Avemu bisognu d'etica in Internet, o hè Skype "ICQ" micca un amicu?

Ogni ghjornu chì a reta di Internet cumune cresce un certu numaru di persone, perchè pussedi opportunità fantastica. Avemu bisognu di preparà un rapportu, andate à Google, è ogni maestru avertite a prufundità è pensativu di judiciti (seci i judicidi è micca i so propii, ma ancu ...). Avete bisognu di compra? Per piacè, a tenda online hè sempre in manu, fate clicu nantu à u ghjacciu. È e film? E i jucaturi? Ciò chì ci hè quì dicenu, Internet hè veramente un mondu virtuale cù milione di utenti chì stanu in questu. Hè solu una grande ...

In i persone Internet ùn vedenu micca un altru (l'eccezione hè Skype, induve e persone chì utilizanu webcams ponu vede u so senti). Hè difficiuli di dì chì ghjè bonu o da male. Questa hè una questa filosofica. Qualchissia, pigghiannusi un inturnianza luminosu, ponu più cunfidenza, viaghjanu una vita completamente difereniva, interessante è quarcunu, ùn videndu l'ochju di l'interlocutore, ancu più còmicu. Perchè

A so sucità per almenu, ma vede ancu in cunfurmità ancu di e leghji simplici di l'etiquette. È à scold someone like this in person, just because "Vogliu mancià" ùn hè micca bellu accettatu. È in Internet tuttu hè più faciule - scrivite ciò chì vulete, quellu chì vulete, ùn si pò micca vedutu cusì, perchè ùn avete mancu scusassi. E pudete "pin and abruptly" mandendu una persona di carta cun u virus. Dunque, in Internet, hè particularmente necessariu di ricurdà micca solu e règule di etiquette, ma ancu di normi etichi.

Cumplicemente, quì, cum'è in a vita, tuttu pò esse ridduciutu à una capaci, eterna è difficiuli di cumplitamentu: "STAVI cù altri cum'è PICCANTI COMTE ME VO DUE". Ma tutti i tecnulughi spessu implicanu esse breaking the material in paragrafi, paragrafi, reguli, etc. etc., per ùn avè micca diventate da i classici ...

Regula 1.

Per scrive un missaghju o mandà un smiley à l'ISQ o in un mail, hè megliu usà l'algoritmu:

capìstivu di ciò chì vogliu dì - capì ciò chì vogliu dì - un tentativu di imagine ciò chì a persona si sentia per mezu di u messagiu - per avè meglii imaginate chì sviluppa una fantasia è imagine chì l'aghju avutu - sì i emozioni negativi ùn si neveniu, mandu un missaghju - se u listessu Ci era un sensu mancu "in a mo scusa sò intristinati per offend me", cuminciare cù u primu paràgrafu di l'algoritmu.

Regula 2.

Quistly, pò esse chjamatu cusì: "Ùn andà cun a charter à un monasteru straneru". Ora avemu correlate cù a cumunicazione in Internet. Prima di scrive u vostru primu messaghju annantu à u foru o in ogni cumunità, pigliate a difficultà per appruntà u regule local chì a ghjente si cumunicà in stu spaziu virtuale.

Regula 3.

Avete cura di u tempu di i vostri interlucutori. Se sente chì a currisponde hè prestu, è a vostra "interlocutore" virtual cun un scuru hè aspittatu per a vostra lettera avanti, hè megliu d'amici d'amassi è di cuntinuà a currisponde à l'altru tempu.

Pujantete cunsiglii o assistenza à u foru, pruvate micca di scurdà di gràzie i piacè per u serviziu per u serviziu chì avete, è se pudete aiutà, aiute aiutà.

Regula 4.

Discussion about whether "a verità hè nata in disputa, o, in cunversione, dies" ùn ferma micca finu à quì. Ma qualchì postu di vista chì ùn avete micca, pruvate à sicura chì a vostra disputa à u foru ùn hè micca diventata in un prughjettu tutte è ghjugliari.

Regola 5.

Per spia in l'attrachju hè male hè ancu aghjuntu per esce e dite tuttu ciò chì vede, ma hè stupidu per crede chì quandu quellu chì vi risponde. Per quessa, si de vaghjime pensanu à pubblicazione di l'infurmazioni nantu à una carta privata per una vista pùbblicu o cundottu in un mail di l'altru, sceglie micca chì ùn site micca contactatu da quelli chì avete stabilitu o da quale pudete settingte. U primu per un'acqua abbastanti, è u sicondu - per ùn esse in situ di u primu.

L'Internet ùn permette micca solu di rallegà l'ocio, ma ancu per fà u dirittu, per quessa chì ogni ghjornu there are new sites. I seguenti rigioni sò adattati per i prupietari di u situ o quelli chì vi puderanu crià.

Regula 1.

O plagiu ùn hà mai fattu nimu l'unurariu, à quandu crea un situ web, assicuratevi chì l'informazioni annunziati nantu à questu hè propiu.

Regula 2.

Duranti i prughjetti di i film, a publicità di una natura assai specifica spessu appears. A situazione si cagiunate s'ellu si vede u filmu incù u zitellu è deve spiegà "quale è perchè a vostra sesta invita". Dunque, averia geniale si stu tipu di publicità hè stata nantu à u listessu tipu di siti. Allora l'infurmazioni puderia esse ghjustu da quelli chì vulianu ricivutu, è ùn ci ùn sarìanu micca sbagghiati.

Eppo in fine

Regula 3.

Portate una etica eticamente, è u ghjornu prima d'ayer sò stati maldi, ayer oghjie a vostra dumanda, è oghje sianu mandatu u virus. Chì deve fà? E forsi, beni, questi sò i so règuli, è vale à dumandà a ghjente cun "saluti recículi". Questu ùn deve esse fattu. Per creà l'etica di l'Internet, qualchissia deve esse u primu, è i pioneers (quì par mè i pioneers) stà in i seculi.