca à questu.

U prublema di rilazioni cù l'ex ùn hè sempre cusì un problema. Sì, sì! Ci sò parechji opinioni nantu à omi di vò si valenu a manteniri cuntattu cù l'ex novio. Scuderemu diverse situazioni oghjinchi. Per esempiu, sottu certi circustanzi un paru era furmatu. Eranu amici per un bellu pezzu, è dopu avè cuminciatu à scuntrà, è si praticavanu chì avete micca u bisognu più bellu, ma ùn hà micca travagliatu, ùn importa ciò chì l'argumenti unu d'elli eranu per quessa, si puderà chì ghjera entrenda ch'elli eranu diffirenti. È da a partenza di mutuale di partitu, senza stìrici, in silenziu, in pazu. Eccu a situazione quandu a ghjente sà ciò chì vulete è u prublema di parting, per elli solu una scelta significativa, chì permettenu cunghjelà u so ànima alma.

In questu forma, una bona raportu cù un anzianu ghjuvendu pò fà creà facilmente in l'amici, ancu s'ellu hè pussibule chì in u futuru, a catata chì ci hà trovane nant'à u primu tempu pudete splende. Pigliate un altru esempiu, u più cumuni, ancu in un locu in certe circustanza, ci era una paredda, li piaciunu l'altri, è dicidi di scuntrà, dopu un pocu tempu devi chì, per un paese, a zitella era solu una passione, è esaltà sentimenti ùn hà micca travagliatu. Ma a picciotta era nata d'esse u sensu sentimentu cum'è l'amori, ma forsi ùn hè micca l'amore, ma l'amore, chì hè ancu assai cumunu, ma ma spese, ci sò spianate constantemente per una splutazioni, l'apatia appare à a vita, è u mondu sanu sera grigio-marroni-frammani in un box.

In questu casu, hè strettu pruibitu di circà l'amici cù questu pecuri strettu! E ùn pò esse micca esse cede! Perchè ancu se ella hè diventata un amicu per ellu, allura ùn hà micca guadagnatu à i boni. Bé, quantu? Una zitella in amore hè pronta à fà per qualcosa di u "prince", è hè improbabile di ricunquistà in questu, è questu hè megliu! E in u pettu più bruttu, limpiate i vostri pezzi, o diminuite a to dignità di a vèrgine sottu u copertazione di a cità, ancu chì "artropodi" sò raras, ma cumu dì, bè. Cusì in questu casu, a relazione cù u novu favurite solu bisognu d'un pappu, pò esse riflette, è l'oblireghje cum'è un sonnu terribili.

Naturalment, ùn hè pussibile instaurà ogni rinuffimentu discontinutu in questi esempii, ogni casu hè assai indettatu. Ma questu ùn hè micca scusa per sdrigherà. Malgradu u fattu chì i casi è i sfarenti, i principii in elli sò i stessi. Ùn vulemu esse a terza rota, ancu chjamatu spare (hè vucale hè chjaru?), Leave alone. Se vulete amici, beni, sè stessu necessariu cù questa persona, mantene à un nivulu duvellu, ùn viaghjate sottu à u cuddaru stessu è ùn lasciate micca! Chì ùn ci hè più accessibile è indipindente, pareveru, u più interessu possite.

Hè necessariu di realizà e seguenti cosa, ùn importa ciò chì a rilazioni cù l'anticu bastone, oghje sempre, è prubabilmente staghje l'anticu! E, per quessa, ùn avete bisognu di colpu, ma avete bisognu di pudè scambià, a vita ùn hè micca tantu longa di esse scambiati per parechje. Nimu - cusì n'àutru - "Un locu santu ùn hè micca vacante!".