Cumu hè un figliolu, se a mamma hà truvatu altru omi

Dopu a disgraziatu di e rilazione è u divorziu, a vita ùn finisci micca, è in un puntuu, a mamma hà cuncipitu l'omu di i so sogni, chì, in u so parente, pò facilmente rimpiazzà u figliolu di u babbu. Ma, sfurtunatamenti, u zitellu ùn hè micca sempre listessu per cambiamenti dramaticamenti in a famiglia è ùn pò micca sparte cù a so mamma u so gioia. Chì deve fà? Per sacrificallu a vostra felicità? È sò stati modi chì ponu scrivite e so correczione è facenu a so chiarità per esse un figliolu, se a mamma hà truvatu un altru pudettu è cumu fà l'amici cù u futuru padrastu?

Vita di una nova pagina.

In u nostru tempu, un cuncettu cum'è una sola madre hè cunsidarata cum'è cumuna. Comu regula, hè pocu rari, dopu à u divorziu, u zitellu resta cun u patri. E in generale, spessu sottu un brevi in ​​relazioni, l'omi solu "stràccia di u so passatu" è, strana cum'è è, stopping a rilazioni cù a so sposa, un omu pò sminticà di u zitellu, chì hà sappiutu di criscinu. I ragiuni per questu spartimentu sò assai, è u risultatu, cum'è sempre, hè unu - una donna solu prende un zitellu, pruvatu d'esse per ellu è a mamma, è dad, è l'amicu amicu. Ma un ghjornu si ritrova un altru omu. St'omu hè dispunìbule per esse cun ella è educà u so ziteddu cum'è u so propiu figliolu. Ma in questu momentu, una parte significante di e donne sò affruntati da u prublema di cum'è un figliolu, se a mamma hà un altru omu è cumu adattà u zitellu à un novu membru di a famiglia, à dì un omu chì prova di pruvà à u rolu di un novu babbu. Torturare cù stu prublema, parechje marta sò pronti à rinunzià a so felicità è esse solu per a fine di a calmesa di u so zitellu. Ma ancu ci sò dinù omini chì, anche u scontinttu di u zitellu, pruvate, in ciò chì avissi micca succidutu, per affirmà a so vita persunale. Ma, sfurtunatamenti, questu porta un gran numaru di prublemi è cunflitti à a famiglia. Di sicuru, datu in sta situazione cunsigliu universale per u figliolu, mamma è u patrughju hè impussibile. Ma pruvate à risponde à e quistione chì a famiglia face in quale un omu novu hè statu apparse, avemu da pruvà.

Sò un "ziu" o "dad"?

Sta parolle, sta parolla, hè a più estimulante per u zitellu. Certu, un figliolu pò chjamà un omu da nome, ma in a nostra cultura hè cumuni per chjamà u so padellu "daddy", questu modu, mostra u so rispettu per ellu è ricunnosce u so rolu in a famiglia. Ma, ùn dicenu micca, ma in una situazione tali u zitellu hè megliu per stabilisce per ellu stessu quantu hè megliu chjamà u so patronu. Hè per quessa chì ùn averete micca fà presse à a vostra mamma à u to figliolu, anch'elli, un zitellu hà caputu un omu assai megliu chì una donna, ancu s'ellu hè a so mamma. Solu apprufunnitu per ellu stessu l'impurtanza di questa persona, u figliolu puderà chjamà "papà". A strada, se un zitellu veni obligatu à chjamà un altru omi un babbu, pesa una confusion tremore in a so testa. Dopu tuttu, sì stu omu hè u so papicu, quale hè quellu chì hà chjamatu chjamà questa parolla. Inoltre, tuttu hà bisognu à esse amatu per u babbu, è di a mamma. E questu significa chì si a mo mamma hà truvatu parechje papà, "anzianu babbu" ùn deve esse micca fatta da l'amore? E quarchi dui patri need love a stessa manera? Tutti issi discorsi tormentanu u zitellu è ùn permettenu di decide. Hè per quessa chì solu u tempu è a pacienza pò causà a fiducia di u zitellu è l'affettu per u so patronu, è ùn valenu micca a prumessa perchè micca cusì à a mamma.

Cumu hè necessariu di cumincià?

Hè sempre bisognu di ricurdà chì ci hè necessariu di formate una relazione cù u padru di pascolo prima ch'eddu principia a vigliacchera cù a so mamma sottu un terre. Sta stampa preparatoria pò aiutà facilmente aiutà u zitellu per accede à u novu omu in a vita di a so mamma è sentate a salvezza di questu vicinariu. Per fà questu, u figliolu vò à vede stu omi quantu sempre pussibule, cumunicà cun ellu, è pruvate truvà un interessu cumuni. Ma ùn pruvate à u primu ghjornu per circà l'interessi cumuni, perchè ùn pudete cunnosce micca una persona cù u tempu. È a mamma ùn hà micca bisognu di empressione à u so figliolu per cumunicà cù u so amicu. Tuttu putissi passà tranquillu è in un ambienti amici. Ci hè bisognu di fà lascià ghjustu quì vicinu. In modu, l'avvenimenti constanti è tuttu ciò chì cun elli sò ligati per aiutà à rallè l'amici. À questu stage, 10 minuti sò abbastanza per u zitellu per esse solu cù u futuru padrastu.

Cumplassi.

I primi misi di vita, dopu chì un pienu pare parechje in a famiglia, sò cunziddi u più difficiuli, solu per u papa novu fattu è per u so figliolu. Dopu tuttu, l'omu ùn hè abituatu micca solu per u zitellu, ma ancu a donna. Eppuru, anchi questu, hè bisognu di prestu attenzione micca solu per l'omu, ma ancu à u figliolu in quantità equitivu, perchè u zitellu ùn hà micca un sensu di gelosia. Hè impurtante ancu chì u zitellu pò sincerà chì ghjè amatu è apprezzatu, nè cercatu nunda, è micca solu cù a so mamma, ma ancu cun un cumpagnu di quale ùn hà tantu tempu hà truvatu. Hè nutate è u fattu chì i zitelli sò adatti à u "babbu novu" moltu più veloce di i zitelli sottu à l'età di 3 anni, inveci di u sessu di u zitellu. I i zitelli più ghjovani è i adolescenti anu à aduprà rapidamente à i cambiamenti in a cumpusizioni di a famiglia - hà digià a so vita di a so vita è a cumprinsioni di cumu si sò tracciati trà e persone. Ma in u questu casu, u padellu ùn deve micca solu fà u zitellu à avè simpatia è rispettu, ma ancu per interessa. Di sicuru, u grandi vantaghju hè chì hè assai più faciule per guadagnà a fiducia di un stepson chì pasciuti. Hè più difficultu cù i carusi cù 10 anni. Hè in questa età chì i figlioli sottuponenu una fase specifica di sviluppu cù un sensu di pruprietà. U picciuottu pò accade in cunflittu per via di a lotta per l'attinzioni di a so mamma. Perchè, avèndulu sappiutu chì a mamma hà truvatu un altru omi, u zitellu pò andà in panicu è cercanu in ellu stessu. In questa situazione, hè necessariu pruvucari à u zitellu u so iniquità è per fà in una forma assai accessibule è cunflittu. A strada, u padellu di stu casu, ùn hè micca necessariu di mostrarà a vostra pusizioni auturità, accettazione diretta è e parolle - questu hè chì aiutà à stabilisce u cuntattu cù u zitellu.

Uni pochi cunsiglii chì esclarari a manera di essiri un figliu in questa situazione:

1. Un zitellu deve bisognu di capiscinu chì una relazione amica cun u so patronu ùn ci duna micca amuri à u vostru ausente è u babbu.

2. U figliolu deve capisce chì per a mamma è per ellu un amicu hè necessariu chì pò cumunicà cun ella ind'u ugguali. E questu amicu, hà trova in a fàccia di l'altru omu (patrone).

3. Ùn ci micca ghjallati avvenimenti. Hè necessariu di truvà funziunalità pusitivi in ​​u novu babbu è micca i negativu. Dopu tuttu, in tutti ci hè una cosa bona u più chjaru hè di cunsiderà.

4. Tutti i prublemi sò stati resolviati per e negozii, è ùn anu ingeratu cun u so patronu per i so novi reguli.

5. U ghjustu, u padru hè ghjustu com'è u zitellu stessu, perchè u figliolu deve esse entrutu è ùn esistassi micca. Harmonia ùn vene micca vinutu immediatamenti. Per fà questu, serebbe bisognu di fà i prudutti joint. Solu in questu casu, sarà pace è intrududu mutualmente in a famiglia!