Apertura: Senpolia, cura

Stu articulu hè per quelli chì si sviluppanu in u so appartamentu in i viole Umboniè, cunnisciutu cumu di casa: senpolia, cura di elli dumandate un minimu di certu sapè chì sera discututu.

A condicione di a pianta dipende da quale, in chì sustrato hè cultivatu. S'ellu cuntene un compostu periculoso, se hè infatu cù patogeni, hè salinu è simpliciamente pisanti, densu, questu puderia micca solu l'absenza di u fiori in senpolia, u so poviru criatu, ma ancu a morte di a pianta. Un sustratu liatu è permeable à l'acqua hè più apprupriatu per i senpenti. Mesturite ideali sò basati nantu à a turba. Comu additivi à questu hè pussibule per utilizà perlita, vermiculite, muscosa sphagnum.

Hè l'acqua chì hè reguleta cù u polu, hè u funziunale principalu in cura. Per u crescente di fioru è u successu, a qualità di l'acqua ùn hè micca menu impurtante da a qualità di u sustrato. Per spicchera a senpolia, hè preferibile d'utilizà l'acqua chì hè pulita cun filtru di carbone activatu.

L'illuminazione hè un cumpunente assai impurtante. A natura, in u mondu Umbarkianu di l'Africa, a viole sviluppa sottu u canopy di u boscu. Per mezu di i rami di l'arburete sia attraversu una quantità grande di lumine spargugliata, per pruteggià e làcqui di a senpolia da a luz sera. Comu una pianta d'interieur, a citadine duverà esse situatu in locu bè, fora di i quali induve hè pussibule sunburn. In u casu quandu l'appartamentu s'aprevia versu u sud solu, pudete torrente per un pezzu di lumera, traccia di carta, carta bianca. Allora a luce vene ghjustu in a quantità chì i vostri viole sò bisognu. L'il luminazione scelta propria hè a chjave per l'abundante fiore di i violettes di i viole.

Un regula ginirali chì guida tutti i crescendi di una pianta casa: u diametru di u pote di vaghjime deve esse trè volte di più di u diamitru di a curona di a pianta. A Senpolia sta regula hè ancu applicà. Ùn impuse e vostre fiori in tanti pani "per u crescita", hè più spediente per fà u trasbordazione in etere di a pianta cum'è ella criscenu. Hè assai impurtante chì ci hè un pirtore di drenagiu in u fondu di u pezzu, perchè l'acqua stagnante hè perercinoso per e radiche.

L'umidità più eccebile per i viole hè di u 50%, anche in una humitati più bassa, i viole sò credi in successione. E so foglie saranu più pugigghiè è densu, ma i fiori sò pocu più chjucu. L'umidità pò esse aumentata per mezu di umidificaturi di a casa.
U cura adattatu di i viole, ùn significheghja micca solu u so cuntenutu in cundizioni favurevoli, ma dinò a nutrimenta propria di e piante. "Hè megliu per sottu à l'annu", questu hè una di e reguli fundamentali per quelli chì cresce in Senpolia, cum'è qualsiasi altri pianta interni o alloghju. I violetti ùn averanu micca quant'è alimentu cum'è altre bellu fiore, fucsia o pelargonium. Alimentà u polu pò esse qualche fertilizante per fiori interni, ma si deve esse diluted 3-5 times less than indicated in i struzzioni. Per u senpolium, Kemira Lux, Pokon, etc. sò adattati. Semu deve esse ricordati chì si pò fertilizzà a viole ùn hè più prima di 2 mesi. dopu u trasplante.

Tempu di temperatura speciale per a senpola ùn sò micca necessità, sò cunfurmati abbastanza à a stima temperature ambientale cusì. U livellu ideale hè 18-24 gradi. Se a tampiratura hè più bassu, i violettes cresci un pocu più lentamente, ma cun u tempu di fioritura. Ma quandu a temperatura hè di circa 30 gradi è quì sopra, debite bisognu di reducià. À tempurità ghjunghja, a pianta s'apiassera, à volte volandate assai. À l'estiu, u clima caldu poni esse situatu in una stanza cu climatizzazione.

In u violeta di u trasplante, rispundenu grassi à u crescente rapidu è u mandulinu di marcatura attiva. Idealmentu, ci anu da esse trasplantati ogni 6-9 mesi. U trasbordazione di i pianti ghjovani pò esse fatte più spessu - in 3-4 mesi. I senpolii d'Adulti traspurtiti in u listessu pianu o simili. I pianti chì ùn anu micca avè alcuni u so tamjunatu massimu, hè cunsigliu di trasplantà un pocu più di quellu di u prelituu, 2-3 cm. Per i stranieri ghjorni, ci ponu avè centrifugati di centimetru in 3 più largu chì i precedenti.