Attenzione, periculosa: 6 signali chì l'omu si distrugginu

L'omu in a rilazzioni pigghia lu capu. A donna hè spessu cunnisciuta. Ci hè a basa di tuttu u so omu, cunfide in ellu, permette di decisione impurtante è influenza a so vita. À u tempu, sta fiducia o crescenu più forti, enriching the relationship with love and wisdom, o diventa una dependenza completa di u manipulatore maschile chì l'utilizza per l'affirmazione, a violenza psicologica è l'aggressione emotive. È micca necessàricamente un omu hè in svantavulità suciale - un alcoòlicu, un addictu di droga, un rapist. Moralmenti, per distrugge è distrughje pò esse abbastanza decentu, affidativa è adatta cù un tipu di cumpagnu. Chì signali in u cumpurtamentu di l'omu indiate u so effettu devastanti à una donna?

  1. Comparaison. A comparaison, ancu u più inoffensive è quellu chì hè vechju di l'umuri, implica umiliazione è agressione. Un omu pò pompà cù a so mamma (a so mamma ghjera megliu, a so mamma hè più economica, a so mamma hè sempre infertazione di u papa), cù l'anziani (una era clever mistress, l'altru abbandunà sempre à l'amici) o cù altre femme (a donna di u chef hè a vostra età, è u vicinu hè più aggittivu). Sempre truvarà sempre è fendite cum'è un esempiu chì a donna chì duverezza, caratteru o bellezza, eloquentamente suggestion à a vostra imperfazione. Ùn avete solu fà leghje entre i linii: "Ùn ti micca amatu! Ùn rappresentenu micca qualcosa di sè stessu, è devi sempre sensu è cunniscite u vostru locu, chì hè sottu à u pianu! "
  2. Prohibition di cumunicà cù l'amichi. Questa hè nunda, perchè viulenza è restrizzione di i diritti à a libertà di scelta. Un omu, sicuru, pudete chjamà l'amore, in quale ci hè solu un locu per dui o guardi di l'amatorii vicini ("Sò tutti i timuli è l'enseigneranu male!") È l'amici masculi ansiusi ("Sò bisognu solu una cosa di voi! "). Ma voi quì vale à dì à pensà. A categurità di disprezza di dividisce a so donna cù l'altri populi (è sopratuttu quandu vi tocca à amici, parenti o i culleghi) stalla in l'omu di u patrone chì hà pigliatu u dirittu di disponà a vita d'altru. Sò guidati micca in l 'amore, ma da u desideriu di cuntrullà, cuntrolate è manipulanu senza ingerimentu di e persone ch'elli ponu illustraru una donna per l'esclave voluntaria.

  3. Depreciation. L'omu multiplissi per cero i vostri rializazioni è i meriti. U so travagliu pari dalli un divertimentu per i pre-maistri, è a sviluppu rapidu hè pussibile solu perchè a vostra scala di carriera hè una escaliola per l'alchimia. Scrizite i vostri abbinamenti ecunòmichi, fanning the little blunder and blaming the curvature: "Cosa àutru puderebbe aspetta da una donna chì hà ancu un cactus spicciati!" E a vostra hobby addivighjulu ellu per via di u tempu, di soldi è di u so sistema nervu. Ùn ellu vi permette chì ùn serebbe u megliu in u vostru mistieru, perchè in questu casu, hà bisognu di permette per esse un individuu o ricunniscenza a vostra propria mancanza di u vostru fondu. Una persona chì sapi u so valore hè assai difficiule di gestisce.
  4. Patologicu ghjilosu. L'estereotipu impostu da a sucità "un omu hè ghjilosu, per quessa, li piace o teme per perdisce" hè un bagnu malevule. Qualchidia chì hà spicciutu u terrore di un ghjovanu ùn anu mai messu l'amore è i celosi in parechje cun ellu. Un omu ùn ci hè ghjilosu micca quandu ellu ama, ma quandu ellu teme ch'ellu ùn sia micca amatu. E sta incertezza ùn li darà o micca pace. Perchè, se u so minu pensu à u travagliu hè equituatu cù tradimentu, è una scontri informale cù un amicu in a via - una scusa per u maritu per mandà à un detector di menti, sapete, ùn hè micca amore. L'odiu. U Maritu odia à dà per dumandà l'altru, per esse teme di a cuncorsu è per ciò chì vi pudete studià l'esistenza di altri omi veramente amatori.

  5. Imposing un sensu di culpabilità. Un sensu di culpabilità hè u più destrutivu è destruzzione in u mondu. Sussi sempre culpèvule, perchè, per esse sempre intimidatu, incertu è obligatu. Di sicuru, hè assai còmperu per un manipulatore umanu per cuntrollà a "vittime eterna" è senti a so impurtanza imaginaria è significanza. U viottu impostu chjappà a vulintà è a vende una donna in un cordellu, chì vene sempre da punizioni da e mani di u so pastore, perchè chistu hè cumu a nostra psique hè chjubatu - per ogni culpabilia devendrà un pagamentu. È ùn importa micca esse culpabili o micca, avete da esse scusa per ogni passu di piglià, pidendu pirmissu è cerceghja à l'ochji di u vostru maestru, in cerca di l'appruvazioni di e atti perfetti è ancu penseri. Sì ùn avete micca firmatu scusassi è ùn avete micca u dirittu per esse ghjustu, a psiculugia slaviscenza è l'ubbidisazione incondiziale serà u vostru assai.

  6. Hè sempre right. Un tali omu hà dui opinioni: u so è u sbagliu. Hè dunqua un diaggiu constructu (è ancu più di una disputa imparu per a fine di a verità) ùn viaghja micca cun ellu. Sapete ciò chì passa, solu ellu hè ghjustu. Ancu s'ellu sò sbagliati sò evidenti, per ricanusciunu hè sottu a so dignità. Ma hè questu un omu chì umiliate i dimònii è l'utilizza per parènese più forte, significante, megliu? Hè un omu hè difficiule per piace. Tuttu ciò ch'ellu face darà à ridette critica, è u furzà à riimendarà: capelli à ripigliarli, wallpaper à re-pècure, zitellu per rinfurzà, etc. A critica ùn serà micca praticata di l'omu. Hè perfetta, chì significa chì avete da sempre da cambià, ripintelu, rinforza, ricustruisce per fonnu cunnessu.

Tuttu l'altri cartulare di u cartulare nant'à un modu o l'altru si trovanu assai aggressivu. Un omu pò esse justificate a violenza psicologica cun ragiune plausibili: "Pruvate per voi", "Induve sia senza me ora!", "In a nostra famiglia, tutte e mantene in mè". Tutti i so attempti, ellu riceve u listinu di "heroisimu", è in questa misión difficili, in u so parolle, tutti i medichi sò boni. E se a "donna stupida" ùn capisce micca a so felicità, è quantu furtuna hè, quandu hà da esse obligatu - da manipulazione brutali, intimidazioni, chantore, è ancu aggressione maliciosa, chì pò andà da i pezzi. Ma s'ellu si piaceni, u ghjè ellu vole è voli boni. Hè sicuru d'ella! E voi?