Règule etiquette mobilii

Dà digià 10 anni fà, parechje persone facianu senza telefoni mobuli, ma oghje ùn hè micca solu un mezzu di cumunicazione, ma un modu di vita. Quasi ogni noi hè dispunibule 24 ore per ghjornu tutti i ghjorni. Ma sapete l'etiquette di a cumunicazione mobila? Ci hè un omu. Silenziu u sonu

Ùn ci hè sicretu chì tutti i tipi di ringtones divertenti è e cunversazione in u telefunu spessu interfire cù l'altri. Sicondu e règule di l'etichetta, è à volta à a sicuru, u telefunu (o almenu u chjamatu) deve esse off:

• in librarii, teatri, musei;
• à a ricetta di u duttore;
• in i posti di culte religiosa;
• durante una reunione, una data impurtante;
• in u pianu.

Se ùn avete micca apaga u telefuninu per un qualchissia è avete una invintata à u mumentu passatu, scuscia è pruvate di parlà à brevi è di fattu. Sì avete aspittendu una calla impurtante durante a revenzione di u serviziu, dite à i vostri fratelli di avè in prima. Sì u chjamatu hà pigliatu in u trasportu, maghjina, etc., rispose, scuschendu è dite chì chjamate dopu.

L'altri ùn sianu longu per esse iniziatu in a vostra vita persunale è di a vita di a vita. Sè avete bisognu à parlà per u telefunu in un locu pùbblicu, da seguita in mente chì, secunnu i règule di l'etiquette, hè megliu trasfirià à 4-6 m - perchè ùn viole micca u vostru spaziu persunale di altru. Inoltre, debite parlà in una voce bassa è cun tranquillamente, à u listessu tempu fate u voluminu mediu di a conversazione propria, altri ùn avete sente micca solu per voi, ma ancu l'interlocutore. Ùn cridite l'attinzioni per esse cù esse caghjunati, i critichi indignani, esprissioni obscene.

E etichetta mobili recomanda offrande u sonu di buttoni in locu pùbblicu. Un ghjocu di SMS, accumpagnatu da un latte, pò arrugà l'altri.

Ùn pudete micca parlà nantu à u telefuninu mentre conduzzione. Per e negoziazioni in questa situazione, devi avè aduprà un munzieddu speciale, è hè megliu di ricusà di cumunicà à tuttu. A conversazione in ogni casu distracte da a strada, è a strada da a cunversazione.

U chjamonu!

A menudo ocorre chì a persona à quale tu si chjamava ùn risponde. Questa ùn hè micca una causa di preoccuperia, perchè una persona pò esse occupatu. Allora vi cunzignativi, ma ùn persevere: aghjustate una risposta ùn deve esse più ca cincu pitumi. In modu, sicondu i reguli di l'etiquette, l'abbunaturu ùn risponde ùn deve chjamà in 2 ore. Se più tempu avè passatu, intesu chjudarà sè stessu.

Chjamati à u telefuni ùn pò micca esse ignorati. Hè necessariu di risponde ancu numeri poci, perchè si qualchissia hà fattu un sbagliu, hè megliu informà da ellu.

U tempu di discussioni

Un omu hà educatu ùn deve micca molti culleghi, subalterni o superiore in l'oghji non travaglianu, solu per i casi d'urgenza. In quantu à i chjave persunale, ùn hè micca indelicate chjamà prima à 9 ore dopu à 22 ore (cunfirmà a diffarenza di u tempu cù altre cità è paese). È ùn hè micca cunsigliatu per chjamà:

• u vennari sira;
• à a prima è l'ultima ora di u ghjornu hà;
• u luni di mattina;
• à lunchtime.

Ma pudete mandà SMS à ogni mumentu. Senza micca: Ùn scurdà: L'SMS hè un medio di cumunicazione informale, ùn hè micca adattatu per a trasferimentu d'infurmazione impurtante è ufficiali.

In l'Uffiziu è micca solu

Quandu surtite da l'uffiziu, ùn abbandunate micca u telefunu in u situ di travagliu: i trilli cuntenuti in tullu interferiscenu cù i culleghi.

In a presenza di i culleghi ùn hè micca necessariu di cumportamentu cunsezioni persunali. Se necessariu, entra in u corridor.

Ùn pudete micca risponde à u telefonu di qualcunu altru mobile quandu u pruprietariu ùn hè micca vicinu. Ùn pudete micca cuntà à i numuli telefonii di l'altri telefoni nant'à terza parte senza permessi di i so patroni.

Ùn hè eticu di parlà per u telefunu in u utensili. U primu, si prustate a cola, è sicondu, ùn rispettu à l'interlocutore.

In cafes è ristoranti ùn site micca telefunu. Ma sta regula ùn hè micca applicata à l'istituzione ruvida.

Parlàmu correttu.

Questu hè chì durante una conversazione telefona ùn valenu a pena:

• frunziata (credi chì a fanta facci tena è un sonnu sò "audible" à l'interlucutori), per parle in una cani fatta:
• parle inarticulately;
• cambiassi rapidamenti u tema di conversazione, interrompenu;
• fà cummentari, cunflittu;
• cunghjuntate una conversazione cù altri materii;
• per guardà silenziu durante un longu tempu, per ùn sprimà un interessu in a conversazione;
• Arriti u telefunu.