Antioxidanti in cosmichi

L'antioxidanti sò sustegeni chì prutegginu una persona da e formi attivi di l'ossigenu, è ancu da i radicali liberi. Accustonu in u corpu, generalmente cù l'alimentariu. Per via di e so pruprietà, hè pussibule trovi antioxidanti in cosmichi.

U fattu chì l'antioxidanti anu un effettu rijenevule ùn hè micca pruvatu. Pè preferite per pruteggià i cosmizeti sò da prucessi oxidative in l'aria. A più antioxidanti anu molecule più grande è ùn pò micca intrutu in u corpu à traversu a pelle. L'applicazione diretta di questi sustanziali nantu à a pelle ùn mancanu micca u prucessu di l'anzianu, postu chì deve ghjunghje à u corpu da l'internu.

Hà digià statu pruvatu chì l'antioxidanti anu un effettu curativi, rinfriscenu a inflamazioni è creanu una barrera à i ragi ultraviolet. Hè dunque, l'urientali ideale di l'usu di questi sutteri sò quessi cremes di scatula, sunscreens, emolljenti chì sò aplicati à a pelle dopu à scorcia.

I antioxidanti più famosu in i cosmichi sò: coenzima Q10, seleniu, vitamini such as A, C, E, F, acidic lipoic, carotenoids (lycopene è β-carotene), bioflavonoids.

Vitamina C (altri - acidus ascorbic) - questu antioxidante disolvi in ​​l'acqua. A so prisenza in i cosmiculiche hè creatu da prutezzione di a pelle da l'effetti di a luci ultravioleta, accentu à u prucessu curativi di ferite, favurizeghja a produzzione di colagenu in a pelle, rallighja l'envidu.

Vitamina E (a-tocopherol) - hè dissolutu in grassu. Un altru nome per sta vitamina hè a vitamina di a ghjuventù. Una di e più preziosa fonte di sta vitamina hè l'oliu di germogliu di granu, chì hè spessu aghjuntu à i cosmichi. Contene sta vitamina in l'olii vegetali, chì sò stati uttene per friddi in spalle, in cereali è in mannari bianchi.

Li carotenoidi (licopenu, β-carotene, retinol, etc.) anu dissolvi in ​​grassu. Sti sustegnu accelerenè a guariscenza di ferite, prutegge a pelle da u ultravviu, eliminate a sequenza è a peladura di a pelle. Sò disposti in pigmenti rossi è aranciali di i pianti. Sò ricchi in olivi è extracti di petra d'aranciu mari, zappiani, dogrose, pò ancu esse truvati in l'oliu di palma.

Bioflavonoids (polifenoli vegetali), u so altru nome - fitoestrogeni, perchè sò strutturalmente simile à i estrogeni umani, solu sò d'urighjini vegetali. Sò cuntenuti in u celu, è ancu i pigmenti verdi di i pianti. I fitoestrogeni di un certu tipu sò quasi sempri truvati in i extracti d'acqua di l'erbe.

Superoxide dismutase (SOD)

L'enzyme neutralizeghja i forma attivi di l'ossigenu. In preparati cusmetichi, SOD di pianta, animali o uriginali microbial sò stati. Questa enzima pò esse truvata in e seguenti piante: tè verde, bruzza avvelenata, aranciu marinu, castagna equina, ginkgo biloba, etc.

Coenzima Q

Sta molècula aiuta à generà energia in a mitocondria (culu di l'energia di a cellula), hà propietate antioxidante, è prutege ancu à u danu oxidativu à a mitocondria. Sta molécula hè aghjuntu à i cosmetti anti-aging.

A vitamina F hè una cumminazzioni di l'acidus insaturati (arachidiunichi, linoléichi, linoleicichi), chì hè spargugliatu in a fabricazione di prudutti cosmichi chì sò pensati per nutrimenta, purificazione di a pelle, sopramente se a pelle hè irritata, secca, cun signi evidenti di marchiti. À una cuncintrazione di 3-7%, sta vitamina aiuta à rinfurzà e funzioni protettiva di l'epidermisa, restaurate l'equilibriu di l'hydrolipidu, è per quessa a sozza hè umita, è a so elasticità aumenta.

Panthenol (vitamina B5) - hà un effettu antinflamatori. Hè aghjuntu à i fondi chì sò designati per a cura di rinfurzata è a pelle irritata, cumprese dopu procedimi cosmetichi. Hè ancu un cumpunente di shampoos e balsamelle per i capelli, credi di i zitelli è di u sole, ecc.

U seleniu hè una sustanza necessaria per u travagliu di glutathione peroxidase. In i cosmicululesi spessu additi acqua termale, chì cuntene seleniu o cumplicati di seleniu cistinisi è metioni. Tali rimedii sughjìglianu è moisturice a pelle, eliminate l'irritazione.