Una nova vita per l'omu mudernu

Ogni vincitore pruferitu una frasa sacramentale: "Dopu u luni, avemu principiatu una nova vita per un omu mudernu!" Ma solu un pocu persistani seguitanu a stallazione, a maiò, però, volta ancu à u disgustatu, ma simplici è cumprendi di manera di vita.

È cusì mi vulia cambià qualcosa ... Cumu impurtante si cambienu a vita per noi? Cumu rispose à elli? Quandu s'implicerà è induve principià una nova vita per un omu mudernu? A vaddi di a primavera - u tempu di più rinuvellendu l'annu - avemu amparatu specialisti nantu à i cambiamenti di vita in a nostra mesa di stampa tradiziunale.

Bulat Okudzhava hà dettu chì tutti volenu cosa di succede, è tutti sò teme chì qualcosa succede. Chì ghjè a nostra bisognu di cambià, chì avemu bisognu per elli? U cambiu hè u catalettu per a vita pirsuna di una persona. Dunque, una persunale, auturizata, assicura sempre per a rinnuvamentu. Ma micca tutti i mudelli sò benvenuti. Ùn hè micca un accidentu chì a maladira chinesa dici: "Devi vive in l'era di cambiamentu". Ancu persone forte, ancu in situazione difficili, pò truvà qualcosa utilità è positiva per elli.

A più chjaru hè di ricurdà quellu chì in l'autore sviluppu, cum'è in l'scussi: quantu l'aire hè quellu, à una prufundità è immersa. Questu significa: per piglià novi viaghji, hè impurtante di capiscenu s'ellu averebbe risorse solu per surviglià i cambiamenti in a vita cù u minimu pèrdite.

U cambiu hè necessariu è oblicu. Sò cunnessi cù u fattu chì una persona hè una parte di u spaziu spaziu chì a menzione. Sò natu per u cambiamentu, anu destinatu à u nostru cultivamentu. Ma cumu per fà questi cambiamenti in a vostra vita dependa da a persona stessu. Hè sèntu ch'ellu hè necessariu cambià u so modu di vita è cumincià una nova vita per una persona moderna, pensendu, avvicinà l'avvenimenti, o hè stubbornly chì cammina in u caminu chì hè pisatu? Questu determina u so destinu è più di sviluppu. Ogni piriu di a nostra furmazione è cambiamenti preparalli u stadiu sussegwenti di a vita. Sè oghji attranu correlativamente in un intervallu di tempu, in u futuru avemu avutu l'uppurtunità di rializzallu sè stessu.

A persona hà duie dumande basale: l'estabilitati è u cambiamentu. U nostru passatu è prisenti, è dinò una nova vita per a persona moderna, stabilisci a nostra parsunalità è ci face ciò chì seremu. Se cambiassi, avemu aduprà l'ignurita, a stabilitati famigliali cunvenutu sarà pienu, u novu hà bisognu di utilizà è d'alcune adatta. Per quessa, tuttu u tempu avemu virimu in una cuntradizioni: è vogliu una marca novu, è scary.


In a vita di qualsiasi persona, almenu una volta ci era una situazione "routine sucked", quandu ancu u baghonu ùn cede di fà rallegramentu. Perchè sta succeta?

A maiò spessu, questa succede perchè a persone perderè vista di u propiu è u significatu di a so vita. In contraste, com'è un esempiu, pudete smarete e persone creativa. Chì ghjè u sicretu di a so longevità? In u fattu chì sempre si stabileru novi scopi è ghjustificate, andàvanu à un sognu chì mai hà micca permessu di rilassate è perchè interesse in a vita. Hè per quessa chì hè bonu per tutti, ancu in u travagliu d'ogni ghjornu, per truvà qualcosa di novu è di custruisce una nova vita per a persona moderna.


Stu piriudu di u mumentu hè un respiro, chì, cum'è i cambiamenti, hè ancu necessariu. Ella nos prepara per un novu giru di destinazione. Oghje, in queste periodu, preferite indulge in apatia, diventate pisanti in a risposta, noi o ùn vole micca nunda, o ùn pudemu capisce chì esattamente chì vulimu. Ma in questu tempu hè impurtante ùn ùn sitate nantu à u lettu, ma mantene u nostru u nasu in u ventu è almenu qualcosa di fà. Per esempiu, andate in un locu, vai, vai in un viaghju di cummerciale, per i corsi di ricerca. Pudete cumu truvà u vostru amatu esattamente induve hè oghje più rendu à và, o ùn ci hè una nova perspettiva di travagliu in u locu induve ùn deveru micca solu.

Chiddu chi determina a "apertura" per cambià, o, perversi, a vuluntà di cambià nunda?

Spessu, certi porsi sò assuciati da malatia. Per esempiu, cù a malatia di i rilievuli sò ansiusa, cù prublemi cù u furu, anu teme di a vita, teme di morte. I cambiamenti in una nova vita per una persona muderna sò spessu temuti da i pulmonari. Ci hè chì, rinforzendu a salute, pudete automà u automaticamente di u scantu. Quandu i sughjetti sò vinuti per mè in a cunvezione cù tali prublemi, averebbe bisognu di cunservà - dopu à u trattamentu di u scantu. L'attitudine per cambià deprezza in parte à u temperament. Flegmatique e malincunicu spessu assumanu in pena. Per impidiscia di sta succorsu, hè impurtante di cunsiderà u tempurali da una età curretta è educate à u zitellu. Ma e persone furtifichi sò veri fatalisti, chì ùn solu ùn aspetta à cambià, ma pruvucalli. A gente Sanguine li piace à cambià, sò carattarizati da inquietude, interesse versatili.


Ùn aghju micca l' idea di dividinu e persone in i tipi. A psicoluggìa muderna hà in l'arsenale di tanti mètudi diffirenti per a tipulugia di l'individuu, chì pudete cunfundite quantu à quale ti appartenenu. Mi piace di studià l'ambienti suciali, a persona è l'ambienti di una persona. Pudete, sicuru, assume chì i nomi sanguinsu è colesteri s'adattavendu più à cambià, ma à u stessu tempu, u classicu Flegmatic Bernard Shaw era un vittinu àvitativu è una persona creativa. Mi pare ch'ella hè tutte di a cose. Yu Kozeletsky in u so travagliu "L'omu multidimensionale" hà scrittu annantu à un rigalu speziale, qualità persunale chì chjamà transgressività, chì significhe l'abilità di una persona per andà appena alle di i so autudifici.


Pudete riferisce à a classificazione di stili di vita, sviluppata da i psicologi. Ci sò parechje chì stabiliscenu ghjoculi specifichi è ghjustificheghji, ma ci sò quelli chì campanu oghje ghjornu, ùn circustenu i cambiamenti globale, alcuni cosa assai. Inoltre, finu à u stessu mètuu, si và riesce, scrivendate l'ostaculi sopra à a strada, è l'altru cammina rigurosamenti l'obstaclesu è i rinculi scuriti. Hè impurtante ancu quantu a persona si rializzeghja è vole di cuntrolla tuttu ciò chì passa. In i piani più ironici, imprevistenu circunità pudianu invadi. Allora l'unu chì si cumpone sempre solu cù a cunfurmità cù u so pianu hè assai più sternatu chì quellu; chì hà una certa quantità di aventuratu, ùn cerca micca di cuntrullà tuttu è tuttu. Ancu tuttu oghje chì si stalla in una persona, questu hè per chì tutti pò avè sviluppatu partiti distinti è inizià una nova vita per una persona moderna.

Puderaghju dividisce i ghjente in quelli chì cercanu una passioni in a vita, è quelli chì evitenenu situazione stressanti è si fate per stabilità. S'ellu hè prisente in a vita, da più è più chjaramente è correctament, ma ancu ùn sò micca cimi, aghjettude di sensazioni. L'ultime hè più frequenti per e persone periudi risicatu. In regula, questu hè duvuta à l'experienta di traumatizazione - vi sente più vivu quandu avete supremu una situazione di vita difficili. Qualchissia per questu hè impegnatu in sportivi estressi, quarcunu queria in amore, in corta, fa qualcosa chì viola u cursu naturali di a vita. Allora u tocanu l'alte vibrazzioni, à qualchissia chì invigeria e, cum'è si stà, agite. Certi me cumpagnii di dì: Ùn aghju vintu, è pensavvi ch'elli mi sguassate di l'aspertu. E di rimpruverisce cù questa persona succede chì ùn hà micca sughjornu, è questu cambia a so vita. Forsi ancu traumatizes. Ma u fattu hè chì ellu ùn esse aburutu. Una nova vita per un omu mudernu hè una nova etapa per u futuru.


Cumu rispundenu à i cambiamenti in una nova vita per una persona moderna?

Ci hè cambiani chì elliemu, è ci sò quelli chì ci scelenu, ci sò diversi modi di risponde à elli. U primu implicarà u focu annantu à u prublema chì si sviluppa quandu avemu cambiatu a causa di ciò chì succideva. Per esempiu, se perde u travagliu, per risolvi questu problema, bisognu di truvà un novu. Questu aiuta à scaccià l'interessu stessu è l'emozioni negativi. A via chì appressu à risponde hè di distractà di u prublema. Per riduce l'emozioni negativi, avete bisognu à cambià à qualcosa. Dopu à quessa, o u prublema stessu serà reseutu, o serà più faciule di risolve. Ci hè una altra tecnica assai efficace - custruisce una nova idea, riflettendu. Questu quì chì una persona hà fighjenu a so vita cù l'occhi novi, crea una interpretazioni positiva, trova prufizi in cune.


Quali fasi di a vita di una persona sò più crìtichi?

U corpu fisicu di una persona si sviluppeghja secondu i ciclichi di sete anni di Saturnu. Parrannu di u sviluppu umanu è circa un centu centru determinate (7, 14, 21, 28, 35, 42, 49, 56, 63 anni, etc.). I momenti crisi in una nova vita per un omu mudernu si trovani pricisamenti in questi anni, è l'omi anzianu più forte è brillanti. U periodu più difficiu hè l'età di Cristu, 33, chì hè cunsideratu u puntu di a vita più materialista. Finu à questu età una persona vanu in spesa di l'ambiente, parenti, parenti, l'accertzatorii. Ma digià a l'età di 33, unu hà da d'amparà à dà à u mondu ciò chì hè stata fatta, è di vende in spesa da ella. Ci hè dui crisi cchiù crisciuti - i so nuvole lunu chjamati. Questu 18.5, 37 anni è 54 anni. Sò calculati assai accuratu. In questi momentu crìticu, hè impurtante ùn mancanu a decisione epistalla, per micca fà una operazione, per ùn cuncludi trattati. Tali ritmi di vita sò normi, lògichi.

Inoltre , avemu ancu u nostru ritimu individuale di a vita. Per esempiu, qualchissia ricordi chì avvene impurtanti sò ogni 3,5 o 10 anni.

I crisi sò stati attaccati à i momenti chì avete bisognu à piglià a respunsabilità per a vostra vita. Per esempiu, à i corsi iniziali di l'univirsità, i studienti sò scettichi nantu à a curretta di a so scelta; dopu à u nascita di u primu zitellu, unu deve maestru di u rolu di a mamma; passà a frontière de 40 anni, quandu ci hè un recensu totale di a vita. Tuttu sti fasi sò normi, succedenu in a maiò parte di e persone è ùn sò micca signalosi di salute dolore. Sarti, vogliu dì riguardu unu di i mumenti cchiù difficiu per i nostri populi - retirement. Quante indispensable una persona pò sopravienta un cambiamentu globale ferma assai in cultura suciale. In u nostru, sfurtunatamenti, ùn ci hè nisuna istituzione chì furnissi retiri cun una sola esse valore, ma dinò l'oppurtunità di sentu necessariu è di passà a so vita è a saviezza.


À noi perchè un minimu standard di pensioni viventi pare avemu nisunu necessariu - cum'è se l'omi popolzovalis, da chì ne eranu surghjitivi. Per quessa, e persone di l'età di ritirata è perchjenu à i so posti, senza dà un modu à u ghjovanu - se rendenu, perderanu ingressu, è esse scurdati. A nostra situazione hè questu: sè vo vulete cambià - avanti, ma vale a pena cunsiderà chì cù età vene di diventà più difficiuli di fà - à 40 ùn avete micca ottene un bon travagliu. In Europa, a vita cuminciata dopu à 40 hè assai faciule ch'è cun noi, è si ritirava cun piacè, pigliatu com'è un meritu meritu. Aghju aghju parechji cuntatti cù l'auropei è aghju nutatu chì in u tempu ghjustu passanu bellu cù a lotta à i ghjovani, è dedicaranu tempu à elli, di casa, di viaghjà. À a listessa ora anu un spaziu di clienti, studienti, acquistenu ricunniscenza - qualchissia chì una persona avanzata hà bisognu.

A nova vita per una persona muderna hà designatu per sceglie un caminu adattatu per l'auto-perfezione.