Buzova, Nyusha e Rudkovskaya danced Lezginka per Kadyrov, video

Aieri in Grozny hà sbarcatu una stella in attrazione di rapprisentanti di u passageru modellu di u metruvillu. I visitori si prisentonu una ospitorevuli riserva, organizatu da u capu di a Repubblica Chechenia Ramzan Kadyrov.

L'ùltima notizia per 24 ore hè infurmata in Instagram per leione secular di show business.

Ramzan Kadyrov fù visitatu da "Doma-2" è Moschea di Bohèmia di Mosca

Lu culprit di a celebrazione era a figliola maiò di Kadyrova Aishat, chì sta vultanza prisenta a so nova coleta di vestiti di noite.

Yana Rudkovskaya, u ubiquitous, hè statu vuluntariu à l'aiutà in stu successu, senza chì nisun'imminenza impurtante hè statu capunanzu. Yana hà diventatu l'albergu di a sera, è ancu danced lezginka cù u raperu Timati, chì era ancu frà i ghjente.

Oghje cù elli, Olga Buzova, Yevgenia Feofilaktova, Tatyana Navka, Alena Vodonaeva, Anna Khilkevich, Svetlana Bondarchuk, cantante Nyusha e assai altri bellezza glamorosa volonu à Grozny. I lotti cuntinuaru per piace u ospitu abitanti, in ballu dramaticu di i danchi cecachi naziunali. Per fassi cù i tradizioni, ognunu era vistutu di vestiti longu, è e tene si sò stati attaccati cun pieni.

U performance più graciousu di u lezginka hè statu ricurdatu di Olga Buzova, è u danza di ciuditu di Rudkovskaia è Timati hè statu unanimamente ricunnisciutu da i visitatori cum'è a più incendiaria. I seguenti di Yana èranu in piacè è cumplete i so favourite di Instagram cu appruvendu cumenti:
Wow! Inesperatu, mi diceraghju ... Ma ùn pare avellu cool!
Yana! Ti and Timati? Questu hè definitu u video di l'annu!

In modu, alcuni subscrittivi particularmente meticulous Rudkovskaia amparatu sottu a so vistitu chic ampliata è avvedenu à felicità à a moglia di Evgeni Plushenko cun prima addiziunamentu à a famiglia.

Parechji fanatichi di Olga Buzova ùn si sò micca stati perspettivi:
Bella è brava, isciutu è danced! Hè fattu! U vestitu hè bellissima!
Olya, hè assai bella in stu vestitu)

Eppuru, sicuru, ci era ancu quelli chì avianu l'arrivu di l'esclusini di Mosca com'è un fawning evidenti in fronte di u guvernu chechenu. Un sbilievu particulari era causatu da a prisenza di u cammellu Olimpicu Tatyana Navka in sta succissione pianosa chì ùn hè micca tutta apprufittata per ella.

Ma, sicondu qualchissia pò esse, l'avvenimentu passava veramente cun un esemplariu di stilisticu fabuloso. U salone fù stilatu cum'è una caverna di Aladdini da "Milicientimenti è una noite", è e tàvule cascàvanu cù una grannizza di prudutti refinati.