Attrici di l'Italia: Monica Bellucci

Monica Anna Maria Bellucci hè un modellu di moda italiana è attore di cinema. A zitella nasciu in a citta provinciale di Citta di Castello in settembre 1964, anche u terribbili diagnosi di a so mamma - infertilità, è era un figliolu benissimu in a famiglia.

Infanzia è ghjuventù

A famiglia ùn hà micca assai ricchezza materiale, ma l'amore, l'aumentu d'attenzione è cura di i genitori spannavanu sta fossa. Cum'è esse squadra, Monica in l'affrontazione cù i so pari si sappiutu à temperà u so caratteru. Idda, cum'è a prima bellezza di l'scola, odiò a tutta mità femina. Parechje sò di zitelli sò di pupulazione, ma Monika vulete diventà l'avucatu. In u 1986, stu sònniu cumincià à fà realità: fù ammessa à studia à l'Università di Perugia (facultatività - jurisprudenza).

Dopu una excelente data esterni, Monica hà fatte un capu di travagliu in u mondu di a moda per pagà i so studii. Ma i diseggituri Dolce è Gabbana inventenu una ragazza bundanza per travaglià in l'agenza mudelaria Elite in un annu. Dopu questu, abbanduneghja i so studii è hà pigliatu a so carriera di mudellu. Tuttavia, a carateristica di a carattere di Monica hà sempre in fronte, in u 1990 oltre à u cinema. U so primu travagliu - stu rolu episodicu in parechje filmi - ùn hà purtatu à Monica Bellucci assai successu.

U primu successu in u cinema

Ma in u 1992 anu parechji cambiamenti cardinale: l'eminenti Francis Coppola involuvanu à Monica per un rolu in a film "Dracula", induve ghjera a sposa di Dracula. In u periodu 1992-1995. Monica hà stella in u filmu: "Eroe", "Destino stubbornu", "Snowball", "Joseph". In l'annu dopu, 1996 à l'attrice Monica Bellucci hè un veru successu. Per u travagliu nantu à u rolu di Lisa in a pintura "Flat" Monica hà ricevutu l'"Oscar francese" (nomina "L'Attrice Promettente").

Gloria d'una attrice di prima classa

Mentre filmava in a movie "Apartment", Monica fubbeu u famosu attore Vincent Cassel, dopu hà fattu u so maritu. Una altra travagliu hè stata l'accionu film Doberman, dopu l'apparenza di a cinta nantu à a big screen in un gypsy chjamatu Nath (u rolicu di Monica) tutti l'omu francesu s'innamora.

In u 1997, a famosa attrice Monica Bellucci hà stella in trè film, è in u 1998 - quattru. Da u circondu di u mondu, ella ricevi proposammi per filmi, ma ella hè assai esigenti nantu à l 'invitazione è prova di sceglie solu i roles chì u so talentu brillanti pò figuranu davanti à l'audienzia in tutta a so gloria. Duranti stu periodu, u mudellu, cunnisciutu in u mondu, hà ricivutu a gloria d'una attrice di prima classa.

U pittura "Malena" palesa u talentu di Monica Bellucci in tuttu u so splendore. A bellezza incantevule è l'attuali di l'attrice, cù l'attu, hà guadagnatu u cori di i critichi è di l'especettori. In u 2001, Monica cun l'amicu cù u so maritu anu starratu in a film "Fratellanza di u lupu", induve hà realizatu brillantamenti a rolata di Sylvia.

Allora era u travagliu in u film europeu più caruu di l'annu "Asterix e Obelix: Missione" Cleopatra "» (2002). U ritrattu "Irreversibilità" hà datu alloghju à parechje scuperte diverse, è l'scena di a vintura brutta muruta pare chì era cusì realista chì certi spettori in a dimustrazione di a film in Cannes hè cascata. A Monica ammessa chì era scantu di riviseghjà sta filma.

Allora vinia u travagliu in i ritratti: "Lenti di u Sun", "U ricordate di mè", ancu dui filmi "A Matrix". L'attrice ùn manca in i cintesi di un genre è hà starratu in un film difficiuli "La Passioni di u Cristu".

Famiglia felice

In a famiglia di Monica Bellucci in u 2004 anu un avvenu aleguru: nascì una picciotta chì hà ricivutu u nome Deva. In u stessu annu, ci anu filmatu cù a participazione di a mo mamma: "Ella mi detesta", "L'agenti secretti", etc. In u 2006, l'audienzia puderia vedere Monica Bellucci in i dipinti: "Cathedral di Pedra", "Shaitan", "Napoleone". È in u 2007 - in u filmu: "A secunna respira" è "Dispara à tutti". In u 2010, Monica deti nàutru à una nova picciotta, era datu u nomu di Leoni.

A data, Monica Bellucci hè una figura assai mpurtanti in l'attività mudeli, è in u falatu di u 2011 hà addivintatu a faccia di Oriflame (a serie di "Velli Royal"). Indubbiamenti, in a prima "attrice di l'Italia" Monica Bellucci hè! Ùn mai ùn si permette ci piace à i so cumpagnie è i travaglii novi.