Top-7 stile russo, chì i media sbulicati duranti a so vita

In a persecuzione di u sensaziunalismu, i media rigetti per tuttu, è chì a vita di i celebriti russi hè di veru interessu à i so avicanu, i ghjurnalisti spessu "maten" i favori di u publicu. Aghju rigalu nantu à e top-7 stati domestici, "midemmi".

№1. Guf

Un raperu russu famusu hè "sipatu" cù una regulezza inevitabbilità. Ci hè un sentimentu chì, se i ghjurnalisti ùn publicanu micca una notizia cù a tradizionale "Guf morse" durante l'annu, sò privati ​​di bonus è mandatu à esiliu. Alexei Dolmatova "missa" tri voti. Per a prima volta, u rapper hà dettu l'addiu à a vita duranti l'attu di tirrurista in l'aria di Domodedovo in ghjennaghju di u 2011. Ci hè spicchulazione chì sta nova hè spartutu deliberatamenti da i intrucelli, circate di acquistà l'accessu à e pagine di i contatti di Vkontakte. U calculu hè simplice: l'adulescente, dopu videru a nutizia di a morte d'un ìduli, avantaghja in u ligame per infurmazione più detallada, autorizeghja è aghjuste u so login è password à i mani di cura di i spammers. A seconda volta Alex hè statu uccisu in un coltu di auto. Perchè cum'è in una peletta di cinéma di Hollywood, u so car era prunatu da un carrai straneru 16 km da u viaghju di u Ring Road di Mosca. Guf, tentativu per evità una coliszione, pruvò à turnà u rote di steering, ma si pudianu manighjà u mancunu di a strada. U carrettu hà rializatu. Peppercorn in a storia hè u fattu chì assai fanni di l'artistu sò sicuri - quellu ghjornu, u raperu mortu veramente, è in concerti ci hè un doppia di Guf. A suppostia l'agenti di raperu passau à falare, per ùn ùn pagà una pena per cuncerti annulati.

A terza volta Dolmatov muriu da a sobredosi di droga. A ragiunazione di sta era a detenzione di l'artistu in u duminiu di u Yakutsk, durante ellu chì i tracci di drogu era truvatu in u sangue di u rapero. L'aderenti di a tiuria sò sicuru - i infurmazioni ghjuridichi à l'aria interrogatu u pseudo-Guf. U veru hè mortu!

№2. Nikolay Rastorguev

U capu di u gruppu "Lube" sò spessu chì refuta rumore di a so morte. A prima menciónu di a morte prematura di l'artista hè data di u 2009. Doppu, u frontman di "Lube" divintò vittatu di accidenti, mortu di cancellu è un attachecciu. In u 2016, Rastorguev fù attribuitu a morte in una stazzioni d'australe. U musicali hà presumatu cagiunatu è hà ricivutu un capu di forte forte, chì diventò a causa di morte.

Ntô giugnu di u 2017, Nikolai hà deve miss un concerti in Tula per i prublemi di salute. U vocalista era urgamente imminiscitu, i media attribuìanu un attachecciu à u frontman, è u paese in tutti cunfrui in anticipazione ... In fattu, a ragiò di l'ospitalia era l'arritmia relatata à età.

№3. Alla Pugacheva

A nutizzia di a morte di a attore legendaria in 2016 scucitò u paese in tuttu. Parenti chì ùn anu nigatu micca i tristi notizie, ritratti di u funerale è intristitu Maxim Galkin, i stessi articuli nantu à e pagine di media autoritariu - a notte nantu à a morte di a Diva pareva assai persistenti. Studi primi di i prublemi di cori avianu più aghjunghje una tristezza di verità. Infatti, l'artista hè vivu è bonu, hà duie figlioli è, in uttulu di u 2017, hà ancu cantatu uni pochi di i so famosi canzoni à u Festival Internazionale "Heat" in Baku.

№4. Grigory Leps

In 2011, Grigory Leps hè mortu quasi di una sfurzuta à l'ulcere di u stomacu, è in u 2012 u canali NTV annunziò l'artista perchè a cirrhosi di u fieru. In a reta tarritoriu iniziu una polemica torrenti nantu à chì l'artista hè sempre vivu o mortu. Hè un funerale. Doppu a so morte, Gregory hà amparatu durante a tour in Vladivostok. U cantante da u stadiu aghjunse a NTV pè PR, è poi, cù u pubblicu, truvò parechje più di malatie "mortali": a tose crònica è u nostru pezzu. À quellu ghjornu, Leps, u nomu di l'artista, hà mortu veramente.

№5. Alexey Panin

In April 2016 Alexei Panin hè statu "enteratu" da i media ucraina. E quantu Essèndusi sottu à a rota di u carru, l'attore à una grandi veloce hà trascinatu versu a carità viulente è hà pigliatu cù un camionu. U cunnuttore di u cammellu era ligatu assai, ma Panin ùn pudia micca surviglià. Hè interessante chì sottu a news journalist riferite à i siti russo.

A notte triste hà pigliatu l'attore durante una sera in u Territori di Krasnodar. Panin bevira u tè cun un pastele in u locu, quandu ellu ricevutu i chjamati da amichi è amici. Dopu, l'attore hà dettu chì a risata iniziale hè stata rimpiazzata da preoccupa, perchè a notizia hà avutu ancu a veloce di u quale Panin hà trascinatu.

№6. Andrei Makarevich

A versioni di stiddi precedenti, Makarevich hè statu "morte". Immediatamente in dui posti: nantu à u trenu, è à u vostru accessu. Per a prima volta, a notte di a morte di u cantanti figghiau nantu à u situ web di u Festival Grushinsky o 6 di luglio, 2016. L'attu di statu supratuttu morti u trenu. A nutizia hè subitu ripigliatu da a "stampa gialla". Hè curioso chì certi risorse di informazioni, riguardanti u stessu situ di u festivale, aghjunti à a morti attore in l'intrata. L'Approaches Makarevich hà denuncia rapidamente l'informazioni annantu à l'assassiniu, è l'amministratori di u situ hà prestu annunziatu chì u risorse hè statu pirate da i pirate.

№7. Valeria

Cù u suttumette di i media ucraini in u 2016, a reta di difendate a notizia di a morte di Valeria in un accident. Joseph Prigozhin ùn hè micca furtunatu: nantu à quellu ghjornu malatu, u pruduttore era in u carru cù u so amatu, è, per via di l'accidentu, "hà stete in curingu intensivu". Smolensk i ghjudizzii scelteu u locu di l'accident di a strada. A sposa corse da a strada in alta veloce. In una slippery track, u carru chjode cù u "Kamaz". Valeria muriu nantu à u puntu.

U ghjornu X, l'artistu è u so maritu anu in Londra, preparanu per u cuncertu è ùn anu micca adivinate ciò chì era in questu momentu sottu un pile di metallo in nance vicinu Smolensk. In l'Instagram, i cònjude sprimianu i so gratitude à tutti chì ùn eranu micca indifferenti è dettu chì a nova era una minzogna.