E utilità di a biera

Cusì crede chì a biera aiuta à aghjunà l'appetite, accelera u crisu è u sviluppu fisicu, rinfurzà a salute generale. Una volta, cum'è qualchì websites di dicenu, era ancu datu à i zitelli. In l'Europa medievale, i sanatorii pruvate per trattà a birra cù diversi malatii. Hè stata presa com'è una midicina di espansione di u corpu, malatie di rimanni è, in generale, u sistema urintuariu. Cridianu chì puderia aiut a normalizzar u sonnu, eliminanu l'asma bronchial è risolve i prublemi di a pelle. Ma pudete sperà i pruprietà utili di a biera, vi screnu da l'articuli di u ghjornu.

Quandu u cholera raghjò in u mondu, a biera era drunk as the principal agent preventivante. A strada, i pruprietà di a coperatura di a cervela sò stati cunfermati dopu cun fatti scientifica. U microbiólogo, u Robert Robert Koch, u scrittore di u bacillu tubercle, hà sviluppatu esperimenti cù chilera vibrios, in a quale sò morse sottu a influenza di a biera.

Propizziu utile.

Oghje, i pratichi chì creanu chì a cerveza hà alcune qualchì capacità positiva. Ma à u listu tempu spiccianu chì a biera attuali à u gustu, a cumpusizioni, u culore è l'impattu in u corpu umanu hè tutte e diversu di u pruduttu chì era drunk nel Medievu è in u Mondu Antico.

Chì i medici è i rapprisintanti di a industria alimentaria dicenu di a bè d'oghje?

  1. In a birra, chì avemu amiglianu oghje, hè assai pruduttu è pocu sodium. Pò esse drisse solu in moderu à quelli chì sò furzati à limità in u cunsumu di u salu per l'hipertensione.
  2. Cerveza ùn hè micca diffirenti da u zulu di zuccaru simplice in u so cuntenutu di elementi di zinc, cobre, ferru, fòsfu, magnesiu, potasio. Ma un vetro di zuccaru d'orangeucci hè cunzidiratu un tipu di simbulu chì ncorpura un stiltu di vita sana.
  3. Birra cuntene un gran numaru di vitamini B2 è B1. Hè cuntene vitamine in a forma chì hè assbitata faciule da u corpu. Un litru di cervia pò furnisce à u 60% di e cose di u corpu per a vitamina B1 (thiamine) è B2 (riboflavinu).
  4. In a birra, l'acidu ascorbic cantu hè aghjuntu à prevene l'oxidazione prematura. In u stessu litru di cervia cuntene casi u 70% di l'ingestru di ghjornu di sta vitamina. Per cumprà u duminiu di ghjurnale per l'àghjuli follicle è nicotinic, bisognu di beie solu a mità di vetru di cervecita.
  5. U cumpusizioni di a biera cure l'acidu cítricu. Apri a l'urina, chì aiuta per aiutà a furmazione di i peccati in i rizzi è i duchi.
  6. I cumpunenti più preziosi di a cervia sò cumplicati fenolichi. Hannu un attu di avvirtimentu annantu à a furmazione di trombosi, nurmalizà u scambiu di lipidi. E questu significa chì, per quessa, sò stati prutiggiati da i copre è l'attaccu di cori.
  7. A cerveza cuntene carbon dioxide. Stimulates a secrezione di u stomacu, u flussu di sangue in i rizzi, pulmunni, fegate è musculi. U diossidu di carbonu mantene da intoxicazione prematura, chì ùn permettenu micca di vìviri a cerveza rapidamente.
  8. L'impurtante abilità di sustanzi sivirsi di u lupu hè in una calmazione è una succissione ipnotu. Hè ancu una propietariu bactericida.

Pruprietà casciulli.

  1. Cerveza, à tutte e so pruprietà utili, dà una pesura pesche à i vetbi è u cori, chì, à causa di l'addiction à u so usu frekwenti, travaglia in modu di emergenza, sottusugazioni. A dimensione di u cori s'incentora, è u cori di "cerveza" pò escevolvi, cum'è se chjamatu spessu. In l'ambienti di roentgenugia, stu fenominu fu chiamatu "capped calze". Ci hè carattarizatu da flabbità di u cori, questu organu diventa "saggy". Hè difficile per u core per fà u so travagliu. In u corpu, cumu tutti sanu, tuttu hè interconnettuatu, perchè ùn solu micca u cori è i vini sanguini soffrenu, a pisu anche agisce ancu à altri organi.
  2. L'organamentu maschile dopu à uni parechji cervaghji di a cerveletificà una sustanza chì prutiste a generazione di l'hormone sessu, chì hè cunsideratu cum'è principal per u corpu femminili, testosterone. In u risultatu, l'hormone femminili sessu accuminzaranu a furmazione. I lupini sò ancu un suminatu d'analogues di a pianta di l'hormone femminile - fitoestrogeni. Sì stu statu di l'affari cuntinueghja per un pezzu tantu, in seguitori l'oramale di i glanduli di u mammariu è una estensione di a pelvis. E donne, se cumminciate di abbianà a birra, pò assicurà un cane di mama.
  3. Ci hè una opinione chì a biera da a crescita a cugliera, ma ùn hè nunda più chì un mite simplice. E si sviluppau quandu anu usatu una birra prodotta in u locu cù un livellu di u spiritu, chì era una cosa reminiscente di kvass. Sì una ghjovana mamma, cresciute u so zitellu cù u so lattu, cumincia à fà a biera di fàvula muderna, pò esercitarà seriu a salute di u zitellu.
  4. Semu, essendu cunsumatori senza cervecita di a biera, ponu cunsiderà cum'è un pruduttu di calori, ma questu hè micca cusì, teni calori più pocu ca, per esempiu, in latte, in fabrica di soda o di zucchero. L'unicu, a cerveza eleva l'appetite, è manghjaremu più di l'avemu bisognu. Hè apparentamente, questu hè chì pruvucà a biera da esse classificatu com'è "beviu". E amatori di a biera da cervecita da u tempu immemorial eranu soprapessi.
  5. Ci sò pruprietà di una attività calmanti, ma pudete messu di l'altra banda. L'omu si usa à a so manera di rilassate è ùn pò micca imaginate u restu senza una buttiglia di cervia.

E quantu bèie di bè?

Probabilizente, u lettore hè tutta a pèrdita è pensa: o piglia a bèfia o ùn bè micca, è se mi vogliu, quantu? Quale da dosi di cervexa hè cunsiderata salvista per i medichi?

E, assai probabile, u lettore hà da piacè à amparà chì vi pò ancu beure cerveza. Solu una misura - sopratuttu! Solu 1 litru di sta bè, cù una forza di 3 à 5% di alcol, aduprate 40 grammi d'etanolu in u sangue. Questu hè u massimu di prudutti alcoolichi, chì ùn ponu micca dannu a salute. Dunque, se ùn avemu micca parlatu di u massimu, ma di a tariffa media, hè megliu per limità in una buttiglia (0, 5 litri) di cervia, è micca di ogni ghjornu. Tutti issi càlculi sò sensesi, quand'ellu venga à a biera di forte (cun ​​un cuntenutu di alcoħolu di u 12%). L'usu di una cervecita cum'è questi nantu à quantità pò esse tastà effetti tossà.